Domino (24. januar 2008 - 1. april 2009)

Er din hamster gået bort så kan du her oprette en mindetråd til evigt minde.
FrkHoumann

Domino (24. januar 2008 - 1. april 2009)

Indlæg af FrkHoumann » 1. apr 2009 14:51

Så gik den ikke længere ..
I dag blev det Dominos tur til at drage videre :cry:
Han har i lang tid haft en knude ved venstre bagben, men jeg havde bestemt mig for at lade ham gå så længe han ikke var generet og det ikke pinte ham, men nu var det altså ikke det rigtige længere.
Igår opdagede jeg et sår på knuden, og i dag var det begyndt at væske med puds fra sået.
Så jeg ringede og fik en tid ved dyrlægen, og kl. 14.45 tog jeg til dyrlægen og fik ham aflivet. :cry:

Her er der super dejligt vejr, solskin og varmt, så en times tid inden turen til dyrlægen tog jeg Domino med ud på græsset i haven. For gennem hans liv har det at komme udenfor været en af de ting han har holdt allermest af, så det synes jeg han skulle have lov til igen i hans sidste tid i denne verden.
- Det blev der nogen dejlige billeder ud, men jeg kan ikke lige overskue at ligge dem ind nu, men i skal nok få dem at se lidt senere.

Billede

- Farvel Domino, og tak for den dejlige tid vi har haft med dig.
Du var verdens sødeste hamster, du fik både min mormor og specielt min veninde, til at overvinde deres frygt for hamstere, fordi du havde sådan et mildt og godt temperament.
Håber du synes du har haft et godt liv hos mig, og håber du kan tilgive mig for at i dag blev din sidste dag på denne jord.
Jeg har gjort det så godt som jeg kunne.

Jeg ved du er et bedre sted nu, og jeg ved vi ses igen en dag!

Du vil for altid være elsket og dybt savnet <3 :cry:
Tjek min nye hjemmeside:
http://www.mel-bollen.weebly.com

Meddie

Indlæg af Meddie » 1. apr 2009 15:15

R.I.P smukke Domino :(
Stort tørstekram til dig FrkHoumann :kram:
~ Mvh. Mette og Clean

darkangel87

Indlæg af darkangel87 » 1. apr 2009 15:38

sov sødt lille domino
stort trøstekram
Billede
http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet

When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.

liv

Indlæg af liv » 1. apr 2009 16:55

lille Domino...

tænkt jeg har aldrig mødt dig men du har faktisk betydet meget for mig som ingen ved hvorfor... kan huske inde på gnaverforum du var på månedens billede - det var første gang jeg var inde på det forum

jeg synes du var vildt kær og du er med til at gøre jeg bestemte mig for at få dværghamstere og det betyder rigtig meget for mig nu!

det gør mig derfor meget ondt du idag har forladt denne verden og ville rigtig gerne have mødt dig!

er sikker på du har haft det bedste liv og er sikker på du har været elsket HØJT!

farvel lille Domino!  :cry:  :cry: må du drage godt og sikkert op til den anden ende af regnbuen!  :engel2:  :engel2:

det er jeg virkelig ked af frkhoumann!  :cry:  :cry: du må få en KÆMPE MEGA krammer herfra!! :kram:  :kram:

Jeanette

Indlæg af Jeanette » 1. apr 2009 17:27

Sov sødt lille Domino

Og mange trøstende tanker fra mig, er sikker på, at du tog den rigtige beslutning.

Onlogic

Indlæg af Onlogic » 1. apr 2009 17:37

Sov godt Domino

Kæmpe trøste kram her fra  :kram:

R.I.P Domino  :engel2:

Wampi

Indlæg af Wampi » 1. apr 2009 17:42

KÆMPE Trøstekram herfra
Elsker vores søn, Erik, 19-09-11

AnetteFrost

Indlæg af AnetteFrost » 1. apr 2009 17:53

R.I.P smukke Domino  :engel2:

Må du komme godt videre... Dagen i dag har været meget smuk.

Stor  :kram: til dig FrkHoumann
Hjemmesiden til mit opdræt: http://www.BiilsHamstere.dk

Min Personlige hjemmeside: http://www.AnetteFrost.dk

Spot

Indlæg af Spot » 1. apr 2009 18:11

Det lyder til at du er kommet herfra på den bedst mulige måde lille mand.
Du vil være savnet...

R.I.P.  :cry:
Mvh. Katrine
www.cordeo.dk
Billede

Ringling

Indlæg af Ringling » 1. apr 2009 18:32

Hvor er det bare trist, og det må være så hårdt at gøre, men du har truffet den rigtige beslutning! :(  :cry:
Han er et bedre sted nu, den lille smukke dreng.

Kan du sove dejligt lille Domino!!
Stort kram  :kram:
Hilsen Lotte
Billede

FrkHoumann

Indlæg af FrkHoumann » 1. apr 2009 19:49

Mange tak for de trøstende ord og tanker allesammen - det betyder også meget for mig at i mener jeg har gjort det rigtige, har nemlig aldrig rigtig stået i sådan en situation før :kram:
Også tak for jeres smukke ord om Domino, specielt til Liv, det var virkelig sødt skrevet om Domino, det varmede rigtig meget :oops:

Tak til jer alle!
Tjek min nye hjemmeside:
http://www.mel-bollen.weebly.com

Storega

Indlæg af Storega » 1. apr 2009 20:23

Nej hvor frygteligt!  :o  :cry:  :shock:
Sad lige og så en video af ham, inden jeg så dette
indlæg.. R.I.P ...  :cry:

Æda

Indlæg af Æda » 1. apr 2009 20:35

Det er jeg ked af at høre, Maria  :cry:  men er sikker på han har haft et dejligt liv hos dig!  :kram:

Drøm sødt, smukke Domino! kan du komme godt afsted over regnbuebroen  :engel3:
Hilsen Ida <3

liv

Indlæg af liv » 1. apr 2009 20:36

FrkHoumann skrev:Mange tak for de trøstende ord og tanker allesammen - det betyder også meget for mig at i mener jeg har gjort det rigtige, har nemlig aldrig rigtig stået i sådan en situation før :kram:
Også tak for jeres smukke ord om Domino, specielt til Liv, det var virkelig sødt skrevet om Domino, det varmede rigtig meget :oops:

Tak til jer alle!
du har helt sikkert taget den rigtige beslutning! men forstår godt hvor hårdt det er!  :cry:  :cry: og var jo tæt på at ende i samme situation med feta for noget tid siden men heldigvis var hendes ikke alvorlig.. men derfor ved jeg hvor hårdt det er...  :cry:  :cry:

:cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:

HamsterMiaah

Indlæg af HamsterMiaah » 2. apr 2009 17:47

Ej hvor sørgeligt :cry: Han var en lille charmetrold, elskede bare hans farver og han var vildt fotogen og glad på billederne.. jeg er sikker på han har haft det bedste af det bedste liv hos dig, FrkHoumann! :kram:

God tur til Hamsterhimmelen Domino - min Bella vil bl.a. stå og tage godt imod dig :heart:

og så lige på 1. april - hvor det rigtig begyndte at tyde på det snart ville blive sommer :(

R.I.P :heart:
- HamsterMiaah. :D
ejer af blandet huskat på 2 år og Trøffel-hamsteren på snart 3 år :-)
Billede

Besvar