NY. Now Hating
-
alle hammi'erne har jeg klaret i dag, ingen mangler noget - så hvil du dig og bliv rask!Mahonia skrev:NH: Har haft en slem halsbetændelse lige siden min kat måtte aflives. Så jeg går rundt i en underlig uvirkelig tilstand. Har ikke rigtigt haft kræfter til at bearbejde aflivningen. :( Håber ikke, det giver bagslag, når jeg er blevet rask. :roll:
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
NH!!!!: Indbrud i det nye sommerhus!!!!!!!!
3 vinduer smadret!!!
1 dør smadret!!!
vinduskame smadret!!!
dørkarme smadret!!!
Dyr mikrobølgeovn VÆK!!!
Det hele var helt nyt!
Jeg hader hader HADER indbrudstyve!!!! :evil: :evil:
Mine bedsteforældre have lige købt det, og har kun været der oppe engang!!! og så sker det her!!
Min bedstemor ringede til os (jeg tog telefonen) hun var helt rundt på gulvet, og jeg kunne høre hun lige var ved at græde!! Jeg kan bare ikke tage det!! Lige som de tror de hele gå godt så sker det her!!
3 vinduer smadret!!!
1 dør smadret!!!
vinduskame smadret!!!
dørkarme smadret!!!
Dyr mikrobølgeovn VÆK!!!
Det hele var helt nyt!
Jeg hader hader HADER indbrudstyve!!!! :evil: :evil:
Mine bedsteforældre have lige købt det, og har kun været der oppe engang!!! og så sker det her!!
Min bedstemor ringede til os (jeg tog telefonen) hun var helt rundt på gulvet, og jeg kunne høre hun lige var ved at græde!! Jeg kan bare ikke tage det!! Lige som de tror de hele gå godt så sker det her!!
KH. Kathrine
-
NH: Dagen startede godt, men så kommer man i skole og regner med man skal have timer i stedet for fri, fordi der blev lavet skemaændringer i mandags, men hvem dukker aldig op :?: Lærerne - den første fordi hun har undervisning et andet sted og hun var sørme også booket 2 steder om eftermiddagen :?: :?:
over middag skulle vi så have GK og hvem komme ikke væres lærer... han er på skolen og har ik undervisning - hvorfor f***** kommer han så ikke op og underviser os -vi er sg* nogen der har forberedt os på den fremlæggelse vi skulle lave i følge planen :twisted: :twisted:
det er så anden gang i denne uge det sker ig i 3 lektioner :twisted: :twisted:
over middag skulle vi så have GK og hvem komme ikke væres lærer... han er på skolen og har ik undervisning - hvorfor f***** kommer han så ikke op og underviser os -vi er sg* nogen der har forberedt os på den fremlæggelse vi skulle lave i følge planen :twisted: :twisted:
det er så anden gang i denne uge det sker ig i 3 lektioner :twisted: :twisted:
Hjemmesiden til mit opdræt: http://www.BiilsHamstere.dk
Min Personlige hjemmeside: http://www.AnetteFrost.dk
Min Personlige hjemmeside: http://www.AnetteFrost.dk
-
hvad nu da?Desiree skrev:gider ikke skrive det igen, men samme som ovenstående. Har lige bedt en køber om at skrubbe af helvede til og ikke skrive til mig igen- på en lidt pænere måde. Hold kæft hvor er nogle mennesker bare dumme.
http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet
When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.
ok, det fattede hun så ikke.Desiree skrev:gider ikke skrive det igen, men samme som ovenstående. Har lige bedt en køber om at skrubbe af helvede til og ikke skrive til mig igen- på en lidt pænere måde. Hold kæft hvor er nogle mennesker bare dumme.
"Det er da ikke min skyld at min 8 årige kusine sætter hamstrene sammen, desuden ved jeg alt om hamstre, har avlet før (hun er 12) , og MINE hamstre bliver så tamme at de kan gå sammen hele livet."
Denne gang bad jeg hende skrubbe af, og har lige fået en til mail fra hende, tror mit blodtryk skyder op under taget snart.
mvh Desiree
Whaaaat :?: :?: :?: Hold k*ft mand! Hils hende fra mig og sig hun skal holde sig fra dyr før hun har læst om dem :evil: :evil:Desiree skrev:ok, det fattede hun så ikke.Desiree skrev:gider ikke skrive det igen, men samme som ovenstående. Har lige bedt en køber om at skrubbe af helvede til og ikke skrive til mig igen- på en lidt pænere måde. Hold kæft hvor er nogle mennesker bare dumme.
"Det er da ikke min skyld at min 8 årige kusine sætter hamstrene sammen, desuden ved jeg alt om hamstre, har avlet før (hun er 12) , og MINE hamstre bliver så tamme at de kan gå sammen hele livet."
Denne gang bad jeg hende skrubbe af, og har lige fået en til mail fra hende, tror mit blodtryk skyder op under taget snart.
Det skrev jeg også, at hun ikke burde have dyr før hun lærte at lytte til hvad andre sagde, hun bad mig så gå i skole og slappe af (???).
Sidste kapitel var: Skrid nu med dig, jeg svarer ikke på flere mails fra dig før du lærer at behandle dine dyr ordentligt. Jeg havde skrevet:" Skrid nu med dig din stupide snothvalp", slettede stupide snothvalp, synes selv jeg var meget diplomatisk :lol: Skal så lige siges at jeg flere gange havde bedt hende smutte på en pæn måde.
Der ligger en uåbnet mail fra hende, hvad er der galt med nogle børn? Hvis min datter opførte sig sådan, og især overfor voksne, så havde hun fået et drag over nakken.
Problemet er så bare at det er to af mine små babyer hun eksperimenterer med, hamsterfessoren på 12, de er nok snart døde...
Sidste kapitel var: Skrid nu med dig, jeg svarer ikke på flere mails fra dig før du lærer at behandle dine dyr ordentligt. Jeg havde skrevet:" Skrid nu med dig din stupide snothvalp", slettede stupide snothvalp, synes selv jeg var meget diplomatisk :lol: Skal så lige siges at jeg flere gange havde bedt hende smutte på en pæn måde.
Der ligger en uåbnet mail fra hende, hvad er der galt med nogle børn? Hvis min datter opførte sig sådan, og især overfor voksne, så havde hun fået et drag over nakken.
Problemet er så bare at det er to af mine små babyer hun eksperimenterer med, hamsterfessoren på 12, de er nok snart døde...
mvh Desiree
-
stakkels dem.Desiree skrev:Det skrev jeg også, at hun ikke burde have dyr før hun lærte at lytte til hvad andre sagde, hun bad mig så gå i skole og slappe af (???).
nogle mennesker kan bare ikke forstå hvad der er bedst for deres dyr
http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet
When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.
Hun tror nok hun er smart. Du kunne sige at du vil kontakte møgungens forældre og tage hamserne tilbage pga dyrplageri...Desiree skrev:Det skrev jeg også, at hun ikke burde have dyr før hun lærte at lytte til hvad andre sagde, hun bad mig så gå i skole og slappe af (???).
Sympatisk OG naiv... :roll:Desiree skrev:Ja det ville jeg også meget gerne, men har kun snothvalpens mail, og ved så at de bor i Sverige. Ber om forældre kontakt nr. næste gang jeg sælger til umyndig. Hendes far var med og hente, virkede sympatisk nok, men har indtryk af at han ikke aner hvad ungen laver.