![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Jeg har hørt at man ikke må give hamsteren Iceberg Salat, og at man skal give hamsteren "almindeligt" salat, men jeg har også hørt at man godt kan give det.
Men kan man give disse ting, og i hvor store mængder?
Mange hilsner Amanda
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Hvis du læser vejledningen på hamsterlands forside, kan du finde følgende liste:Amanda1996 skrev:Kan man give sin hamster disse ting?
Blomkål
Broccoli
Salat (Iceberg)
Jeg har hørt at man ikke må give hamsteren Iceberg Salat, og at man skal give hamsteren "almindeligt" salat, men jeg har også hørt at man godt kan give det.
Men kan man give disse ting, og i hvor store mængder?
Mange hilsner Amanda.
mine får det og har altid fået det salat jeg nu har haft i mit køleskab.FrkHoumann skrev:Hmm .. Da jeg spurgte herinde fik jeg af vide at de saaagtens kunne få Iceberg salat:shock:
OkaayAnetteFrost skrev:mine får det og har altid fået det salat jeg nu har haft i mit køleskab.FrkHoumann skrev:Hmm .. Da jeg spurgte herinde fik jeg af vide at de saaagtens kunne få Iceberg salat:shock:
hehe du er ik den eneste... nok derfor der altid bliver brugt iceberg i sandwich, burgere og hvad ved jegFrkHoumann skrev:OkaayAnetteFrost skrev:mine får det og har altid fået det salat jeg nu har haft i mit køleskab.FrkHoumann skrev:Hmm .. Da jeg spurgte herinde fik jeg af vide at de saaagtens kunne få Iceberg salat:shock:
Ja, mine har nu også fået det i lang tid og der er da i hvert fald ikke sket noget.
Blev bare lidt chokeret over at så mange fraråder det.