NY. Now Hating
He, he, jaaa.... Ved sørme ikke rigtig hvordan jeg skal reagere.
Har solgt hamstre til psykopatisk 12 årig som nu er begyndt at true mig pr. mail, og som deuden skriver meget mærkeligt og dybt ubehjælpeligt.
Lader til at jeg har kaldt hendes 8 årige kusine en 'bitch' - meget typisk mig, det gør jeg ustandseligt.
Har vildt lyst til at svare, men lader være, for det ville nok ikke være særligt civiliseret- og hvad kan jeg desyden skrive andet end: skrid med dig psykopat ??? (og det har jeg skrevet en gang, uden psykopat).
Nå, det bliver hun nok træt af på et tidspunkt. Har ellers en stalker der er yderst aktiv efter 10 år og to politianmeldelser, håber ikke hun er ligeså vedholdende, for det er lidt trættende i længden...
Har solgt hamstre til psykopatisk 12 årig som nu er begyndt at true mig pr. mail, og som deuden skriver meget mærkeligt og dybt ubehjælpeligt.
Lader til at jeg har kaldt hendes 8 årige kusine en 'bitch' - meget typisk mig, det gør jeg ustandseligt.
Har vildt lyst til at svare, men lader være, for det ville nok ikke være særligt civiliseret- og hvad kan jeg desyden skrive andet end: skrid med dig psykopat ??? (og det har jeg skrevet en gang, uden psykopat).
Nå, det bliver hun nok træt af på et tidspunkt. Har ellers en stalker der er yderst aktiv efter 10 år og to politianmeldelser, håber ikke hun er ligeså vedholdende, for det er lidt trættende i længden...
mvh Desiree
-
jeg ville kontakte forældrene og forklare dem alvoren, for gør du ik noget så fortsætter de gerne - min erfaring er at det eneste der hjælper kan være en anmeldes - det kommer jo ikke til at stå i papirene. men jeg ville ikke lade det stå til, men jeg går heller ikke til politiet som det førsteDesiree skrev:He, he, jaaa.... Ved sørme ikke rigtig hvordan jeg skal reagere.
held og lykke med det.
Hjemmesiden til mit opdræt: http://www.BiilsHamstere.dk
Min Personlige hjemmeside: http://www.AnetteFrost.dk
Min Personlige hjemmeside: http://www.AnetteFrost.dk
Altså en 12-årig kan umulig være særlig skræmmende Minder mig lidt om en killing der forsøger at lyde som en stor stærk hanløveAnetteFrost skrev:jeg ville kontakte forældrene og forklare dem alvoren, for gør du ik noget så fortsætter de gerne - min erfaring er at det eneste der hjælper kan være en anmeldes - det kommer jo ikke til at stå i papirene. men jeg ville ikke lade det stå til, men jeg går heller ikke til politiet som det førsteDesiree skrev:He, he, jaaa.... Ved sørme ikke rigtig hvordan jeg skal reagere.
held og lykke med det.
Jeg ville nu lade hende være - hun vil finde dig usigelig kedelig inden længe når du slet ikk reagere på hendes mails og "trusler"...
Hvis ikk, nårh ja, men så har du da hendes mail/navn/adresse og på den måde kontakte hendes forældre...
Jeg har desværre ingen kontaktmuligheder med forældrene... Næh, hun er ikke skræmmende, bare et irritationsmoment. Det irriterer mig i den grad når jeg ikke kan trænge igennem til folk. Og så synes jeg hendes forældre skulle tage hende over knæet en gang- meget upædagogisk...
Har også bestemt mig for ikke at spilde krudt på hende, men har i den grad ondt af hendes omgivelser, de må have det svært.
Har også bestemt mig for ikke at spilde krudt på hende, men har i den grad ondt af hendes omgivelser, de må have det svært.
mvh Desiree
NH:
alle de fede boliger jeg får tilbudt er til overtagelse maj og juni :roll: ihhh jeg vil have tilbudt til overtagelse 1/8!! altså! :lol: hvor svært kan det være :oops:
alle de fede boliger jeg får tilbudt er til overtagelse maj og juni :roll: ihhh jeg vil have tilbudt til overtagelse 1/8!! altså! :lol: hvor svært kan det være :oops:
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
-
Hvorfor sætter du ikke bare hendes mail adresse på bloker, så undgår du mail´ene fra hendeDesiree skrev:Jeg har desværre ingen kontaktmuligheder med forældrene... Næh, hun er ikke skræmmende, bare et irritationsmoment. Det irriterer mig i den grad når jeg ikke kan trænge igennem til folk. Og så synes jeg hendes forældre skulle tage hende over knæet en gang- meget upædagogisk...
Hvis jeg fik uønskede mail´s ville jeg heller ikke kunne lade være med at læse dem og dermed blive pisse irreterende.
du ka da bare flytte til Aalborg 8-) :lol:kwo skrev:Du må godt sende nogle af dem herover. Der mangler.burrus skrev:NH:
Pia B
NH: min næse løber jeg HADER piletræer der springer ud det er et af de eneste ting her i verden jeg virkelig ikke kan tåle - pile-pollen! og der SÅ MEGET omkring vores hus lige nu :? man sku tro det var en pile-pollen skov vi har :? atjuu ! :?
Pia B
hvis du finder den pause-knap, må jeg så ikke låne den lidt? :shock:Ringling skrev:NH: Stress og ikke at føle, at man har tid til noget som helst :(
Det hele går for stærkt, jeg føler ikke at jeg kan følge med...arrgh bare man ind imellem kunne sætte tiden på pause, så man kunne nå det hele.
Pia B
Jo skulle nok dele ud :shock: 8-)burrus skrev:hvis du finder den pause-knap, må jeg så ikke låne den lidt? :shock:Ringling skrev:NH: Stress og ikke at føle, at man har tid til noget som helst :(
Det hele går for stærkt, jeg føler ikke at jeg kan følge med...arrgh bare man ind imellem kunne sætte tiden på pause, så man kunne nå det hele.