jeg ville også gerne låne den såRingling skrev:Jo skulle nok dele ud :shock: 8-)burrus skrev:hvis du finder den pause-knap, må jeg så ikke låne den lidt? :shock:Ringling skrev:NH: Stress og ikke at føle, at man har tid til noget som helst :(
Det hele går for stærkt, jeg føler ikke at jeg kan følge med...arrgh bare man ind imellem kunne sætte tiden på pause, så man kunne nå det hele.
NY. Now Hating
-
http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet
When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.
Åh nej Lotte! håber ikke du føler dig stresset over at jeg kommer i morgen! :(Ringling skrev:NH: Stress og ikke at føle, at man har tid til noget som helst :(
Det hele går for stærkt, jeg føler ikke at jeg kan følge med...arrgh bare man ind imellem kunne sætte tiden på pause, så man kunne nå det hele.
Hilsen Ida <3
NH: det eneste jeg skal lave i denne vidunderlige varme weekend er at sidder indenfor og skrive geo stil bio stil og tysk stil!! arhhhhh hader mine lærere vi har sagt til dem det var for meget! så ja gæt hvad hele min klasse skal lave i denne weekend... ja SKRIVE!! :evil: :x :x
øv! og så fik vi d OGSÅ lige en dansk stil for til om 2 uger igår!! HURRAA!!! :x :x
øv! og så fik vi d OGSÅ lige en dansk stil for til om 2 uger igår!! HURRAA!!! :x :x
Jaaa, jeg har også sagt til Kenny at vi SKAL med til udstillingen!!AnnaR skrev:Så glæd dig allerede nu til udstillingen og sæt kryds i kalenderen. Tilmeld endda jeres egne. Det er så hyggeligt.NoiaBell skrev:NH: Gik glip af hamstertræf. Jeg skulle ikke have gået så sent i seng.
Når det ligger i nabolaget er det nærmest frækt ikke at tage med.
Meen havde nu glædet mig til at hilse på allesammen i dag.
Hilsen Helle
Dejlige hammi'er
Dejlige hammi'er
Skal i så ikke også udstille jeres to nye hamstere??NoiaBell skrev:Jaaa, jeg har også sagt til Kenny at vi SKAL med til udstillingen!!AnnaR skrev:Så glæd dig allerede nu til udstillingen og sæt kryds i kalenderen. Tilmeld endda jeres egne. Det er så hyggeligt.NoiaBell skrev:NH: Gik glip af hamstertræf. Jeg skulle ikke have gået så sent i seng.
Når det ligger i nabolaget er det nærmest frækt ikke at tage med.
Meen havde nu glædet mig til at hilse på allesammen i dag.
NH: dumme dumme punnet system. al hjælp modtages med kys hånd. Læs her http://www.hamsterland.dk/forum/viewtop ... 3&start=30
Eej TAK Anna! Det var sødt af dig.. Ja de har godt nok været lid t for syge på det sidste...AnnaR skrev:Du har virkelig haft en opgave med de marsvin, så du skal lige have :kram:ZannDra skrev:NH: At Fie er meget syg og har det slet ikk godt - ved ikk hvad jeg skal stille op
Håber fie får det godt igen....
NH: efter at været kommet hjem efter en god lang dag i går i ballerup, og fået afleveret alle hamstere og folk de rette steder - ja så var det tilbage til virkeligheden... har brugt 3½ timer i nat på at skovle chlor op af svømmehallens kælder! :shock: :evil: hader det arbejde - også selvom sådna noget gir ekstremt godt!
men en ting er så det - så håber man jo at mankan sove længe.. niks... blev ringet op kl 9 - holddig lige standby til livredder-arbejde i dag... måske blir der brug for dig :shock:
gab! jeg er træt nu :shock:
men en ting er så det - så håber man jo at mankan sove længe.. niks... blev ringet op kl 9 - holddig lige standby til livredder-arbejde i dag... måske blir der brug for dig :shock:
gab! jeg er træt nu :shock:
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk