lige et spørgsmål....

Alt hvad der falder uden for de øvrige emner hører til her. Det kan være alt fra snik snak, med de øvrige forum brugere, til diskussioner om alt mellem himmel og jord.
Besvar
AnetteFrost

lige et spørgsmål....

Indlæg af AnetteFrost » 30. apr 2009 11:06

har et spørgsmål fra min fætter på 6 (han har lige fået en unge fra snefnugs kuld)

- hvordan siger man godnat til en hamster?
Hjemmesiden til mit opdræt: http://www.BiilsHamstere.dk

Min Personlige hjemmeside: http://www.AnetteFrost.dk

malthesmor

Indlæg af malthesmor » 30. apr 2009 12:03

Sødt spørgsmål :wink: , børn stiller bare de sødeste og mest opfindsomme spørgsmål af alle, ikke alle spørgsmål er til at svare på :D

Men man siger vel bare godnat søde (navn) he he

burrus

Indlæg af burrus » 30. apr 2009 12:07

da jeg kun havde kiks og james og sige godnat til (det tar jo ikke helt så lang tid med kun to :P) der fik de en banan at gå i seng på  :lol:
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

Vimse

Indlæg af Vimse » 30. apr 2009 14:04

Man siger godnat og kysser den på dens snude :D
KH. Kathrine

tesse-stribe

Indlæg af tesse-stribe » 30. apr 2009 17:56

Ja, måske vil hamsteren gerne ha en lille nysser og en kort godnat historie, hvis ejeren altså har tid????  :headbang:

liv

Indlæg af liv » 30. apr 2009 18:12

altså... jeg siger ikke rigtig godnat eller jo hver gang jeg slukker lyset siger jeg kan i hygge jer og jeg siger godnat  :lol:  :lol: hamsterene er jo vågen om dagen... og tit får mine også lige en lille frugt/grøntsag om aftenen

men når han er 6 år så kan han vel synge en lille sang eller noget :D

sikke et vidunderligt spørgsmål!! :D  :D  :D

Siigne

Indlæg af Siigne » 30. apr 2009 19:42

Er jeg den eneste der siger godmorgen til hamsterne om aftenen :) ? Jeg har altid tænkt at vores aften er deres morgen :wink:  eller sådan noget... :P
- Signe
Rasmus, Mini, Felix, Naia, Silver, Golden, Black, Raki, Fall Out Girl, Stoffer, Made, Loser, Hasty, Silly og Maniac.

burrus

Indlæg af burrus » 30. apr 2009 19:43

Siigne skrev:Er jeg den eneste der siger godmorgen til hamsterne om aftenen :) ? Jeg har altid tænkt at vores aften er deres morgen :wink:  eller sådan noget... :P
hehe jeg sir godmorgen når jeg vækker dem og godnat når jeg sætter dem tilbage i buret - uanset tidspunkt :lol:  :oops:
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

Siigne

Indlæg af Siigne » 30. apr 2009 20:24

burrus skrev:
Siigne skrev:Er jeg den eneste der siger godmorgen til hamsterne om aftenen :) ? Jeg har altid tænkt at vores aften er deres morgen :wink:  eller sådan noget... :P
hehe jeg sir godmorgen når jeg vækker dem og godnat når jeg sætter dem tilbage i buret - uanset tidspunkt :lol:  :oops:
Lol, du betragter simpelt hen dig selv som centrum for deres liv og døgnrytme  :lol:  8-)
- Signe
Rasmus, Mini, Felix, Naia, Silver, Golden, Black, Raki, Fall Out Girl, Stoffer, Made, Loser, Hasty, Silly og Maniac.

burrus

Indlæg af burrus » 30. apr 2009 20:26

Siigne skrev:
burrus skrev:
Lol, du betragter simpelt hen dig selv som centrum for deres liv og døgnrytme  :lol:  8-)
Præcis  8-)

nej egentligt ikke  :lol:  men jeg vækker dem som hovedregel - ergo godmorgen...
og når jeg går, så hopper de som regel i seng igen - ergo godnat  :wink:  
Det er sjældent de er vågen inden jeg kommer og forstyrrer dem  :oops:  :lol:
Pia B

AnnaR

Indlæg af AnnaR » 30. apr 2009 21:19

Nej, det kan jeg også finde på.

Sikke en kvik knægt. Men tror ikke jeg har noget endeligt bud...

Besvar