lige et spørgsmål....
-
lige et spørgsmål....
har et spørgsmål fra min fætter på 6 (han har lige fået en unge fra snefnugs kuld)
- hvordan siger man godnat til en hamster?
- hvordan siger man godnat til en hamster?
Hjemmesiden til mit opdræt: http://www.BiilsHamstere.dk
Min Personlige hjemmeside: http://www.AnetteFrost.dk
Min Personlige hjemmeside: http://www.AnetteFrost.dk
-
da jeg kun havde kiks og james og sige godnat til (det tar jo ikke helt så lang tid med kun to
) der fik de en banan at gå i seng på :lol:

Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
altså... jeg siger ikke rigtig godnat eller jo hver gang jeg slukker lyset siger jeg kan i hygge jer og jeg siger godnat :lol: :lol: hamsterene er jo vågen om dagen... og tit får mine også lige en lille frugt/grøntsag om aftenen
men når han er 6 år så kan han vel synge en lille sang eller noget
sikke et vidunderligt spørgsmål!!
:D :D
men når han er 6 år så kan han vel synge en lille sang eller noget

sikke et vidunderligt spørgsmål!!

hehe jeg sir godmorgen når jeg vækker dem og godnat når jeg sætter dem tilbage i buret - uanset tidspunktSiigne skrev:Er jeg den eneste der siger godmorgen til hamsterne om aftenen? Jeg har altid tænkt at vores aften er deres morgen
eller sådan noget...

Pia B
Lol, du betragter simpelt hen dig selv som centrum for deres liv og døgnrytme :lol: 8-)burrus skrev:hehe jeg sir godmorgen når jeg vækker dem og godnat når jeg sætter dem tilbage i buret - uanset tidspunktSiigne skrev:Er jeg den eneste der siger godmorgen til hamsterne om aftenen? Jeg har altid tænkt at vores aften er deres morgen
eller sådan noget...
:oops:
- Signe
Rasmus, Mini, Felix, Naia, Silver, Golden, Black, Raki, Fall Out Girl, Stoffer, Made, Loser, Hasty, Silly og Maniac.
Rasmus, Mini, Felix, Naia, Silver, Golden, Black, Raki, Fall Out Girl, Stoffer, Made, Loser, Hasty, Silly og Maniac.
Præcis 8-)Siigne skrev:Lol, du betragter simpelt hen dig selv som centrum for deres liv og døgnrytme :lol: 8-)burrus skrev:hehe jeg sir godmorgen når jeg vækker dem og godnat når jeg sætter dem tilbage i buret - uanset tidspunktSiigne skrev:Er jeg den eneste der siger godmorgen til hamsterne om aftenen? Jeg har altid tænkt at vores aften er deres morgen
eller sådan noget...
:oops:
nej egentligt ikke :lol: men jeg vækker dem som hovedregel - ergo godmorgen...
og når jeg går, så hopper de som regel i seng igen - ergo godnat

Det er sjældent de er vågen inden jeg kommer og forstyrrer dem :oops: :lol:
Pia B