Ny. Now Loving

Alt hvad der falder uden for de øvrige emner hører til her. Det kan være alt fra snik snak, med de øvrige forum brugere, til diskussioner om alt mellem himmel og jord.
NoiaBell

Indlæg af NoiaBell » 29. apr 2009 19:39

burrus skrev:hun bliver min lille "guuuchi-baby"  :oops:  :oops:   jeg som aldrig sku have en agouti rotte  :oops:  men når der sidder sådan agouti berkshire dumbo rex og ser sød ud - jaaa  :oops:  :oops:  :oops:  :lol:
Hehe, jeg ville ikke have blue, overhovedet... Men her sidder jeg nu med to smukke blue drenge.  :oops:  :oops:

Så kender din situation. -Du kommer ikke til at fortryde det. :P
Hilsen Helle
Dejlige hammi'er

burrus

Indlæg af burrus » 29. apr 2009 19:42

ihhh en god veninde har lige "klaret" mit lille problem med afhentning af Betty Boop  :P  Hun bor i lyngby og skal hjem til holstebro d. 21. - så tar hun lille betty boop med der allerede  :D  yay!  :D  ellers ville det have været blevet et værre rod med frem og tilbage og hu hey vilde dyr  :?
men Tine reddede mig lige der  :D
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

Sofie

Indlæg af Sofie » 30. apr 2009 09:07

NL :  Feriegodtgørelse  !!
Sikke dog en pragtfuld sms-besked at vågne op til !
Troede jeg havde fået for meget i løn...Men næh nej, den er sq go' nok  :D

burrus

Indlæg af burrus » 30. apr 2009 10:05

NL: har lige fået dansk aflevering tilbage... fik 10-12 i karakter - for en opgave der er skrevet på 2 timer :lol:  den måtte godt være liiiidt llængere men hun havde ingen negative kommentare overhovedet  :lol:  så nu ved jeg da hvordan det skal gøres her d. 6.  8-)
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

Mahonia

Indlæg af Mahonia » 30. apr 2009 11:38

burrus skrev:NL: har lige fået dansk aflevering tilbage... fik 10-12 i karakter - for en opgave der er skrevet på 2 timer :lol:  den måtte godt være liiiidt llængere men hun havde ingen negative kommentare overhovedet  :lol:  så nu ved jeg da hvordan det skal gøres her d. 6.  8-)
Sådan!  :yeah:   :D

malthesmor

Indlæg af malthesmor » 30. apr 2009 12:05

burrus skrev:NL: har lige fået dansk aflevering tilbage... fik 10-12 i karakter - for en opgave der er skrevet på 2 timer :lol:  den måtte godt være liiiidt llængere men hun havde ingen negative kommentare overhovedet  :lol:  så nu ved jeg da hvordan det skal gøres her d. 6.  8-)
Flot pia stort tillykke :D

NL: Så har jeg endlig fået formateret min computer, det gik helt smerte frit :lol:

darkangel87

Indlæg af darkangel87 » 30. apr 2009 12:07

hvor er det flot tillykke
Billede
http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet

When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.

Siigne

Indlæg af Siigne » 30. apr 2009 19:43

Har fået bestilt tid til dyrlægen til Stoffer og Golden til på tirsdag - dejligt at det nu er fastlagt så jeg ikke skal gå og bekymre mig om hvornår det bliver ordnet  :)
- Signe
Rasmus, Mini, Felix, Naia, Silver, Golden, Black, Raki, Fall Out Girl, Stoffer, Made, Loser, Hasty, Silly og Maniac.

liv

Indlæg af liv » 30. apr 2009 22:06

NL: har lige fundet ud af jeg har været her over 1 år nu  :D weee  :P

liv

Indlæg af liv » 30. apr 2009 22:24

NL: prima donna er vidst blevet helt pjattet emd mig :lol:  :lol:  :roll: hun er stadig lidt nervøs og trækker vejret hurtigt og bevæger sig lidt nervøst og hurtigt men er du gal hvor er hun nysgerrig!! når jeg kommer i starten kan hun godt være lidt tilbage holdene men når hun har snuset og smagt :lol: på mig så vil hun klatre op og ned af mig :lol: hun kravler selv ud af lågen og op i min hånd nu :D og når jeg så sætter hende tilbage i buret vil hun ud igen :lol:  :lol: men hun bevæger sig stadig hurtigt rundt :?

når jeg så har lukket lågen står hun op af glasruden og prøver at komme ud.. det gør hun i to min hvor hun er opppe og køre og løber rundt og så falder hun til ro igen :lol:  :?:

betyder det hun ikke er tilfreds med sit bur eller er hun bare en der ELSKER at komme ud? viste hende også lige hamsterbolden igår og imorgen vil jeg lade hende løbe i den i 2 min så må vi se om hun elsker den ligeså højt som feta gør :D

elsker mine små venner!! de står hver gang de hører mig begge to og hopper og danser op af ruden for at komme ud  :pinklove:  :pinklove:

man kan godt se de minder om hindanden!! altså som mor og datter :lol:  :lol:

darkangel87

Indlæg af darkangel87 » 30. apr 2009 23:10

NL: det ser ud til jeg snart får et nyt campbells kuld med farverne agouti, argente sort og dove alle kan blive agouti sikke nogle dejlige unger det kan blive. så kan jeg bare håbe de bliver lige så dejligt tamme som deres frældre
Billede
http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet

When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.

contraria

Indlæg af contraria » 1. maj 2009 09:02

elsker bare mine 4 hamstre.

Cleo du er så rolig og dejlig nusse prinsses (når du gider at nusse), jeg kan dog godt mærke at du nu er rundet de 1 år.
Savina, du skidda fuld af spelopper, dog har du harvet din fars dejlige medgørlige sind.
Parmesan. min dejlige nuller prins. hygge og sove kan vi altid, om det er i mine hænder eller i buret. det er bare så dejligt syns du.
Cody, jeg er lettere i tviv om du er en hamster eller en ørkenrotte. du graver alt hvad du kan. jeg er stadig farlig syns du, men det er da blevet til at side 2 milli sekunder i mine håndflader. tros du aldrig har haft et hjul så løberdu som om du blev betalt for det.
de venligste hilsner amanda

Vimse

Indlæg af Vimse » 1. maj 2009 16:31

NL: weekend! = fredags slik ummh! :D
KH. Kathrine

burrus

Indlæg af burrus » 1. maj 2009 19:55

NL: jeg havde planlagt med Olliver han sku komme og hente mig fra arbejde i morgen - for mine forældre er i Norge, så er alene til søndag efter arbejde...
Men i dag kl 19:30 hører jeg en lyd der IKKE er til at tage fejl af! 1000 kubik kawazaki ninja som kommer brølende ind på parkerings pladsen  :D  8-)  
så kom han lige en dag før planlagt og brugte en time inde i svømmehallen, mens jeg gik og gjorde rent...

NL2: Der var så få mennesker at vi stod kl 20 og havde en halv time hvor vi bare kunne sidde og kigge  :lol:  ingen mennesker, rengøring færdig...
så fik ½ times løn for bare at holde svømmehallen åben den sidste halve time (vi må jo ikke lukke før tid!)
total hygsomt faktisk bare at sidde ude foran i solen og slappe af - og få løn for det!  :lol:
Pia B

Vimse

Indlæg af Vimse » 1. maj 2009 20:48

NL: okay jeg ved faktisk ikke om jeg skal skrive det her i nl eller nh? O.o
Nå.. men det var fordi en af drengende fra b klassen kom over og gav mig et kys på halsen? Ved på en måde ikk hvad jeg skal synes..
Alle drengende går også hele tiden og vil have krammere af mig xD jeg skal lige love for at de krammer hårdt(av av)
KH. Kathrine

Besvar