NY. Now Hating

Alt hvad der falder uden for de øvrige emner hører til her. Det kan være alt fra snik snak, med de øvrige forum brugere, til diskussioner om alt mellem himmel og jord.
Desiree

Indlæg af Desiree » 5. maj 2009 12:10

AnnaR skrev:
liv skrev:
AnnaR skrev:lorte lorte lorte lorte pis og lort. Har lyst til at opgive hamster opdræt!!!!!!!!!!!
hvad er der dog sket? :(
Det ser ud til at en hamster her hjemme er blevet syg samme dag som min karantæne sluttede Og nu kommer der unger idag(hvs de ikke er her allerede, her kke tjekket) og jeg ved ikke om jeg skal få dem aflivet med det samme eller vente og se. Det er alt sammen noget pisse lort.
Ja,  det er godt nok trist, men det skal nok gå i  orden alt sammen  :kram:
mvh Desiree

AnnaR

Indlæg af AnnaR » 5. maj 2009 13:15

Desiree skrev:
AnnaR skrev:
liv skrev: hvad er der dog sket? :(
Det ser ud til at en hamster her hjemme er blevet syg samme dag som min karantæne sluttede Og nu kommer der unger idag(hvs de ikke er her allerede, her kke tjekket) og jeg ved ikke om jeg skal få dem aflivet med det samme eller vente og se. Det er alt sammen noget pisse lort.
Ja,  det er godt nok trist, men det skal nok gå i  orden alt sammen  :kram:
Tak. Det er godt nok ærgeligt, da jeg heller ikke vil kunne komme til næste udstilling. Gad vide om jeg nogen sinde kommer til en udstilling i år....?  :(

Desiree

Indlæg af Desiree » 6. maj 2009 12:32

NH: it'en kører bare så dårligt herhjemme. Først fik jeg lader kablet gnavet eller rettere revet over (hund), Så kører nettet bare vildt dårligt på  siris comp. noget der ellers ikke har generet mig vildt meget, da hun jo bare spiller lidt engang i mellem. Så kom mit nye laderkabel med posten i dag-  og nu kører min ligeså ringe. Det tog mig 1,5 time at få  lov at åbne min mail  :evil: 'Serveren vil ikke  lade min computer åbne noget som helst'- men jeg kan godt komme på messenger- må bare ikke GØRE noget derinde.
Så hvis jeg ikke er til stede er det derfor.
Har checket forbindelsen og startet fra sikker tilstand eller hvad det hedder, men det hjælper ikke noget, møgirriterende er det. Især når  man venter en ret vigtig mail. Har skiftet mellem explorer og firefox, det lader ikke til at være problemet.
mvh Desiree

burrus

Indlæg af burrus » 6. maj 2009 12:54

NH: nu en halv time siden at jeg blev færdig med eksamen - men må først få min bærbar kl 15  :?  :x
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

Spot

Indlæg af Spot » 6. maj 2009 13:14

NH: Møgvejr!!
Mvh. Katrine
www.cordeo.dk
Billede

liv

Indlæg af liv » 6. maj 2009 13:34

NH: hamsterne har det for varmt i deres terrarier :evil: de står et sted så selvom lågen er åben mens de er uden 30 min eller mere så bliver der ikke koldere  :? så nu må min mor og jeg til at tage en af hver låger ud af terrariet og sætte noget net i istedet så der kan komme ludt...  :x

det er irriterende ... men er stadig glad for mine terrarier skulle nok bare lige have overvejet sommeren... troede først den kom i starten af juni for alvor... men nej den har jo lige været her.. dog er den stoppet lige forløbig  :lol: som i jo nok har bemærket xD

nåh men alt for de små hamser  :D

Meddie

Indlæg af Meddie » 7. maj 2009 06:31

NH: Vejret.. Men så får blomster og alt andet havegejl da i det mindste vand ;)
~ Mvh. Mette og Clean

Jeanette

Indlæg af Jeanette » 7. maj 2009 07:42

Desiree skrev:NH: it'en kører bare så dårligt herhjemme. Først fik jeg lader kablet gnavet eller rettere revet over (hund), Så kører nettet bare vildt dårligt på  siris comp. noget der ellers ikke har generet mig vildt meget, da hun jo bare spiller lidt engang i mellem. Så kom mit nye laderkabel med posten i dag-  og nu kører min ligeså ringe. Det tog mig 1,5 time at få  lov at åbne min mail  :evil: 'Serveren vil ikke  lade min computer åbne noget som helst'- men jeg kan godt komme på messenger- må bare ikke GØRE noget derinde.
Så hvis jeg ikke er til stede er det derfor.
Har checket forbindelsen og startet fra sikker tilstand eller hvad det hedder, men det hjælper ikke noget, møgirriterende er det. Især når  man venter en ret vigtig mail. Har skiftet mellem explorer og firefox, det lader ikke til at være problemet.
Hvis computerne generelt er blevet langsommere, så kunne det godt lyder som om, at de har brug for en formatering.

Spot

Indlæg af Spot » 7. maj 2009 13:32

NH: Fryser :(
Mvh. Katrine
www.cordeo.dk
Billede

burrus

Indlæg af burrus » 7. maj 2009 15:12

NH: lige pludselig føles 3 måneder som rigtig lang tid  :(  
hader den mand efterhånden....  :?  
nu vil jeg bare VÆK!  :?
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

darkangel87

Indlæg af darkangel87 » 7. maj 2009 15:15

NH: at kede sig eeeekstremt meget, hvor er det bare kedeligt at gå hjemme i det her vejr
Billede
http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet

When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.

ZenZen

Indlæg af ZenZen » 7. maj 2009 18:59

NH: At der ige er udkommet et regelsæt om hvad man må (og mest) ikk må.
Der står mere præcist nu, at man ikk må ha nogen form for kæledyr - inkl. marsvin, indekat, hamster etc.
Der er nogen der har sladret om os. Det er jeg sikker på :cry:  :cry:  :cry: Røvhuller!

burrus

Indlæg af burrus » 7. maj 2009 19:00

ZannDra skrev:NH: At der ige er udkommet et regelsæt om hvad man må (og mest) ikk må.
Der står mere præcist nu, at man ikk må ha nogen form for kæledyr - inkl. marsvin, indekat, hamster etc.
Der er nogen der har sladret om os. Det er jeg sikker på :cry:  :cry:  :cry: Røvhuller!
husk nye regler gælder kun for nyanskaffelser for de som allerede bor der :wink:
Pia B

HamsterMiaah

Indlæg af HamsterMiaah » 7. maj 2009 20:03

NH: Halsbetændelse.. har simpelthen så ondt i halsen, at jeg snart frygter at jeg bliver ved med at have det til den dansk mundtlige afgangseksamen :cry:  :cry: det må bare ikke ske :cry:  :cry:  :cry:
Har så ondt i halsen, så én i min klasse faktisk troede jeg var ved at få et allergianfald, simpelthen fordi jeg nærmest ikke kunne trække vejret :cry:
- HamsterMiaah. :D
ejer af blandet huskat på 2 år og Trøffel-hamsteren på snart 3 år :-)
Billede

AnetteFrost

Indlæg af AnetteFrost » 7. maj 2009 22:31

NH: Har kun pakket det vigtigste i min kuffert og alligevel vejer den allerede 2 kg :?  så det er ik meget jeg kan have med hjem til mine unger... og min håndtaske vejer 5,5 kg så der er kun 4,5 kg at gøre med tilbage :?  synes ellers man plere at måtte have 20 kg med i sin kuffert når man skal flyve :?  men så må det koste overvægt - der skal være plads til en ting til ungerne.
Hjemmesiden til mit opdræt: http://www.BiilsHamstere.dk

Min Personlige hjemmeside: http://www.AnetteFrost.dk

Besvar