Lidt af mine små hamtaroer :)
Lidt af mine små hamtaroer :)
Ja, de er desværre ikke de bedste til at sidde stille, rimelig aktive alle tider af døgnet
Men først har vi Nimbus, min lille han som er lidt over en måned gammel
Dernæst har vi Snefnug som jeg desværre ikke kender den præcise alder på, da det er en jeg har overtaget; men er lige så aktiv og energisk som Nimbus, så helt gammel er den ikke endnu Beklager billedet; men var lige det eneste tidspunkt, hvor jeg ku fange den på, midt i dens bad
Så har vi Støvkorn. Han er desværre lidt sky og har fundet ud af, at jeg kan finde på at tage billede af ham imens han spiser Så pt. er det et billede fra inden han kom over i deres luxus hus; men han spiser stadig Han er omtrent samme alder som Snefnug, for de kommer fra samme gamle ejer.
Jeg mangler desværre billeder af Bella, hun er stadig meget sky over at være kommet et nyt sted hen, så lader hende vænne sig til sit nye hjem for tiden, så hun ikke bliver skræmt og stresset.
Men først har vi Nimbus, min lille han som er lidt over en måned gammel
Dernæst har vi Snefnug som jeg desværre ikke kender den præcise alder på, da det er en jeg har overtaget; men er lige så aktiv og energisk som Nimbus, så helt gammel er den ikke endnu Beklager billedet; men var lige det eneste tidspunkt, hvor jeg ku fange den på, midt i dens bad
Så har vi Støvkorn. Han er desværre lidt sky og har fundet ud af, at jeg kan finde på at tage billede af ham imens han spiser Så pt. er det et billede fra inden han kom over i deres luxus hus; men han spiser stadig Han er omtrent samme alder som Snefnug, for de kommer fra samme gamle ejer.
Jeg mangler desværre billeder af Bella, hun er stadig meget sky over at være kommet et nyt sted hen, så lader hende vænne sig til sit nye hjem for tiden, så hun ikke bliver skræmt og stresset.
-
hvor er de fine
http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet
When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.
Så er der klaret nye billeder
Starter igen med Nimbus. Her er de taget i hans midlertidige nye hjem, hvor han ter sig som en lille konge allerede
Her er den lille kommet ned i det, og var vist lidt sur over at være flyttet
Ah... Man kan jo også tage chancen og begive sig uden for huset...
Sidder jeg helt stille i sandet, så ser han mig sikkert ikke Hmm... Jo Nimbus
Hvad er dog det for en stor godbid til lille mig :?: Den må jeg smage på...
Kenneth altså... Jeg tager jo ikke billeder af dig, når du er i bad
Nøøøj, jeg har fået mad i skålen, nu skal jeg spise, så skrid
Så er der lidt bedre af Snefnug
Så er han der sku med det kamera igen... Jeg vender mig da bare om, når han tager billedet
Hmm... Jeg gemte da ellers en godbid her igår, og nu er den væk
Jeg er helt usynlig herunder broen
I see you
Jeg kan sagtens komme ud - og jeg er ikke tyk
Mums... Der var min godbid jo...
Selvfølgelig har jeg også lidt billeder af Støvkorn; men han frygter kameraet... Så snart man sidder med kameraet så gemmer han sig
Iiihh, så er Kenneth der igen med det dumme kamera
Starter igen med Nimbus. Her er de taget i hans midlertidige nye hjem, hvor han ter sig som en lille konge allerede
Her er den lille kommet ned i det, og var vist lidt sur over at være flyttet
Ah... Man kan jo også tage chancen og begive sig uden for huset...
Sidder jeg helt stille i sandet, så ser han mig sikkert ikke Hmm... Jo Nimbus
Hvad er dog det for en stor godbid til lille mig :?: Den må jeg smage på...
Kenneth altså... Jeg tager jo ikke billeder af dig, når du er i bad
Nøøøj, jeg har fået mad i skålen, nu skal jeg spise, så skrid
Så er der lidt bedre af Snefnug
Så er han der sku med det kamera igen... Jeg vender mig da bare om, når han tager billedet
Hmm... Jeg gemte da ellers en godbid her igår, og nu er den væk
Jeg er helt usynlig herunder broen
I see you
Jeg kan sagtens komme ud - og jeg er ikke tyk
Mums... Der var min godbid jo...
Selvfølgelig har jeg også lidt billeder af Støvkorn; men han frygter kameraet... Så snart man sidder med kameraet så gemmer han sig
Iiihh, så er Kenneth der igen med det dumme kamera
-
hvor er de fine støvkorn har en sjov farve
http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet
When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.
Den er også den, der er nemmest at have med at gøre, og super nysgerrig...tesse-stribe skrev:Ej for nogle gode billeder. Snefnug er da bare en DARLING.
Ja, den er også rigtig charmerende, og den har en vis sær personlighed, hvis folk den ikke er vant til har hånden i buretSiigne skrev:Nimbus er bare for søød
Tvivler også lidt på ægtheden i den; men nu heller ikke derfor jeg har den Ku bare ikke stå for den da jeg så den...darkangel87 skrev:hvor er de fine støvkorn har en sjov farve
Uha, hvor er de bare nogle skatte basser. Jeg lagde lige mærke til at du har et tremme løbehjul. Ved du godt, at der er flere herinde der har haft grimme uheld, med at dyrene får benene i klemme og står med en hamster der har brækket benet?
Jeg ville skynde mig, at sætte karton eller andet pap, gaffa tape fast - hvad som helst, så de ikke kommer til skade.
Bare et godt råd.
Du er rigtig god til at tage billeder
Jeg ville skynde mig, at sætte karton eller andet pap, gaffa tape fast - hvad som helst, så de ikke kommer til skade.
Bare et godt råd.
Du er rigtig god til at tage billeder