mit campbells c-kuld nye billeder 24. maj
Så siger GMH patienten det. NEJ, det er IKKE nu du fortæller, at du skal til Rold skov d. 6. juni. Ti venligst helt stille.darkangel87 skrev:hehe kan da ikke skade dig for roldskov ligger i nordjylland heheliv skrev:nej det er nu du ikke skal sige det :lol: :lol:darkangel87 skrev:er det nu jeg skal sige at den 6. juni tager jeg turen fra sønderjylland til roldskov hvis nogen vil have en hamster hehe
:lol: :lol: ja du har da ikke langt til rold skov og små dejlige campbells :lol:tesse-stribe skrev:Så siger GMH patienten det. NEJ, det er IKKE nu du fortæller, at du skal til Rold skov d. 6. juni. Ti venligst helt stille.darkangel87 skrev:hehe kan da ikke skade dig for roldskov ligger i nordjylland heheliv skrev: nej det er nu du ikke skal sige det :lol: :lol:
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
Nej - det har jeg nemlig ikke. Åhhhha :yt: :nut
Men 1 ting kan gøre mig stjerne lykkelig: :pinklove: :hearts2 :pinklove:
Og det er, at NÅR jeg skal ha mig nogle nye hamsebasser, så ved jeg at det er muligt - med lidt planlægning - at få hamsen fragtet et pænt stykke vej. Det værste ved den planlægning, er så at man går og venter læææænge (som Pia har gjort), men omega var for pokker HELE ventetiden værd.
Så nu SUUUUUGER jeg til mig af hamsterbasser, for Sørensen, hvor har jeg meget at lære endnu. Men PUUUUH, hvor kan jeg næsten sidde og savle....... Omega siddende på måsen, jamen altsåååå!!!!!
Og det er, at NÅR jeg skal ha mig nogle nye hamsebasser, så ved jeg at det er muligt - med lidt planlægning - at få hamsen fragtet et pænt stykke vej. Det værste ved den planlægning, er så at man går og venter læææænge (som Pia har gjort), men omega var for pokker HELE ventetiden værd.
Så nu SUUUUUGER jeg til mig af hamsterbasser, for Sørensen, hvor har jeg meget at lære endnu. Men PUUUUH, hvor kan jeg næsten sidde og savle....... Omega siddende på måsen, jamen altsåååå!!!!!
:lol: :lol: :lol: :lol:tesse-stribe skrev:Nej - det har jeg nemlig ikke. Åhhhha :yt: :nut
bare vent - til december i år eller januar næste år håber jeg der kommer små omega'er :lol:
Pia B
billeder? hvem?tesse-stribe skrev:Ja det blir spændende. Det er bare møg ærgeligt, at du ikke kan tage billeder af dem?????? :salut: :whistle
Når man er for sød, så kan man ikke hænge fast på billeder, er det ikke bare en skam???? :yt: Surt show. Æv.
altså får jeg først unger - så skal der nok komme billeder! men det er jo så først til efteråret/vinter jeg satser på unger igen
Pia B
tror det var ment ironisk = lad være med at tage billederburrus skrev:billeder? hvem?tesse-stribe skrev:Ja det blir spændende. Det er bare møg ærgeligt, at du ikke kan tage billeder af dem?????? :salut: :whistle
Når man er for sød, så kan man ikke hænge fast på billeder, er det ikke bare en skam???? :yt: Surt show. Æv.
altså får jeg først unger - så skal der nok komme billeder! men det er jo så først til efteråret/vinter jeg satser på unger igen
-
så er der nye billeder af de dejlige unger der alle har et dejligt temperament de nipper lidt i en for at se om man kan spises men de bider ikke.
først har vi en agouti satin dreng som er til salg
og en lille sort dreng som er til salg
en lille agouti dreng som også er til salg
en sort dreng som jeg beholder
en agouti hun der er til salg
og til sidst en agouti hun som jeg beholder
først har vi en agouti satin dreng som er til salg
og en lille sort dreng som er til salg
en lille agouti dreng som også er til salg
en sort dreng som jeg beholder
en agouti hun der er til salg
og til sidst en agouti hun som jeg beholder
http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet
When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.
-
jah men de ville ikke sidde stille de små hehetesse-stribe skrev:EEiiiiijjjjj - hvor er det ærgeligt, at billederne er så :oops: :oops: "slørede" :oops: :oops: ......
Og de 3 øverste kan jeg "heldigvis slet ikke se" ( vil ikke).
Det er ikke nemt,puhhhhh :nut :nut
Det var bestemt kun gas. De er simpelthen så søøøde, at jeg næsten ikke kan holde det ud. Hannen på det øverste billede - JAMEN JAMEN...... Hvis Simon skulle bestemme, blev der installeret hamstre i alle vores tøj skabe.
Blir han langhåret eller bliver han ved med at være en KÆMPE pjuskepot. :hearts2 :love:
Blir han langhåret eller bliver han ved med at være en KÆMPE pjuskepot. :hearts2 :love:
-
ved campbells gør satin at de bliver mere pjuskede det ligner næsten deres pels er fedtet i forhold til ikke satin. og så vidt jeg ved er der ikke et langhårs gen ved campbells
Tak - jeg er nok en af MANGE herinde, der ikke liiiige helt forstår det der med gener :?: :?:
Derfor kan man jo godt have hamster og så ser man jo også alle de muligheder der kommer ud af at parre når man som ekspert på forhånd ved hvilke farver og andet, der kommer i et kuld.
De "frygtelige frygtelige" billeder, taler jo helt for sig selv. CUTE CUTE CUTE.
Derfor kan man jo godt have hamster og så ser man jo også alle de muligheder der kommer ud af at parre når man som ekspert på forhånd ved hvilke farver og andet, der kommer i et kuld.
De "frygtelige frygtelige" billeder, taler jo helt for sig selv. CUTE CUTE CUTE.