Lidt af mine små hamtaroer :)

Har du lyst til at vise din hamster, dit bur, noget tilbehør eller andet hamster relateret frem, så er dette stedet.
Tiina

Indlæg af Tiina » 14. maj 2009 08:42

Hvor er de bare søde allesammen  :love4:
Især det sidste billede  :lol:

Kenneth TS

Indlæg af Kenneth TS » 14. maj 2009 15:54

Det er blevet rettet med et andet hjul...

Kenneth TS

Indlæg af Kenneth TS » 15. maj 2009 20:11

Så fik jeg en erstatning for afdøde Bella... Dette er selvfølgelig også en ren vinterhvid, som skal sættes sammen med Nimbus.

Så lad mig præsentere Jer for Nuggi, som er en måned gammel og er en safir hun (selvfølgelig en hun :D ).
Hun er rigtig kær og var ikke til at holde styr på, da hun fik lov til at komme ud af transportkassen :lol:

Så derfor er der ikke så mange billeder endnu; men der skal nok komme flere, når hun er kommet ned til Nimbus og fundet sig til rette.

Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede

tesse-stribe

Indlæg af tesse-stribe » 15. maj 2009 21:10

Hun er bare sød - hun ligner vores tesse på prik  :pinklove:

Spot

Indlæg af Spot » 16. maj 2009 14:57

hvor er hun bare nuttet <3 held og lykke med sammensætningen!!
Mvh. Katrine
www.cordeo.dk
Billede

Billy The Kid

Indlæg af Billy The Kid » 16. maj 2009 15:46

Hej
Hvor er de søde alle dine små, Kan se du kom godt hjem med Nuggi.
Hendes søstre savnede hende og ledte og ledte, men de er faldet til ro nu.
Sikker på hun bliver en god partner har et sødt og blidt gemyt bare husk at holde hende håndtam. så skal det nok gå med sammensætningen. :)
Hilsen medlem nr. 76. Dværghamster

Kenneth TS

Indlæg af Kenneth TS » 16. maj 2009 18:45

Så er Nimbus og Nuggi sat endeligt sammen uden nogle problemer... Var sku dejligt at det gik problemfrit...

Billederne ser dog ikke sådan ud; men Nuggi overgav sig med det samme når Nimbus ville snuse til hende :D

De har gået sammen siden igår, hvor de har været afskåret fra hinanden vha. tremmerne fra et gammelt plast-bur, så de kunne vænne sig til hinandens lugte og se hinanden samtidig...

Der kommer nogle enkelte piv fra Nuggi endnu; men indtil hun lærer, at Nimbus ikke er farlig og vil skade hende, så kommer de jo med jævne mellemrum.

Der skal nok komme bedre billeder, som ikke ligner at de er ved at dræbe hinanden :lol:

Nåh ja, Nuggi er den nederste på begge billeder :wink:
Kan ikke ses på billederne; men hun er lidt mindre end Nimbus også (2 ugers aldersforskel på dem).

Billede
Billede

Mahonia

Indlæg af Mahonia » 16. maj 2009 19:26

Hvor er de søde.  :D  Håber, de finder ud af det med hinanden.  :wink:

Kenneth TS

Indlæg af Kenneth TS » 16. maj 2009 19:37

Mahonia skrev:Hvor er de søde.  :D  Håber, de finder ud af det med hinanden.  :wink:
Takker :D

Håber jeg også; men ser ikke ud til at de får problemer med hinanden... De følger hinanden rundt i akvariet lige nu, og Nuggi er holdt op med at kaste sig om på ryggen... Dog har hun ikke lært, hvordan vandflasken fungerer endnu (hun prøver ihærdigt at kravle op ad den :lol: ). Det samme gælder sandbadet, hvor hun vælger at tage sin mad over i for at spise :D

Siigne

Indlæg af Siigne » 16. maj 2009 20:47

Nuggi og Nimbus måtte godt komme herhjem...  :love4:
- Signe
Rasmus, Mini, Felix, Naia, Silver, Golden, Black, Raki, Fall Out Girl, Stoffer, Made, Loser, Hasty, Silly og Maniac.

Kenneth TS

Indlæg af Kenneth TS » 16. maj 2009 21:16

Siigne skrev:Nuggi og Nimbus måtte godt komme herhjem...  :love4:
Narh... De får nu lov til at blive her hos mig; men efterkommerne der gerne sku komme en dag i fremtiden er du jo velkommen til at købe en af :wink:

Spot

Indlæg af Spot » 17. maj 2009 08:20

Dejligt at det gik smertefrit :D
Mvh. Katrine
www.cordeo.dk
Billede

Kenneth TS

Indlæg af Kenneth TS » 17. maj 2009 15:33

Weee :D Har investeret i nyt Canon kamera, og sku da lige testes på små ting først... Og nice kvalitet billeder der kommer ud af det :shock:

Nimbus og Nuggi sover sødt i deres lille hus, så måtte bruge Snefnug og Støvkorn som modeller, og det gør de også rigtig godt :D

Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede

Ved der er en del; men elsker mit nye kamera :lol:

tesse-stribe

Indlæg af tesse-stribe » 17. maj 2009 15:41

Det kan jeg da godt forstå - det er da virkelig også nogen knald gode billeder du fik taget. Meeen, med de moddeller du brugte, kunne det da heller ikke gå helt galt. De er NUSER!!!! :nut

Spot

Indlæg af Spot » 17. maj 2009 15:48

Flotte billeder :D
Mvh. Katrine
www.cordeo.dk
Billede

Låst