Jeg forestiller mig at du godt er klar over hvornår du selv har sat de to sammen og de har parret sig. Men hvorfor ved du så ikke hvornår de kommer til verdenen? Det er 99% af gangene det er 16 dage...HamsterMiaah skrev:NL: Syntes jeg kan ane en stor bule på Lilje Vanilles mave.. uuuh Og hvis hun er gravid føder hun fredag, lørdag eller søndag!!
Ny. Now Loving
-
Det ved jeg også godt Det er højst sansynligvis fredag d. 22. maj Men - har læst i bøger at det kan ske de går 1-2 dage over tid, det er mere derforAnnaR skrev:Jeg forestiller mig at du godt er klar over hvornår du selv har sat de to sammen og de har parret sig. Men hvorfor ved du så ikke hvornår de kommer til verdenen? Det er 99% af gangene det er 16 dage...HamsterMiaah skrev:NL: Syntes jeg kan ane en stor bule på Lilje Vanilles mave.. uuuh Og hvis hun er gravid føder hun fredag, lørdag eller søndag!!
jeg synes oftest det svinger +/- 12-16 timer fra parringstidspunktet
at det er gået 2 dage over tid har jeg aldrig hørt om? ikke hos guldhamstere
at det er gået 2 dage over tid har jeg aldrig hørt om? ikke hos guldhamstere
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
-
NL: 70½ timer :D så ankommer Betty Boopsen og brødre i Holstebro
for pokker jeg glæder mig :D
for pokker jeg glæder mig :D
Pia B
NL: Har været på besøg hos min gamle dagplejemor - ihh jeg hygger mig altid sådan med hende :D
Jeg var der egentlig bare for lige at sige hej og høre om hun ville komme d. 16. når jeg fik hue på, men besøget tog pludselig 5 timer :oops: sådan går det :lol:
nu skal min trøje så vaskes! :lol: en af hendes dagpleje børn - lille amalie var simpelthen den sødeste lille pige - og hun kravlede konstant på mig - mest af alt for at sutte på snorene der er i min hættetrøje - så nu ska den vist vaskes :lol: :lol:
Jeg var der egentlig bare for lige at sige hej og høre om hun ville komme d. 16. når jeg fik hue på, men besøget tog pludselig 5 timer :oops: sådan går det :lol:
nu skal min trøje så vaskes! :lol: en af hendes dagpleje børn - lille amalie var simpelthen den sødeste lille pige - og hun kravlede konstant på mig - mest af alt for at sutte på snorene der er i min hættetrøje - så nu ska den vist vaskes :lol: :lol:
Pia B
-
NL: nu gør jeg det igen... kigger på kaniner :oops: :oops: :oops: :oops:
Pia B
sidder her og drømmer :oops: der er jo kun 3 måneder til jeg bor i lejlighed i Aalborg :oops:liv skrev:og du er bestemt ikke den eneste!! :oops: :lol: :lol:burrus skrev:NL: nu gør jeg det igen... kigger på kaniner :oops: :oops: :oops: :oops:
men må vist liiiiige se tiden an og se hvor meget mere jeg magter :lol: :oops: får vist nok at se til her til en start :lol:
Pia B
-
NL: har lige fået det fedeste tilbud ind i postkassen på LEJLIGHEDEN, nøj hvor jeg håber nummer 1 og 2 siger nej tak men vil så gerne have den. et værelse til hver af ungerne, værelse til mig og værelse/kontor til hammierne :klap: :klap: :klap: kunne bare ikke være mere perfekt :D :D :D
Hjemmesiden til mit opdræt: http://www.BiilsHamstere.dk
Min Personlige hjemmeside: http://www.AnetteFrost.dk
Min Personlige hjemmeside: http://www.AnetteFrost.dk