Har du lyst til at vise din hamster, dit bur, noget tilbehør eller andet hamster relateret frem, så er dette stedet.
-
Bittet
Jeg har sat den lidt hørere op. (:
Nogen der har et billede af en dværg hams. der drikker af drikke flaske? så jeg kan se hvor højt den skal op?
-
Bittet
Hvor kan man købe en drikkeflaske til akvarier henne?
der er ikke hul i terariet til en drikke flaske.
-
malthesmor
Bittet skrev:Jeg har sat den lidt hørere op. (:
Nogen der har et billede af en dværg hams. der drikker af drikke flaske? så jeg kan se hvor højt den skal op?
Super så skal den nok finde udaf at drikke af den, men hold øje med at vandmængden i flasken falder
Har selv roborowski hamstere, og har så sent som her i formiddag set 1 af dem drikke af en flaske magen til den du har
Angående hvor højt den skal hænge, ja så skal den hænge så den kan stå under og drikke.
-
malthesmor
Jeg har lavet dette i et akvarie jeg bruger til hunner med unger
Har brugt bonzai tråd, det er blødt og nemt at forme
-
Bittet
Fedt. Kan være jeg laver sådan en hvis hun ikke kan drikke af den anden. (:
-
Bittet
så kom hun endelig ud af sit hus i et halvt minut og hun gik helt amok med at drikke af flasken.
har sat fingeren på dutten på vandflasken, og der kommer massere af vand ud. så tror godt hun kan finde ud af det. (:
-
AnetteFrost
det du skriver i din siginaturtekst omkring tis og afføring, det tror jeg ikke du skal bekymre dig om, det er så lidt de tisser af gangen og hun er jo en lille hams, så hvis hun ikke har et fast sted hun tisser tror jeg der vil gå lang tid før du kan se noget.
-
Mahonia
Der er også flere, der bruger at sætte velcrobånd på en flaske og på siden af akvariet. Så kan flasken nemt tages af og på og justeres i højden.
-
Kenneth TS
Jeg købte mine to vandflasker i maxi-zoo og de sidder med sugekopper
Og fås i stor og lille... En lille burde være nok... Jeg har to dværge i hvert akvarie med en lille flaske og den tømmer de nemt på 4-5 dage