Ny. Now Loving

Alt hvad der falder uden for de øvrige emner hører til her. Det kan være alt fra snik snak, med de øvrige forum brugere, til diskussioner om alt mellem himmel og jord.
darkangel87

Indlæg af darkangel87 » 8. jun 2009 15:05

HamsterMiaah skrev:7 i engelsk mundtlig :D er herre glad :D

For resten tillykke Siigne :heart: :D mega flot med 12tal - og i A NIVEAU! :o :D
tillykke
Billede
http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet

When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.

Siigne

Indlæg af Siigne » 8. jun 2009 15:14

Også tillykke til dig Mia!! :D
- ihh hvor vil jeg være færdig nu xD
- Signe
Rasmus, Mini, Felix, Naia, Silver, Golden, Black, Raki, Fall Out Girl, Stoffer, Made, Loser, Hasty, Silly og Maniac.

Spot

Indlæg af Spot » 8. jun 2009 15:29

NL: Kun 2 eksamner tilbage
Mvh. Katrine
www.cordeo.dk
Billede

Jeanette

Indlæg af Jeanette » 9. jun 2009 14:27

NL: Mötley Crüe koncert i morgen!

HamsterMiaah

Indlæg af HamsterMiaah » 9. jun 2009 17:36

NL: Skal hente et nyt bur og et Wodent Wheel i dag :D
- HamsterMiaah. :D
ejer af blandet huskat på 2 år og Trøffel-hamsteren på snart 3 år :-)
Billede

burrus

Indlæg af burrus » 9. jun 2009 17:38

NL: Har fået et ok billede af James i dag  :D  
har gået og ærgret mig over at jeg ikke ku få et ordentligt billede af ham på det sidste - men nu er det vist lykkedes  :D  (det er altid rart at have et godt billede af sine gamle dyr, så man kan huske dem når de ikke er mere.. jeg er desværre begyndt at forberede mig på det værst tænkelige :( )
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

darkangel87

Indlæg af darkangel87 » 9. jun 2009 18:03

burrus skrev:NL: Har fået et ok billede af James i dag  :D  
har gået og ærgret mig over at jeg ikke ku få et ordentligt billede af ham på det sidste - men nu er det vist lykkedes  :D  (det er altid rart at have et godt billede af sine gamle dyr, så man kan huske dem når de ikke er mere.. jeg er desværre begyndt at forberede mig på det værst tænkelige :( )
det er trist når man ved hvor det begynder at bevæge sig hen af
Billede

Spot

Indlæg af Spot » 9. jun 2009 18:25

:kram: krydser fingrer for ham
Må vi andre også se billedet? Har jævnligt gemt når du har vist frem.. Han er altså noget særligt <3
Mvh. Katrine
www.cordeo.dk
Billede

HamsterMiaah

Indlæg af HamsterMiaah » 9. jun 2009 19:00

Bare prøv at lade være med at tænke på hele tiden at han snart lakker mod enden :kram: min Luke er også ved at blive gammel, hvilke desuden også kan ses og mærkes, men jeg prøver bare at lade være med at tænke på det, og nyde den til jeg har tilbage sammen med ham :)

Ja vi er flere der gerne vil se det billede :heart: du er vildt god til at tage billeder :D
- HamsterMiaah. :D
ejer af blandet huskat på 2 år og Trøffel-hamsteren på snart 3 år :-)
Billede

FrkHoumann

Indlæg af FrkHoumann » 9. jun 2009 20:06

NL:
Min bedsteste ven! <3 Hva sku man gøre uden hans små tossede sms'er når alle andre dyre er latterlige!
Tjek min nye hjemmeside:
http://www.mel-bollen.weebly.com

darkangel87

Indlæg af darkangel87 » 9. jun 2009 20:38

NL: endelig kom prins og den anden pony han plejer at gå med hjem og nøj hvor de nyde al den plads de har i stalden og ror de kommer til at nyde at komme ud imorgen
Billede

burrus

Indlæg af burrus » 9. jun 2009 20:38

HamsterMiaah skrev:
Bare prøv at lade være med at tænke på hele tiden at han snart lakker mod enden :kram: min Luke er også ved at blive gammel, hvilke desuden også kan ses og mærkes, men jeg prøver bare at lade være med at tænke på det, og nyde den til jeg har tilbage sammen med ham :)

Ja vi er flere der gerne vil se det billede :heart: du er vildt god til at tage billeder :D
jep forsøger også at lade være med at tænke på det - men når kiks lige er gået væk, så er det svært - da han kun er en måned yngre end hende...
Jeg forsøger allerede nu at skrabe alle de gode minder sammen - så har jeg dem! vil hade at stå bagefter og ikke have dem...  :wink:  

billederne kommer - bare rolig :wink:
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

Loan

Indlæg af Loan » 10. jun 2009 14:52

NL:

Har haft besøg af Charlotte og hendes mand. Nu er hele flokken af dyr jeg skal have med til sjælland fuldendt ;)
- Skide hyggeligt lige at hilse på hende igen, og få snakket en masse :D
Hilsen
Loan Vejby

liv

Indlæg af liv » 10. jun 2009 15:23

NL : fik så lavet en løbegård som feta indtil videre ihvertfald er meget glad for  :D  så bliver det spændende når min anden lille prinsesse vågner i aften - hun er ikke lige til at få ud af fjerene om dagen     :lol:  :lol:  men dejligt at have lidt tid inden jeg går med vuffer og så skal skrive historie fremlæggelse til imorgen  :roll:  :lol:

og endnu mere NL!! imorgen efter skole så er der ikke flere store lektier!! så gælder det bare eksamerne d. 24 - 25 i geo om mat  :lol: meeen det kan jeg også godt lige overskue!! og så hamsterudstilling på lørdag!!  8-)  8-)

liv

Indlæg af liv » 10. jun 2009 22:19

NL! nu går jeg i seng og så må vi se hvordan dagen går imorgen! fik kun lavet nok til 1,5 min foredrag men der er sgu da heller ikke en skid om guldhornene!!  :shock:  :lol:  :lol: någ jeg skider på historie! har aldrig været god til det og skal nok klare mig uden det! så må jeg bare være glad og totalt sød imorgen når jeg snakker med læren om det imorgen og liv husk at grine af hans dårlige jokes!!!  :lol:  :lol:

nåh ja og imorgen efter skole starter endelig en god weekend uden for mange lektier kun eksamnen presser :lol:  :lol: SOMMERFERIE KOM NU NU NU!!! 8-)  8-)  :lol:  :lol:

Besvar