Lidt billeder fra udstillingen i Valby

Læs alt omkring foreningens udstillinger her, og spørg endeligt hvis du har nogle spørgsmål.
Benjamin

Lidt billeder fra udstillingen i Valby

Indlæg af Benjamin » 13. jun 2009 18:53

Så er vores 3. udstilling ovre, og jeg fik desværre ikke mit kamera op i ordentligt tid denne gang.
Men nogen billeder har jeg dog fået men har også slettet en del så jeg har ikke så mange som sidst, men jeg ville da lige vise dem jeg fik taget så alle jer der ikke var der kan se hvordan det hele gik. :D

Udstillingsdyrene
Billede

Billede

Salgs-dyr
Billede

Præmier
Billede

Billede

Billede

Nåede desværre ikke at få billeder af præmiebordet. :D

Og til sidst lige et par RD hamstere
Billede

Billede
Venlig Hilsen Benjamin...  Hamsters are like popato Chips, you can´t just have one.
:kina: smil det smitter, GMH er ikke en sygdom men en Livsstil :notworthy:  

NoiaBell

Indlæg af NoiaBell » 13. jun 2009 20:23

Det var bare en kanon fin udstilling, det var en rar oplevelse at komme derud og se hvordan det fungerede. :D

Gode billeder. :D
Hilsen Helle
Dejlige hammi'er

Rattus Norvegicus

Indlæg af Rattus Norvegicus » 13. jun 2009 20:37

Enig med NoiaBell... rigtigt hyggeligt at være derude :D

Jeg håber helt klart at udstillingerne fremover vil blive meget større med flere deltagere :)
Hilsen Kenny Billede
Billede
"Moral er godt, dobbelt moral er dobbelt så godt" 8-)

darkangel87

Indlæg af darkangel87 » 13. jun 2009 20:58

hvor ser det hyggeligt ud
glæder mig allerede til næste udstilling der skal jeg bare med(og tager da gerne nogen med i bilen på vej derover hvis det er hehe)
Billede
http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet

When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.

Loan

Indlæg af Loan » 13. jun 2009 21:17

Har da aldrig hygget mig så meget i mit liv! Selvom posedamen her, havde lidt svært ved at finde vej. (Københavnere er ikke gode til at vise vej) :D

- Tak for en kanon dag allesammen, selvom den var udmattende med den lange togtur :D
Hilsen
Loan Vejby

FrkHoumann

Indlæg af FrkHoumann » 13. jun 2009 21:25

Rubin skrev:Har da aldrig hygget mig så meget i mit liv!
Heeeeelt enig! :D
Udstillinger er det bedste! :D
Tjek min nye hjemmeside:
http://www.mel-bollen.weebly.com

liv

Indlæg af liv » 13. jun 2009 21:30

ja tak for en super dag allesammen!! og stort tillykke til alle der fik rigtig flotte præmier!!  :D  :D

sabkoch

Indlæg af sabkoch » 14. jun 2009 10:29

Jeanne sætter resultatlisten ind, når den er renskrevet, men jeg kan da løfte sløret for nogen af resultaterne.

I børnedyr gik BIS (best in show) til Danny med Kastaniens Joey og dommerens favorit gik til Siri med Leonardo

I kæledyr gik BIS til Benjamin og dommerens favorit til Loan/Rubin

I standard blev der uddelt 2 pokaler til champs og det var Desiree og Loan/Rubin

Publikums favorit (hvor gæster og udstillere stemmer på stemmesedl) gik til Ayla med Dyrekrogens Lily
Næstformand i Dansk Hamster Forening  - www.hamsterland.dk
Vi har 2 vinterhvide dværghamstere og 2 papillon hunde.

Billede

sabkoch

Indlæg af sabkoch » 14. jun 2009 10:33

Der var gang i salget af RDérne og de 2 på Benjamins billeder købte henholdsvis Jeanne (den med det sorte) og Ayla og mig.

Selvom vi ikke var sååå mange udstillere, så var dagen faktisk ret hyggelig og selv dommerne havde god tid denne gang (vi er ved at lære det, er vi) og der var ret mange gæster: nogen der lige havde set opslaget i Kulturhuset, nogen der havde set det på Hamsterland og faktisk minimum 6 (udover udstillerne) der kom for at købe hamstere.

Og der har vi et mega problem og det er at det ikke er til at opdrive rene vinterhvide. Der var flere gæster der gik tomhændet fordi vi ikke havde vinterhvide til salg. Øv.
Næstformand i Dansk Hamster Forening  - www.hamsterland.dk
Vi har 2 vinterhvide dværghamstere og 2 papillon hunde.

Billede

liv

Indlæg af liv » 14. jun 2009 10:48

sabkoch skrev:Der var gang i salget af RDérne og de 2 på Benjamins billeder købte henholdsvis Jeanne (den med det sorte) og Ayla og mig.

Selvom vi ikke var sååå mange udstillere, så var dagen faktisk ret hyggelig og selv dommerne havde god tid denne gang (vi er ved at lære det, er vi) og der var ret mange gæster: nogen der lige havde set opslaget i Kulturhuset, nogen der havde set det på Hamsterland og faktisk minimum 6 (udover udstillerne) der kom for at købe hamstere.

Og der har vi et mega problem og det er at det ikke er til at opdrive rene vinterhvide. Der var flere gæster der gik tomhændet fordi vi ikke havde vinterhvide til salg. Øv.
ja det var rigtig ærgeligt! men tak for en super dag allesammen!! var ked af jeg måtte gå så hurtigt men min mor var lidt syg ... så det var lidt surt men mange gange tak for en hyggelig dag igen!

darkangel87

Indlæg af darkangel87 » 14. jun 2009 11:11

sabkoch skrev:Der var gang i salget af RDérne og de 2 på Benjamins billeder købte henholdsvis Jeanne (den med det sorte) og Ayla og mig.

det er da lidt træls men de renartede er der jo desvære ikke så mange af. men det er nok også de vinterhvide der er mest populære af dem
Billede
http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet

When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.

millipigen1

Indlæg af millipigen1 » 14. jun 2009 12:16

de der præmierosetter (staves) gives de kun i standart eller også i andre kategorier?

liv

Indlæg af liv » 14. jun 2009 12:18

millipigen1 skrev:de der præmierosetter (staves) gives de kun i standart eller også i andre kategorier?
også i de andre kategorier  :D

millipigen1

Indlæg af millipigen1 » 14. jun 2009 12:20

alle de andre eller kun nogle af dem og hvor mange er der af præmierosetter i hver kategori?

liv

Indlæg af liv » 14. jun 2009 12:25

millipigen1 skrev:alle de andre eller kun nogle af dem og hvor mange er der af præmierosetter i hver kategori?
i alle  :wink: og der er købt ind til at alle de hamstere der opnår A eller 94 point kan få en - så der er ikke et bestemt antal i hver kategori! det er ikke en konkurence hvor de andre dyr er "modstandere"  :wink:

ellers kan du læse meget mere på www.hamsterland.dk

Besvar