Hvad der også kom med hjem fra udstillingen
Hvad der også kom med hjem fra udstillingen
Ja der måtte lige 2 dom. spot kinesere med hjem igår og en dom spot dove, den ene kineser er dog ikke til mig den har jeg taget med hjem til en anden.
Men ville lige vise dem frem de er nemlig super fine.
Dom. Spot dove han, Siris Ozzy
Dom. Spot Kineser han
Men ville lige vise dem frem de er nemlig super fine.
Dom. Spot dove han, Siris Ozzy
Dom. Spot Kineser han
Venlig Hilsen Benjamin... Hamsters are like popato Chips, you can´t just have one.
smil det smitter, GMH er ikke en sygdom men en Livsstil
-
hvor er de nuttede
http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet
When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.
-
-
Du kom selv over til salgsdyrene da jeg skulle se på dem.Desiree skrev:Ja han gør sig godt på billeder, ham Ozzy :D
Og din kineser fik du jo også hevet frem og vist mig på udstillingen, han er virkelig lækker :love4:
Venlig Hilsen Benjamin... Hamsters are like popato Chips, you can´t just have one.
Havde du ikke allerede valgt da jeg kom? Skidt med det, du havde klart valgt den mest 'spottede', og dermed den fineste (efter min smag altså).
Og sådan var det da heller ikke ment, jeg viste da også stolt mine indkøb frem. Hvis man ikke er glad for det man har anskaffet sig, er der vel ikke meget grund til at anskaffe sig det :)
Og sådan var det da heller ikke ment, jeg viste da også stolt mine indkøb frem. Hvis man ikke er glad for det man har anskaffet sig, er der vel ikke meget grund til at anskaffe sig det :)
mvh Desiree
Hehe det var nu også ment i sjov.Desiree skrev:Havde du ikke allerede valgt da jeg kom? Skidt med det, du havde klart valgt den mest 'spottede', og dermed den fineste (efter min smag altså).
Men jo jeg gik da helt klart efter den flotteste.