NY. Now Hating

Alt hvad der falder uden for de øvrige emner hører til her. Det kan være alt fra snik snak, med de øvrige forum brugere, til diskussioner om alt mellem himmel og jord.
burrus

Indlæg af burrus » 24. jun 2009 07:00

Mahonia skrev:
LUX - part 2 skrev:NH: Vores underbo  :evil:  :evil:  :evil:
Hva' er der med ham? Han har vel ikke klaget over dyrene eller sådan noget?  :roll:
nej han larmer med musik...

underbo'er er fandens værk nogle gange :?
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

Mahonia

Indlæg af Mahonia » 24. jun 2009 07:59

burrus skrev:
Mahonia skrev:
LUX - part 2 skrev:NH: Vores underbo  :evil:  :evil:  :evil:
Hva' er der med ham? Han har vel ikke klaget over dyrene eller sådan noget?  :roll:

Nå okay, ja det er noget møg.  :?

Overboere er heller ikke altid for kloge.  :wink:

Miss-CFK

Indlæg af Miss-CFK » 24. jun 2009 10:08

Mahonia skrev:
burrus skrev:
Mahonia skrev: Hva' er der med ham? Han har vel ikke klaget over dyrene eller sådan noget?  :roll:

Nå okay, ja det er noget møg.  :?

Overboere er heller ikke altid for kloge.  :wink:
Her er det naboen der ikke er alt for klog. Han spiller højt musik kl. lort om natten +holder fester på de mest underlige tidspunkter :?
Mvh. Miss-CFK/ Chelle
http://cfk-rats.weebly.com/

darkangel87

Indlæg af darkangel87 » 24. jun 2009 15:09

NH: folk der ser sig sur på en fordi man forklarer dem at i avl er man nødt til at bruge en vis mængde indavl, for indavl er jo noget der på ingen måde skal forefindes
Billede
http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet

When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.

burrus

Indlæg af burrus » 24. jun 2009 23:05

NH: jeg får ondt i hovedet i morgen... det blev vist til lige rigeligt med streger i huen  :oops:  :lol:
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

Desiree

Indlæg af Desiree » 24. jun 2009 23:20

NH. min lille, stupide, kusine, som vel må være 28 nu. Så er man for gammel til at opføre sig som en snottet teenager der bare er uhøflig og afsnuppet. Bliv voksen tøs, og opfør dig ordentligt!
Lige et spørgsmål: finder man sig bare i det, og ignorerer det. Eller sletter man hende som ven på facebook og får hele hendes familie på nakken?
Har lyst til at slette hende men tør ikke rigtig, kujon er jeg  :oops:
mvh Desiree

burrus

Indlæg af burrus » 24. jun 2009 23:25

Desiree skrev:NH. min lille, stupide, kusine, som vel må være 28 nu. Så er man for gammel til at opføre sig som en snottet teenager der bare er uhøflig og afsnuppet. Bliv voksen tøs, og opfør dig ordentligt!
Lige et spørgsmål: finder man sig bare i det, og ignorerer det. Eller sletter man hende som ven på facebook og får hele hendes familie på nakken?
hun var ikke blevet på min facebook som du beskriver hende...  :?
Pia B

Desiree

Indlæg af Desiree » 24. jun 2009 23:31

burrus skrev:
Desiree skrev:NH. min lille, stupide, kusine, som vel må være 28 nu. Så er man for gammel til at opføre sig som en snottet teenager der bare er uhøflig og afsnuppet. Bliv voksen tøs, og opfør dig ordentligt!
Næh... Tror det er et spørgsmål for hende om at have så mange venner som muligt. Jeg hører aldrig noget til hende. Så spørger jeg hende om noget (kort spørgsmål= kort svar), og smiler. Så svarer hun at hun skal i seng nu. Jeg skriver så godnat og hun logger bare af ( eller går offline...). Det er s** da ubehøvlet synes jeg. Hun har aldrig været for kvik, men alligevel.
mvh Desiree

kwo

Indlæg af kwo » 25. jun 2009 05:49

Desiree skrev:
burrus skrev:
Næh... Tror det er et spørgsmål for hende om at have så mange venner som muligt. Jeg hører aldrig noget til hende. Så spørger jeg hende om noget (kort spørgsmål= kort svar), og smiler. Så svarer hun at hun skal i seng nu. Jeg skriver så godnat og hun logger bare af ( eller går offline...). Det er s** da ubehøvlet synes jeg. Hun har aldrig været for kvik, men alligevel.
Det tror jeg ikke du skal ligge så meget i. Det er desværre meget almindeligt at folk bare kommer og går fra samtaler på Facebook og MSN uden at sige farvel eller noget.
Kenneth Worm

liv

Indlæg af liv » 25. jun 2009 06:37

NH: kl 8:20 er jeg til geografi eksamnen... krydsfingre!!  så nervøs...

darkangel87

Indlæg af darkangel87 » 25. jun 2009 19:52

NH: min far han skal evig og altid kirtisere selvom der sker forbedringer her for hver gang han er her kritiserer han bare mere og mere for hver gang, det ender kraftedme med at jeg begynder at råbe af ham igen som jeg gjorde for 2½ år siden hvor han fik at vide han kunne skride og holde sig væk i fremtiden. intet er godt nok for ham og bare fordi man ikke gider bruge alt sin fritid på at ordne hus og have så er det jo også galt. og der er ingen der kan gøre tingene lige så godt som ham, nej nej folk der har arbejdet med noget i over 20 år er han også bedre end. arg han er kraftedme for latterlig at høre på han er skyld i jeg ikke har lyst til at få besøg at familien, for gider ikke den kritiseren og gider ikke skulle have at vide hver gang jeg er i nærheden af ham at jeg er fed (han siger det ikke direkte men hentyder voldsomt til det, der er ingen tvivl om hvad han mener) bare fordi jeg har skullet sidde i kørestol i 5 måneder og ikke har kunnet løbe og cykle osv siden, og så bare fordi der ligger lidt slik på bordet ja så spiser jeg jo ikk andet end slik.
og så skulle han jo også lige kritisere fordi jeg har to kaniner og et jordegern stående i stuen for sådan noget hører jo ikk til der hvor man opholder sig
sorry men skulle bare ud med det bliver så sur og såret hver gang
Billede

burrus

Indlæg af burrus » 25. jun 2009 20:56

darkangel87 skrev:NH: min far han skal evig og altid kirtisere selvom der sker forbedringer her for hver gang han er her kritiserer han bare mere og mere for hver gang, det ender kraftedme med at jeg begynder at råbe af ham igen som jeg gjorde for 2½ år siden hvor han fik at vide han kunne skride og holde sig væk i fremtiden. intet er godt nok for ham og bare fordi man ikke gider bruge alt sin fritid på at ordne hus og have så er det jo også galt. og der er ingen der kan gøre tingene lige så godt som ham, nej nej folk der har arbejdet med noget i over 20 år er han også bedre end. arg han er kraftedme for latterlig at høre på han er skyld i jeg ikke har lyst til at få besøg at familien, for gider ikke den kritiseren og gider ikke skulle have at vide hver gang jeg er i nærheden af ham at jeg er fed (han siger det ikke direkte men hentyder voldsomt til det, der er ingen tvivl om hvad han mener) bare fordi jeg har skullet sidde i kørestol i 5 måneder og ikke har kunnet løbe og cykle osv siden, og så bare fordi der ligger lidt slik på bordet ja så spiser jeg jo ikk andet end slik.
og så skulle han jo også lige kritisere fordi jeg har to kaniner og et jordegern stående i stuen for sådan noget hører jo ikk til der hvor man opholder sig

:kram:  den slags fædre er uudholdelige... (i know! har selv sådan en! :? )
Pia B

darkangel87

Indlæg af darkangel87 » 25. jun 2009 21:00

burrus skrev:
darkangel87 skrev:NH: min far han skal evig og altid kirtisere selvom der sker forbedringer her for hver gang han er her kritiserer han bare mere og mere for hver gang, det ender kraftedme med at jeg begynder at råbe af ham igen som jeg gjorde for 2½ år siden hvor han fik at vide han kunne skride og holde sig væk i fremtiden. intet er godt nok for ham og bare fordi man ikke gider bruge alt sin fritid på at ordne hus og have så er det jo også galt. og der er ingen der kan gøre tingene lige så godt som ham, nej nej folk der har arbejdet med noget i over 20 år er han også bedre end. arg han er kraftedme for latterlig at høre på han er skyld i jeg ikke har lyst til at få besøg at familien, for gider ikke den kritiseren og gider ikke skulle have at vide hver gang jeg er i nærheden af ham at jeg er fed (han siger det ikke direkte men hentyder voldsomt til det, der er ingen tvivl om hvad han mener) bare fordi jeg har skullet sidde i kørestol i 5 måneder og ikke har kunnet løbe og cykle osv siden, og så bare fordi der ligger lidt slik på bordet ja så spiser jeg jo ikk andet end slik.

ja de er forfærdelige og gider ikk have det af lort til hver gang han har været på besøg, men han skal bare snakke som han gør om huset når husværten er her så kunne det være han blev smidt væk fra grunden
Billede

Jeanne

Indlæg af Jeanne » 25. jun 2009 21:21

darkangel87 skrev:
burrus skrev:

ja de er forfærdelige og gider ikk have det af lort til hver gang han har været på besøg, men han skal bare snakke som han gør om huset når husværten er her så kunne det være han blev smidt væk fra grunden
Jeg véd, det er svært - men næste gang ville jeg sige til ham "ved du hvad far, det sårer mig utrolig meget, at du ikke har noget som helst pænt at sige, og kun kan kritisere".

For mange år siden havde vi lidt det samme problem med mine svigerforældre - men efter først at lægge dem lidt på is, og siden sige, at vi ikke ville finde os i det, så har de været fantastisk søde siden :D
Mange hilsner fra Jeanne.

darkangel87

Indlæg af darkangel87 » 25. jun 2009 21:25

Jeanne skrev:
darkangel87 skrev:
burrus skrev:

Jeg véd, det er svært - men næste gang ville jeg sige til ham "ved du hvad far, det sårer mig utrolig meget, at du ikke har noget som helst pænt at sige, og kun kan kritisere".

For mange år siden havde vi lidt det samme problem med mine svigerforældre - men efter først at lægge dem lidt på is, og siden sige, at vi ikke ville finde os i det, så har de været fantastisk søde siden :D
der går nok heller ikke meget længere tid end til næste gang han er her før jeg ender med at blive sur over det
Billede

Besvar