Hjælp! er min hamster overvægtig:(

Beskrivelse mangler
Låst
kathrine8D

Hjælp! er min hamster overvægtig:(

Indlæg af kathrine8D » 30. jun 2009 09:03

hej:I

min hamster vejer c. 70g
racen er: vinterhvid dværghamster
og i min bog om denne hamster står der at
den vejer 35-45g så altså er min hamster alvorlig overvægtig
eller er det bare nomalt at den vejer det?

burrus

Indlæg af burrus » 30. jun 2009 09:36

inden du dømmer den overvægtig ud fra hvad der står i bogen - så kig lige på hamsteren først :wink:  ikke alle bøger passer 100% og bestemt ikke alle hamstere følger de anvisninger :wink:  

hvis du er i tvivl så smid et billede eller tre her ind på forum og spørg folk :wink:
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

kathrine8D

Indlæg af kathrine8D » 30. jun 2009 12:53

inden du dømmer den overvægtig ud fra hvad der står i bogen - så kig lige på hamsteren først :wink:  ikke alle bøger passer 100% og bestemt ikke alle hamstere følger de anvisninger :wink:  

hvis du er i tvivl så smid et billede eller tre her ind på forum og spørg folk :wink

ok tak:D

darkangel87

Indlæg af darkangel87 » 30. jun 2009 13:43

kathrine8D skrev:inden du dømmer den overvægtig ud fra hvad der står i bogen - så kig lige på hamsteren først :wink:  ikke alle bøger passer 100% og bestemt ikke alle hamstere følger de anvisninger :wink:  

hvis du er i tvivl så smid et billede eller tre her ind på forum og spørg folk :wink

ok tak:D
du behøver altså ikke kopiere hvad dem du svarer skriver du kan bare trykke på citer i det ene hjørne af indlægget så gør den det automatisk og det er meget lettere at holde styr på hvad du selv skriver for os andre så  :wink:
Billede
http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet

When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.

kathrine8D

Indlæg af kathrine8D » 30. jun 2009 18:04

[quote="darkangel87"][quote="kathrine8D"]inden du dømmer den overvægtig ud fra hvad der står i bogen - så kig lige på hamsteren først :wink:  ikke alle bøger passer 100% og bestemt ikke alle hamstere følger de anvisninger :wink:  

ok tak:D[/quote]
du behøver altså ikke kopiere hvad dem du svarer skriver du kan bare trykke på citer i det ene hjørne af indlægget så gør den det automatisk og det er meget lettere at holde styr på hvad du selv skriver for os andre så  :wink:[/quote]

det jeg faktisk også :wink:
ellers tak :)

Låst