NY. Now Hating

Alt hvad der falder uden for de øvrige emner hører til her. Det kan være alt fra snik snak, med de øvrige forum brugere, til diskussioner om alt mellem himmel og jord.
Jeanne

Indlæg af Jeanne » 25. jun 2009 22:49

Det forstår jeg helt sikkert - men du skal helst nå at sige det inden du eksploderer  :wink:
Mange hilsner fra Jeanne.

liv

Indlæg af liv » 26. jun 2009 07:08

NH: Michael Jackson er død af hjertestop  :cry:  :cry:

burrus

Indlæg af burrus » 26. jun 2009 07:20

liv skrev:NH: Michael Jackson er død af hjertestop  :cry:  :cry:
:shock:  :shock:  :shock:  

:cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

Mahonia

Indlæg af Mahonia » 26. jun 2009 13:25

Heidi:

Hmmm... Hvorfor besøger han dig egentlig, hvis han ikke kan holde ud at se på dig og dit hjem?
Kommer han af kærlighed til sin datter eller for at fremhæve sig selv?

Han bør have at vide, at når han er i dit hjem, er han der på dine betingelser og fordi du har valgt, gerne at ville se ham. Det kan jo hurtigt ændre sig, hvis han ikke taler pænt til og om dig.

Tag en alvorlig snak med ham om det og lad ham ikke snakke udenom. Han må forstå, at det her er vigtigt for dig og jeres forhold til hinanden fremover.

darkangel87

Indlæg af darkangel87 » 26. jun 2009 13:55

Mahonia skrev:Heidi:

Hmmm... Hvorfor besøger han dig egentlig, hvis han ikke kan holde ud at se på dig og dit hjem?
Kommer han af kærlighed til sin datter eller for at fremhæve sig selv?

Han bør have at vide, at når han er i dit hjem, er han der på dine betingelser og fordi du har valgt, gerne at ville se ham. Det kan jo hurtigt ændre sig, hvis han ikke taler pænt til og om dig.

Tag en alvorlig snak med ham om det og lad ham ikke snakke udenom. Han må forstå, at det her er vigtigt for dig og jeres forhold til hinanden fremover.
har desvære prøvet at snakke fornuft ind i ham flere gange, men han er sådan en person hvor der er ingen andres meninger der dur kun hans, og hvis han ikke kan få lov at have det hele til at køre på hans måde bliver han sur og gal. men venter lige med at blive uvenner med ham til jeg har fået de sidste af mine ting hjem oppe fra dem
Billede
http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet

When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.

Mahonia

Indlæg af Mahonia » 26. jun 2009 17:40

Du behøver jo ikke blive uvenner med ham, men bare trække dig lidt tilbage mht. at besøge hinanden. Det er selvfølgelig godt at få dine ting hjem først, ja.  :wink:

darkangel87

Indlæg af darkangel87 » 26. jun 2009 18:22

Mahonia skrev:Du behøver jo ikke blive uvenner med ham, men bare trække dig lidt tilbage mht. at besøge hinanden. Det er selvfølgelig godt at få dine ting hjem først, ja.  :wink:
man kan ikke sige noget til min far der ikke lige passer ham uden at blive uvenner med ham, og får måske besøg af ham omkring 6 gange om året. men har ikke lyst til at have ham på besøg overhovedet
Billede
http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet

When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.

burrus

Indlæg af burrus » 5. jul 2009 08:21

NH!
Zooplus  :x  :x  :x  :x  :x  
Jeg har nu SÅ mange gange lavet ordrer derinde, og alt har bare kørt som smurt!
Nu har jeg så ventet siden d. 26 juni på at de vile komme i gang med at PAKKE mine ting!  :x  Mine dværge og ørkendimmmere skal altså have mad!  :x  
de har end ikke trukket pengene elller sendt en anmodning til banken endnu (jeg plejer at kunne se at pengene bliver "reserveret" inde på min konto, så der ikke laves overtræk på visa electron kortet, men end ikke det har de gjort)

Jeg VED at alle informationer er rigtige og jeg VED at der var penge på kortet! Der stod 400 kr da jeg bestilte og det rendte op i 270 kr... nu er der så endnu flere penge på konto'en, så kom dog i gang zooplus!  :evil:  :evil:  :evil:  :evil:  :evil:  

Jeg har SÅ tit bestilt på det kort uden problemer! og nu det her  :?  :x   ihhh jeg skal bruge det hamster crispy NU!  :?  :x  

forbandede tyskere! her ville man lige spare lidt og få lidt fede gaver for sine optjente zoopoints og så klokker tyskerne i det!
det plejer at køre SÅ let når jeg bestiller fra den engelske, men har heller aldrig haft problemer med den tyske - før nu!  :evil:  
hvis ikke det var fordi jeg var afhængig af zooplus og det kattefoder+grus, så havde jeg boykottet dem!  :evil:
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

Wampi

Indlæg af Wampi » 5. jul 2009 11:11

NH: Varmen.. har ikke fået en rolig nat siden varmen begyndte.. er på 4. dag nu uden at være udhvilet når jeg står op.. vi går i seng ved en 10-02 stykker for at vi overhovedet kan falde i søvn for varmen og så sover vi et sted mellem 8-10 timer og alligevel er jeg fuldkommen ødelagt når jeg står op.. har ikke været vågen på noget tidspunkt men er bare helt træt og dvask i hele kroppen og hovedet...
Elsker vores søn, Erik, 19-09-11

liv

Indlæg af liv » 5. jul 2009 13:07

NH: intet at lave... vennerne er rejst...  min lillebror spiller computerspil.. min far træner... min mor er rejst... og glæder mig så meget til sportscamp imorgen at tiden går LANGSOMT!!

har lyst til at kæle med hamserne men de bliver passet  :? nåh men 18 timer igen...  :roll:  :roll:

liv

Indlæg af liv » 5. jul 2009 16:32

NH....  sidste år var det nu jeg gik og ventede på et kuld unger.. så kom til at tænke på hamsterne og nu savner jeg dem alle... både Feta, Prima Donna, Nici(Cheddar) og endda også Sirius  :?  :? -- det burde jeg ikke...

meget mærkeligt at hamserne tager på ferie hele sommeren ... men ved de har det godt :)

Jeanne

Indlæg af Jeanne » 5. jul 2009 19:53

liv skrev:NH....  sidste år var det nu jeg gik og ventede på et kuld unger.. så kom til at tænke på hamsterne og nu savner jeg dem alle... både Feta, Prima Donna, Nici(Cheddar) og endda også Sirius  :?  :? -- det burde jeg ikke...

meget mærkeligt at hamserne tager på ferie hele sommeren ... men ved de har det godt :)
Forstår godt du savner dem - men de har det godt og bliver ekstra forkælet med youghurt-drops, kiks og gode sager  :wink:
Mange hilsner fra Jeanne.

liv

Indlæg af liv » 5. jul 2009 20:02

Jeanne skrev:
liv skrev:NH....  sidste år var det nu jeg gik og ventede på et kuld unger.. så kom til at tænke på hamsterne og nu savner jeg dem alle... både Feta, Prima Donna, Nici(Cheddar) og endda også Sirius  :?  :? -- det burde jeg ikke...

Forstår godt du savner dem - men de har det godt og bliver ekstra forkælet med youghurt-drops, kiks og gode sager  :wink:
'

:D  :D  :D  :D  godt godt  :D  :lol:  :lol:

Spot

Indlæg af Spot » 6. jul 2009 08:24

NH: at sige op :(
Mvh. Katrine
www.cordeo.dk
Billede

kwo

Indlæg af kwo » 6. jul 2009 09:04

Spot skrev:NH: at sige op :(
Hvorfor nu det? Du var da så glad for at få det job.
Kenneth Worm

Besvar