NY. Now Hating

Alt hvad der falder uden for de øvrige emner hører til her. Det kan være alt fra snik snak, med de øvrige forum brugere, til diskussioner om alt mellem himmel og jord.
Spot

Indlæg af Spot » 6. jul 2009 13:45

kwo skrev:
Spot skrev:NH: at sige op :(
Hvorfor nu det? Du var da så glad for at få det job.
Ja men skal flytte så er nødt til det! Er der nogen der har gode forslag til hvordan det gøres? Kan jeg godt sende ham en mail hvor jeg forklarer situationen og beder ham ringe når han får tid?
Mvh. Katrine
www.cordeo.dk
Billede

Meddie

Indlæg af Meddie » 8. jul 2009 08:47

Sikke en møgdag jeg havde igår.. Mistede min lille kanin, Mimzy :cry:

Da jeg gik ud for at fodre kaninerne, finder jeg min lille Mimzy død :cry:  :cry:
Meget uventet..  :(
Kender ikke hans præcise alder, da jeg fik at vide fra de tidligere ejere at han havde levet vildt under et skur i noget tid.. Derfor har han heller aldrig været helt tam og tryg ved mennesker.
Men han er altid blevet passet perfekt og har holdt af ham den tid vi fik lov til at have sammen.
Han har lavet de skønneste unger, med Mercedes. Så han nåede da at blive en stolt fader :)

Det meste af dagen gik med at skifte og desinficere alle burene. På mig hjælper det lidt på tankerne, at lave noget som sætter en igang, men som alligevel har noget med sitationen at gøre.. Kender I ikke det?

Savner min lille Mimzy herhjemme :/

R.I.P. Mimzy <3

Billede
~ Mvh. Mette og Clean

HamsterMiaah

Indlæg af HamsterMiaah » 8. jul 2009 11:12

Meddie skrev:Sikke en møgdag jeg havde igår.. Mistede min lille kanin, Mimzy :cry:

Da jeg gik ud for at fodre kaninerne, finder jeg min lille Mimzy død :cry:  :cry:
Kender ikke hans præcise alder, da jeg fik at vide fra de tidligere ejere at han havde levet vildt under et skur i noget tid.. Derfor har han heller aldrig været helt tam og tryg ved mennesker.
Men han er altid blevet passet perfekt og har holdt af ham den tid vi fik lov til at have sammen.
Han har lavet de skønneste unger, med Mercedes. Så han nåede da at blive en stolt fader :)

Det meste af dagen gik med at skifte og desinficere alle burene. På mig hjælper det lidt på tankerne, at lave noget som sætter en igang, men som alligevel har noget med sitationen at gøre.. Kender I ikke det?

R.I.P. Mimzy <3

Billede
Åhr søde, det gør mig ondt! :cry:  :heart:
Når du ikke kender hans præcise alder, må han have været en ældre kaninherre, da han ser fuldstændig frisk ud på billedet, og jeg ved du passede ham godt! :kram:
Godt at han nåede at give sine gener videre i ham og Mercedes' unger!
R.I.P Mimzy :heart:
- HamsterMiaah. :D
ejer af blandet huskat på 2 år og Trøffel-hamsteren på snart 3 år :-)
Billede

Meddie

Indlæg af Meddie » 8. jul 2009 21:21

HamsterMiaah skrev:
Meddie skrev:Sikke en møgdag jeg havde igår.. Mistede min lille kanin, Mimzy :cry:

R.I.P. Mimzy <3

Billede
Åhr søde, det gør mig ondt! :cry:  :heart:
Når du ikke kender hans præcise alder, må han have været en ældre kaninherre, da han ser fuldstændig frisk ud på billedet, og jeg ved du passede ham godt! :kram:
Godt at han nåede at give sine gener videre i ham og Mercedes' unger!
R.I.P Mimzy :heart:
Aww, tak sødeste :kram:
Det betyder rigtig meget! :heart:
~ Mvh. Mette og Clean

HamsterMiaah

Indlæg af HamsterMiaah » 8. jul 2009 22:32

Spot skrev:
kwo skrev:
Spot skrev:NH: at sige op :(
Hvorfor nu det? Du var da så glad for at få det job.
Ja men skal flytte så er nødt til det! Er der nogen der har gode forslag til hvordan det gøres? Kan jeg godt sende ham en mail hvor jeg forklarer situationen og beder ham ringe når han får tid?
Bare sig det som er :) - at du skal flytte og desværre ikke har mulighed for at arbejde der mere, at du er meget ked af, men at der desværre ikke er noget andet valg.
Nævn også gerne at du virkelig har nydt din tid på jobbet, og værdsat at du har fået lov at arbejde der.
Når grunden til du siger op er at du skal flytte er jeg helt sikker på at han vil forstå, og at du nemt for det ordnet.
Det ville have været noget andet hvis du ikke gad jobbet mere.

Håber det jeg skrev var til bare lidt hjælp :)
- HamsterMiaah. :D
ejer af blandet huskat på 2 år og Trøffel-hamsteren på snart 3 år :-)
Billede

burrus

Indlæg af burrus » 9. jul 2009 07:16

NH: Omega det bæst har ødelagt hendes bur  :x  Det var godt jeg kom hjem med et gabberbur fra kbh, ellers havde jeg været lidt lost :shock:  
skide møgunge! håber det kan fikses med araldid lim og et par store bolte og møtrikker :P  Men æv! det var et sk*de godt og pænt bur! :?
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

burrus

Indlæg af burrus » 9. jul 2009 07:20

NH: Når folk tager for givet at man are gør tingene - og så er de der ikke en gang selv til at tage imod :x  
Fremover er jeg bestemt ikke sikker på at jeg vil transportere andre folks dyr :?  æv!
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

darkangel87

Indlæg af darkangel87 » 9. jul 2009 07:20

burrus skrev:NH: Omega det bæst har ødelagt hendes bur  :x  Det var godt jeg kom hjem med et gabberbur fra kbh, ellers havde jeg været lidt lost :shock:  
skide møgunge! håber det kan fikses med araldid lim og et par store bolte og møtrikker :P  Men æv! det var et sk*de godt og pænt bur! :?
sikke en træls tøs du er vist uheldig for tiden
Billede
http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet

When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.

Spot

Indlæg af Spot » 9. jul 2009 13:43

Tak mia :D Har fået gjort det og på præcis samme måde du beskrev.. Ingen problemer med chefen eller noget :D så er lettet!
Mvh. Katrine
www.cordeo.dk
Billede

burrus

Indlæg af burrus » 10. jul 2009 21:25

NH: James har nok ikke langt igen  :cry:  :cry:  :cry:  to grimme 1½ ærtestørrelse knuder i lysken  :cry:  :cry:  på to dage er de fordoblet i størrelse  :cry:  :cry:  :cry:  dyrlæge tid på mandag til tjek  :cry:
Pia B

AnetteFrost

Indlæg af AnetteFrost » 10. jul 2009 21:32

burrus skrev:NH: James har nok ikke langt igen  :cry:  :cry:  :cry:  to grimme 1½ ærtestørrelse knuder i lysken  :cry:  :cry:  på to dage er de fordoblet i størrelse  :cry:  :cry:  :cry:  dyrlæge tid på mandag til tjek  :cry:
ej hvor er det øv... krydser fingre selv om han er gammel.
Hjemmesiden til mit opdræt: http://www.BiilsHamstere.dk

Min Personlige hjemmeside: http://www.AnetteFrost.dk

darkangel87

Indlæg af darkangel87 » 10. jul 2009 21:34

burrus skrev:NH: James har nok ikke langt igen  :cry:  :cry:  :cry:  to grimme 1½ ærtestørrelse knuder i lysken  :cry:  :cry:  på to dage er de fordoblet i størrelse  :cry:  :cry:  :cry:  dyrlæge tid på mandag til tjek  :cry:
krydser fingre for ham
Billede
http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet

When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.

Mahonia

Indlæg af Mahonia » 10. jul 2009 21:41

burrus skrev:NH!
Zooplus  :x  :x  :x  :x  :x  
Jeg har nu SÅ mange gange lavet ordrer derinde, og alt har bare kørt som smurt!
Nu har jeg så ventet siden d. 26 juni på at de vile komme i gang med at PAKKE mine ting!  :x  Mine dværge og ørkendimmmere skal altså have mad!  :x  
de har end ikke trukket pengene elller sendt en anmodning til banken endnu (jeg plejer at kunne se at pengene bliver "reserveret" inde på min konto, så der ikke laves overtræk på visa electron kortet, men end ikke det har de gjort)

Jeg VED at alle informationer er rigtige og jeg VED at der var penge på kortet! Der stod 400 kr da jeg bestilte og det rendte op i 270 kr... nu er der så endnu flere penge på konto'en, så kom dog i gang zooplus!  :evil:  :evil:  :evil:  :evil:  :evil:  

Jeg har SÅ tit bestilt på det kort uden problemer! og nu det her  :?  :x   ihhh jeg skal bruge det hamster crispy NU!  :?  :x  

forbandede tyskere! her ville man lige spare lidt og få lidt fede gaver for sine optjente zoopoints og så klokker tyskerne i det!
det plejer at køre SÅ let når jeg bestiller fra den engelske, men har heller aldrig haft problemer med den tyske - før nu!  :evil:  
hvis ikke det var fordi jeg var afhængig af zooplus og det kattefoder+grus, så havde jeg boykottet dem!  :evil:
Ja nu er pakken jo kommet, men altså dine dyr sulter jo ikke så længe, jeg har foder!  :wink:

malthesmor

Indlæg af malthesmor » 10. jul 2009 22:38

Når folk henvender sig på en salgs annonce og spørger om der følger bur med for de 50 kr 1 hamster koster :shock:
(har fået 2 henvendelser med det spørgsmål)

Hva´ tror folk selv, syntes iforvejen at vi sælger for billigt :wink:

AnetteFrost

Indlæg af AnetteFrost » 11. jul 2009 11:56

NH BIG TIME:

Kommunen, SU styrelsen - og så bare fordi man flytter fra en kommune til en anden så skal man fanges i deres spind og står tilbage uden at have råd til noget som helst - og mener INTET
Hjemmesiden til mit opdræt: http://www.BiilsHamstere.dk

Min Personlige hjemmeside: http://www.AnetteFrost.dk

Besvar