ih altså! :(
NY. Now Hating
NH: Jeg troede så meget at den lejlighed var sikker :( og vupti så ringer ejeren... de har fået et tilbud på lejligheden - dog mindre end de havde håbet på at få for den - så nu overvejer de meget om de vil leje den ud til mig i de 3,5 år jeg studere og så sælge når boligmarkedet er bedre - eller om de vil sælge og komme af med lejligheden med det samme
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
nej... går bare her og venter og venter
sikke en skid dag! :(
jeg er blevet stukket på øjet af en hveps - og jeg som er allergisk overfor de skadedyr! :? så har nu været på skadestuen 2 gange i dag for at få modgift og isbad på øjet :( ihh altså :(
gid Lise ville redde dagen og ringe og fortælle at jeg må leje lejligheden
jeg er blevet stukket på øjet af en hveps - og jeg som er allergisk overfor de skadedyr! :? så har nu været på skadestuen 2 gange i dag for at få modgift og isbad på øjet :( ihh altså :(
gid Lise ville redde dagen og ringe og fortælle at jeg må leje lejligheden
Pia B
NH: det offentlige system vedr. sygedagpenge..
lige en advarsel for andre.. lad være med at bo sammen med nogen hvis I ryger ud i det.. for når man skal igennem behandling skal man betale selv man kan dog søge om hjælp til det.. MEN bor man sammen bliver ens udgifter delt med 2 uden hensyntagen til om den andens indtægter dækkker halvdelen af udgifterne eller ej.. men bliver man gift så bliver man trukket i sygedagpenge hvis den anden tjener for meget.. så pas på der er superduper emget dobbeltmoralskhed i det danske system desværre...
lige en advarsel for andre.. lad være med at bo sammen med nogen hvis I ryger ud i det.. for når man skal igennem behandling skal man betale selv man kan dog søge om hjælp til det.. MEN bor man sammen bliver ens udgifter delt med 2 uden hensyntagen til om den andens indtægter dækkker halvdelen af udgifterne eller ej.. men bliver man gift så bliver man trukket i sygedagpenge hvis den anden tjener for meget.. så pas på der er superduper emget dobbeltmoralskhed i det danske system desværre...
Elsker vores søn, Erik, 19-09-11
-
FrkHoumann
-
darkangel87
ej hvor træls det problem har jeg ikke haft (hvis jeg havde brug for behandling dækkede min ulykkes forsikring) men det er da mega træls.Wampi skrev:NH: det offentlige system vedr. sygedagpenge..

http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet
When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.
NH: min kattesitter er lige sprunget fra :( havde en aftale med en om at hun sku komme og kigge til kattene i morgen, da jeg først er hjemme igen på søndag... nu vil hun så hellere tulle rundt sammen med kæresten end at overholde sin aftale med mig :( æv - for jeg kører om 2 timer senest og så er der jo altså ikke alverdens tid til at finde ny kattesitter :( 2½ døgn er LÆNGE for mig at vide at ingen kigger ind til kattene :( selvom jeg sørger for de har mad og vand nok - så er 2½ døgn længe! :(
Pia B
burrus skrev: nu vil hun så hellere tulle rundt sammen med kæresten end at overholde sin aftale med mig :( æv - for jeg kører om 2 timer senest og så er der jo altså ikke alverdens tid til at finde ny kattesitter :(
ville ønske jeg boede i nærheden så ville jeg da ikke ahve noget imod at titte forbi lige at tjekke de ikke har smidt rundt med vand og madskåle osv..burrus skrev:NH: min kattesitter er lige sprunget fra :( havde en aftale med en om at hun sku komme og kigge til kattene i morgen, da jeg først er hjemme igen på søndag... nu vil hun så hellere tulle rundt sammen med kæresten end at overholde sin aftale med mig :( æv - for jeg kører om 2 timer senest og så er der jo altså ikke alverdens tid til at finde ny kattesitter :( 2½ døgn er LÆNGE for mig at vide at ingen kigger ind til kattene :( selvom jeg sørger for de har mad og vand nok - så er 2½ døgn længe! :(
Elsker vores søn, Erik, 19-09-11
-
HamsterMiaah
-
darkangel87
NH: at være så syg at jeg ikke kan holde mig oprejst pga kvalme og svimmelhed
NH2: har ikke kunnet sove i nat fordi jeg er syg så vågnede kl 3 og følte jeg havde sovet en evighed, har absolut ikke haft nogen tidsfornemmelse godt der er fjernsyn i soveværelset
NH2: har ikke kunnet sove i nat fordi jeg er syg så vågnede kl 3 og følte jeg havde sovet en evighed, har absolut ikke haft nogen tidsfornemmelse godt der er fjernsyn i soveværelset

http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet
When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.
NH: at det er så svært at finde en lejlighed i Aalborg :shock: :(
Pia B