Hver måned vil vi afholde en lille fotokonkurrence, hvor alle brugere kan indsende deres bedste hamster billede og selv være med til at kårer vinderen.
-
liv
Så skal der stemmes på det aller første månedsbillede :D :D Vi stemmer om hvilket billede der skal blive juli billedet 2009!!! :D :D
I kan stemme fra 26 - 31 juli
Man skal endten maile mig på : fetas.rede@gmail.com eller sende mig en PB
I må IKKE skrive et indlæg i tråden hvor i siger jeres farvorit.. men i må gerne kommentere
Og i må desværre heller ikke stemme på jeres egne billeder
Nu til Billederne!!
Nummer 1
Müslie på 14 uger bliver heeelt afslappet når hun finder godbidder, så her hænger hun og dingler
Afsender: Tiina
Nummer 2
Det er min guldhamster Bitté, der blev lidt træt efter en tur i transport kassen
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
8-)
Afsender:BittéhamstereN
Nummer 3
Alle os :pinklove:
Afsender: Sabkoch
Nummer 4
(jeg har ikke fået navnet på denne hamster... STØH du må gerne sige hvad h*n hedder)
Afsender: STRØH
Det var alle billederne!! Så skal der bare stemmes :P :D
Tak til alle dem der har sendt billede ind!!
Senest rettet af liv 26. jul 2009 11:39, rettet i alt 1 gang.
-
liv
Og jeg må indrømme jeg synes alle billederne er super gode!! :D :D
-
Benjamin
hvorfor har du ikke oprettet en afstemning her på forum? så man kan stemme 1, 2, 3, eller 4, osv.?
Det ville være meget mere overskueligt istedet for at folk skal sende en million mails til dig, og på den måde går det også mere fair til for en ting er hvad du siger du har modtaget på din mail men herinde kan vi alle se det og følge med i det på mere overskuelig vis.
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Venlig Hilsen Benjamin... Hamsters are like popato Chips, you can´t just have one.
![kina :kina:](./images/smilies/azn_210.gif)
smil det smitter, GMH er ikke en sygdom men en Livsstil
-
liv
Benjamin skrev:hvorfor har du ikke oprettet en afstemning her på forum? så man kan stemme 1, 2, 3, eller 4, osv.?
Det ville være meget mere overskueligt istedet for at folk skal sende en million mails til dig, og på den måde går det også mere fair til for en ting er hvad du siger du har modtaget på din mail men herinde kan vi alle se det og følge med i det på mere overskuelig vis.
Jeg synes bare det kunne være mere spændende hvis man ikke kune følge med i det
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Og bare rolig jeg snyder jer skam ikke
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
ville bagefter kunne nævne præcis alle dem der har stemt og hvad de ahr stemt på
men hvis i alle synes vi bare skal oprette en afstemningstråd så gør jeg da bare det...
![:wink:](//cdn.jsdelivr.net/emojione/assets/3.1/png/64/1f609.png)
synes bare det var meget sjovere at der var lidt spænding i det for dem der har indsendt et billede og for dem der stemmer
-
Benjamin
Det er jo op til dig hvordan det skal gøres jeg syntes bare det er smartere på den anden måde.
Venlig Hilsen Benjamin... Hamsters are like popato Chips, you can´t just have one.
![kina :kina:](./images/smilies/azn_210.gif)
smil det smitter, GMH er ikke en sygdom men en Livsstil
-
liv
Benjamin skrev:Det er jo op til dig hvordan det skal gøres jeg syntes bare det er smartere på den anden måde.
det er det da helt klart også
men så er der bare ikke nogen sådan spændning i det.. :scratch:
-
Tiina
Kan man ikke lave afstemningen sådan, så ingen kan se hvad stillingen er før afstemningen udløber?
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
liv
Tiina skrev:Kan man ikke lave afstemningen sådan, så ingen kan se hvad stillingen er før afstemningen udløber?
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
nej desværre :?
-
liv
men synees bare vi gør det som vi gør nu
der er allerrede 6 der har stemt
mange flere end jeg havde regnet med at få fra i dag!!
-
darkangel87
jeg tror bare at der ville være mange flere der stemte hvis der var en afstemning i tråden
-
burrus
darkangel87 skrev:jeg tror bare at der ville være mange flere der stemte hvis der var en afstemning i tråden
enig...
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter:
www.orkenrotte.dk
-
sabkoch
Jeg syntes det er helt fint at gøre det på Livs måde - det er mere spændende - og Liv nej hun snyder ikke og der er ingen grund til at skrive efterfølgende hvem der har stemt på hvem, det kan give noget rod fordi folk så ikke er neutrale.
Næstformand i Dansk Hamster Forening -
www.hamsterland.dk
Vi har 2 vinterhvide dværghamstere og 2 papillon hunde.
![Billede](http://i183.photobucket.com/albums/x36/satanistisk-squirtle/f58d71ad.gif)
-
Loan
burrus skrev:darkangel87 skrev:jeg tror bare at der ville være mange flere der stemte hvis der var en afstemning i tråden
enig...
Helt enig..
Hilsen
Loan Vejby
-
liv
nu prøver vi sådan her
hvis der så ikke er mange der stemmer laver vi det om :) men lige at skrive en PB hvor i bare siger fx nummer 7 er altså ikke så slemt...
-
BittéHamstereN
liv skrev:nu prøver vi sådan her
hvis der så ikke er mange der stemmer laver vi det om :) men lige at skrive en PB hvor i bare siger fx nummer 7 er altså ikke så slemt...
Så skal du bare holde øje med folk ikke sender en mail og en pb, så har de stemt to gange :roll:
Mange hamster hilsner Helene, Malthes Futte og Biil's Silke
Ingen er perfekt, det er min stavning heller ikke
Der er ikke noget det hedder "det kan jeg ikke finde ud af", men "det har jeg ikke lært endnu." Jeg har selv brugt 15 år på at prøve lære flyve, men jeg har endnu ikke lært det..
Ny side:
www.bittesworld.skysite.dk