træ...

Beskrivelse mangler
Låst
liv

træ...

Indlæg af liv » 27. jul 2009 20:17

ved ikke om indlægget er placeret forkert men flyt det endelig hvis det er  :wink:

kan ikke rigtig få svar på mine indlæg til hvad træ man skal bruge til at bygge et skabsbur... så nu prøver jeg noget andet :lol: hvilke træsorter kan en hamster tåle ? altså ikke spise decideret men hvis nu den skulle finde på at gnave i det...? :D

burrus

Indlæg af burrus » 27. jul 2009 20:29

alt andet end træer fra stenfrugter  :wink:  og hestekastanie-træet :wink:
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

AnetteFrost

Indlæg af AnetteFrost » 27. jul 2009 20:30

jeg ville nok holde mig fra træsorter som kirsebærtræ i det man siger? at man ikke skal give sin hamster grene fra træer med stenfrugter.

og så tror jeg at rå spåndplader er en dårligide da de har en tendens med at svulme op der hvor de bliver våde hvis de forbliver våde i en længere periode.
Hjemmesiden til mit opdræt: http://www.BiilsHamstere.dk

Min Personlige hjemmeside: http://www.AnetteFrost.dk

liv

Indlæg af liv » 27. jul 2009 20:43

det er ikke grene jeg ville give dem  :wink: men simpelthen hvis jeg skulle bygge et hus eller noget.. hvilket træ kan man så bruge? :D

malthesmor

Indlæg af malthesmor » 27. jul 2009 20:46

Vandfast plade, som kan købes i alle byggemarkeder.

Spot

Indlæg af Spot » 28. jul 2009 12:28

AnetteFrost skrev:jeg ville nok holde mig fra træsorter som kirsebærtræ i det man siger? at man ikke skal give sin hamster grene fra træer med stenfrugter.

og så tror jeg at rå spåndplader er en dårligide da de har en tendens med at svulme op der hvor de bliver våde hvis de forbliver våde i en længere periode.
Mit skabsbur er spånplader og det fungerer perfekt hvis man ellers beskytter hylderne mod tis ved at lægge hyldepapir på
Mvh. Katrine
www.cordeo.dk
Billede

Låst