NY. Now Hating
Synes ikke der er timer nok i døgnet.... Bliver nok nødt til at enten bortadoptere barnet, eller skære ned på dyrene (ironisk, barnet har førsteprioritet).
Tænker med skræk og rædsel på hvis jeg skulle få et arbejde :shock:
Og så er der haven og vasketøj og rengøring. Er ved at blive vanvittig tror jeg.
Ingen børnepenge + afdrag på fælles husgæld fra siris far, ingen opkald fra ham til sin datter i den måned+ han har været væk indtil videre. Hvis jeg kender ham ret venter han på at jeg ringer til hans mobil i Engl. så hans datter kan tale med ham. Han kan glemme det kan han.
Men ellers går det godt, solen skinner og jeg sætter smilet godt fast.
Tænker med skræk og rædsel på hvis jeg skulle få et arbejde :shock:
Og så er der haven og vasketøj og rengøring. Er ved at blive vanvittig tror jeg.
Ingen børnepenge + afdrag på fælles husgæld fra siris far, ingen opkald fra ham til sin datter i den måned+ han har været væk indtil videre. Hvis jeg kender ham ret venter han på at jeg ringer til hans mobil i Engl. så hans datter kan tale med ham. Han kan glemme det kan han.
Men ellers går det godt, solen skinner og jeg sætter smilet godt fast.
mvh Desiree
Av da, det var godt nok uheldigt. Det er bare det sidste man ønsker når man er på ferie.HamsterMiaah skrev:NH: At være i San Francisco... ved godt at der er mange der brænder for at være her, men der er også en grund til jeg ikke vil være her:
Går ude ved Skylart Resort med min far fordi vi får at vide at vi skal vente før vores hotelværelse er klart... der er meget varmt (39 grader) og vi har kørt hele dagen, så jeg er UTROLIG træt.
Da vi har gået i 10 minutters tid, beslutter vi os for at gå tilbage igen, for at spørge om værelset er blevet klart.
Vi skal over en stor vej for at komme over, og jeg er somsagt meget træt, så jeg er slet ikke så OBS som jeg plejer.
Pludselig snubler min far uheldigt over mellemgangen af en stor kantsten, til vejen. Han kommer dog hurtigt på benene igen, men han når lige præcis IKKE at få advaret mig, før jeg også er faldet.
Det første jeg mærker, er en stikkende smerte der går hele vejen igennem min hud.
Jeg skriger, nok mest af forskrækkelse, men også over smerten i foden.
Jeg forsøger at komme på benene igen, men jeg kan ikke.
Uanset hvor meget jeg prøver, føltes mit højre ben som beton, og vil ikke makke ret.
Min far skynder sig hen på resortet for at hente vores bil, mens jeg sidder i vejkanten og venter.
Dér lægger jeg mærke til, at min højre ankel er begyndt at hæve voldsomt. De værste tanker kommer igennem mit hoved, men jeg prøver bare at bilde mig selv ind, at det snart bliver bedre.
Min far kommer tilbage med bilen, og vi kører hen til resortet.
Jeg kan slet ikke gå, så min far må løfte mig på skulderen, og det var pænt flovt for følte mig som en på 5 år![]()
Jeg viser min far bulen, og han siger at han kan se den er forstuvet.
MØØØØØØØØØØØG:evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
Jeg skal rende rundt i lidt over en UGE mere hernede, og humpe på min fod!![]()
![]()
![]()
Hvor ville jeg ønske at jeg bare var hjemme lige nu![]()
![]()
![]()
Jeg kan ikke skrive det her på Facebook, for hvis min mor finder ud af hvad der er sket, går hun i panik - det ved jeg bare!
Det var lige en lang fortælling, men jeg udelukkede heller ingen detaljer.
Og det her er ingen overdrivelse; min ankel er på størrelse med en tennisbold.

Kenneth Worm
NH: udlejer har stadig ikke sendt mig en lejekontrakt :?
Jeg vil jo gerne have overtagelse på lørdag - d. 1.! og hvis jeg ska nå at få overført penge og tilsende kontrakt, så skal han altså ruppe neglene! :?
helt ærligt! :?
her finder man den lækreste lejlighed og så er udlejeren en sløv snegl!
Jeg vil jo gerne have overtagelse på lørdag - d. 1.! og hvis jeg ska nå at få overført penge og tilsende kontrakt, så skal han altså ruppe neglene! :?
helt ærligt! :?
her finder man den lækreste lejlighed og så er udlejeren en sløv snegl!
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
NH: orker ikke min dag ligenu... om 20 min skal jeg ud og løbe en 3 km tur.. når jeg kommer hjem skal jeg op på træningscyklen og brande 300kcal af... så skal jeg rydde op.. og grundigt! jeg skal have fundet en plads til alle mine ting.. hvilket er meget svært! så skal jeg ud og svømme 1 km.. og så skal jeg pakke til vi skal til norge i morgen...
ORKER IKKE!! :lol: :lol:
ORKER IKKE!! :lol: :lol:
jeg er ikke hjemme når posten kommer i morgen :( og det er i morgen jeg får endelig svar fra studiet om jeg er optaget :shock:
Pia B
-
Arbejder også sammen med en som har søgt ind på uni, kan det passe at 8000 får afslag ??burrus skrev:jeg er ikke hjemme når posten kommer i morgen :( og det er i morgen jeg får endelig svar fra studiet om jeg er optaget :shock:

Håber og krydser alt hvad jeg kan for at du bliver optaget pia, det fortjener du :D
8500!!!! på universeterne...malthesmor skrev:Arbejder også sammen med en som har søgt ind på uni, kan det passe at 8000 får afslag ??burrus skrev:jeg er ikke hjemme når posten kommer i morgen :( og det er i morgen jeg får endelig svar fra studiet om jeg er optaget :shock:
Håber og krydser alt hvad jeg kan for at du bliver optaget pia, det fortjener du :D
nu skal jeg så ikke på uni, men på cvu via i aalborg - sidste år lå den på alle optaget - så jeg tror ikke snittet ryger over 7 i år... (håber!)
Pia B
-
He he troede du skulle på uni pia, de får nemlig også svar imorgen, hvad er cvu via ????burrus skrev:8500!!!! på universeterne...malthesmor skrev:Arbejder også sammen med en som har søgt ind på uni, kan det passe at 8000 får afslag ??burrus skrev:jeg er ikke hjemme når posten kommer i morgen :( og det er i morgen jeg får endelig svar fra studiet om jeg er optaget :shock:
nu skal jeg så ikke på uni, men på cvu via i aalborg - sidste år lå den på alle optaget - så jeg tror ikke snittet ryger over 7 i år... (håber!)
ALLE videregående får svar i morgenmalthesmor skrev:He he troede du skulle på uni pia, de får nemlig også svar imorgen, hvad er cvu via ????burrus skrev:8500!!!! på universeterne...malthesmor skrev: Arbejder også sammen med en som har søgt ind på uni, kan det passe at 8000 får afslag ??

cvu via er alle sundhedsuddannelsernes skole

Pia B
-
lyder lidt vildt godt man ikke skal på unimalthesmor skrev:Arbejder også sammen med en som har søgt ind på uni, kan det passe at 8000 får afslag ??burrus skrev:jeg er ikke hjemme når posten kommer i morgen :( og det er i morgen jeg får endelig svar fra studiet om jeg er optaget :shock:
men krydser også selv fingre for imorgen der er så lang tid til imorgen middag når posten kommer

http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet
When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.
-
Heidi må jeg spørge hvad du venter med posten imorgen ?darkangel87 skrev:lyder lidt vildt godt man ikke skal på unimalthesmor skrev:Arbejder også sammen med en som har søgt ind på uni, kan det passe at 8000 får afslag ??burrus skrev:jeg er ikke hjemme når posten kommer i morgen :( og det er i morgen jeg får endelig svar fra studiet om jeg er optaget :shock:
men krydser også selv fingre for imorgen der er så lang tid til imorgen middag når posten kommer

-
svar på om jeg er blevet optaget på multimediedesigner uddannelsenmalthesmor skrev:Heidi må jeg spørge hvad du venter med posten imorgen ?darkangel87 skrev:lyder lidt vildt godt man ikke skal på unimalthesmor skrev: Arbejder også sammen med en som har søgt ind på uni, kan det passe at 8000 får afslag ??

http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet
When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.
-
NH: Da jeg kom hjem fra Skylark Resort til min fars kusines hus (der hvor vi bor mest af tiden) skulle jeg til lægen.
Jeg kom på et hospital, hvor de x-rayede min ankel...
Og den er ikke forstuvet! - NEJ den er BRÆKKET
:(
Var ellers begyndt at kunne gå bedre på den, så det havde jeg ikke lige regnet med!
Fik sådan en gibsstøbning på, som jeg skulle gå med i to dage, og i dag skulle jeg så derhen igen.
Min tur stopper ikke bare grundet den ankel, så vi fik lejet kørestol og lånt krykker og sådan klarede jeg mig rundt indtil i dag.
Jeg forberedte mig på en såkaldt "cast" alts. benskinne, som skulle gøre meget ondt ogjeg skulle have den på HELE tiden.
Men pludselig ændrede de HELDIGVIS mening; nu skulle jeg i stedet have en moonboot (kalder jeg den) på, som kan tages af i bad og når jeg skal i seng
Lykkelig 
Men stadig pain in the ass med de krykker!! HADER dem, og kan ikke finde ud af dem :/
Savner DK..
Jeg kom på et hospital, hvor de x-rayede min ankel...
Og den er ikke forstuvet! - NEJ den er BRÆKKET

Var ellers begyndt at kunne gå bedre på den, så det havde jeg ikke lige regnet med!
Fik sådan en gibsstøbning på, som jeg skulle gå med i to dage, og i dag skulle jeg så derhen igen.
Min tur stopper ikke bare grundet den ankel, så vi fik lejet kørestol og lånt krykker og sådan klarede jeg mig rundt indtil i dag.
Jeg forberedte mig på en såkaldt "cast" alts. benskinne, som skulle gøre meget ondt ogjeg skulle have den på HELE tiden.
Men pludselig ændrede de HELDIGVIS mening; nu skulle jeg i stedet have en moonboot (kalder jeg den) på, som kan tages af i bad og når jeg skal i seng

Men stadig pain in the ass med de krykker!! HADER dem, og kan ikke finde ud af dem :/
Savner DK..