ok underligt for ved mig er det omvendtMajlund skrev:Hmm. . . hermed er det så konstateret, at Abrikos KAN bide!Min søster er på besøg. . . og så skulle hun jo lige se hamsen
. Jeg tager Abrikos op. . . hun virker som hun plejer. . . min søsters finger kommer I NÆRHEDEN af hende (hun rørte hende faktisk ikke). . . men HAPS. . .
- så sad gebisset solidt plantet i min søsters finger
(blødte lidt bagefter) . Jeg aner virkelig ikke hvorfor. Det undrer mig lidt. Er det simpelthen fordi guldhamser reagerer sådan på alle de ikke kender eller??? men hvorfor har hun så aldrig bidet mig? Engang hun vist syntes jeg tog træls fat om hende, markerede hun godt nok. . . og jeg opdagede det så og løsnede grebet. . . men rigtigt bidt? - aldrig. . . før nu
:scratch:
Hvordan omvendt???kathrine8D skrev: ok underligt for ved mig er det omvendt(men hun bider godt nok ikke mere!<3
)
min bider ikke gæster men MIGMajlund skrev:Hvordan omvendt???kathrine8D skrev: ok underligt for ved mig er det omvendt(men hun bider godt nok ikke mere!<3
)
:shock: Det lyder godt nok underligt. . . men det er da godt Feta er holdt op med det! Bed den hårdt - eller markerede den bare?kathrine8D skrev: min bider ikke gæster men MIG
men jeg må indrømme det er lang tid siden hun har bidt mig!!![]()
den markerede bareMajlund skrev::shock: Det lyder godt nok underligt. . . men det er da godt Feta er holdt op med det! Bed den hårdt - eller markerede den bare?kathrine8D skrev: min bider ikke gæster men MIG
men jeg må indrømme det er lang tid siden hun har bidt mig!!![]()