Ny. Now Loving

Alt hvad der falder uden for de øvrige emner hører til her. Det kan være alt fra snik snak, med de øvrige forum brugere, til diskussioner om alt mellem himmel og jord.
BittéHamstereN

Indlæg af BittéHamstereN » 3. aug 2009 11:25

burrus skrev:NL: Det hjælper at brokke sig!  :lol:  

jeg har aldrig glædet mig så meget til at starte i skole som nu - og jeg skal starte om 3 uger  8-)  glæder mig faktisk helt ekstremt meget  :shock:  :lol:  :oops:  

det er drømmestudiet og om 3½ år skulle jeg gerne være færdig og tage billeder af folk indefra som professionel   8-)  :lol:
Ja, det hjælper at brokke sig :wink:

TILLYKKE :wave2:
Mange hamster hilsner Helene, Malthes Futte og Biil's Silke
Ingen er perfekt, det er min stavning heller ikke
Der er ikke noget det hedder "det kan jeg ikke finde ud af", men "det har jeg ikke lært endnu." Jeg har selv brugt 15 år på at prøve lære flyve, men jeg har endnu ikke lært det..
Ny side: www.bittesworld.skysite.dk

LUX

Indlæg af LUX » 3. aug 2009 17:22

NL: Min nye Ugly Doll  :mrgreen:
Han ska holde min Chuckanucka med selskab som savner en artsfælle.
(og så er jeg ret tosset med Ugly Dolls - de er MAX seje og har forskellige personligheder med små historier)

Cinko
Billede
Cinko is afraid of water.
What if he gets thirsty?
Aren’t our bodies mostly water?
What if he takes his family to the drive-thru window and everyone orders water?
Can Ice-Bat melt?
Are tears water?

Cinko needs help.
Cinko needs you.

The best way to keep Cinko
calm is to sit him down next to you to watch TV.
Watch something about dry stuff.
Maybe sit him on a towel.
Those are dry.
Or tell him your best joke.
No, the other one.

http://www.uglydolls.com/
Sofie

burrus

Indlæg af burrus » 3. aug 2009 17:24

hvor er han sej  :D  og faktisk nuttet  :shock:  :D  :lol:  (mig og bamser  :roll:  :lol:  :oops: )
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

LUX

Indlæg af LUX » 3. aug 2009 17:26

burrus skrev:hvor er han sej  :D  og faktisk nuttet  :shock:  :D  :lol:  (mig og bamser  :roll:  :lol:  :oops: )
Ugly Dolls er MEGA nuttede!
Jeg har i forvejen Chuckanucka:
Billede
Og jeg ønsker mig mange af de andre også  :oops:
Sofie

AnetteFrost

Indlæg af AnetteFrost » 3. aug 2009 20:02

NL: Havde bare en super tur til KBH. Samlede hamstere op i Skærup og et smut forbi Cory og videre ind til KBH og lørdag blev mine unger snot forkælet af min mors onkel, hvad de ikke kom hjem med ja :roll: og så videre og besøge Dennis' moster og onkel og de havde tilfældigvis et tv i overskud så foruden de bure jeg skulle hente og have med hjem og Min lille Freya fra Benjamin ja så kom vi fik vi også et nyt tv med hjem, hvad skulle jeg have gjort hvis ikke jeg havde Picnic'en
Hjemmesiden til mit opdræt: http://www.BiilsHamstere.dk

Min Personlige hjemmeside: http://www.AnetteFrost.dk

kathrine8D

Indlæg af kathrine8D » 4. aug 2009 07:06

NL: vi har lige fået kanarie fugle! :D
2 af slagsen!
Kærlige hamster hilsner Kathrine.

BittéHamstereN

Indlæg af BittéHamstereN » 4. aug 2009 11:44

kathrine8D skrev:NL: vi har lige fået kanarie fugle! :D
2 af slagsen!
Fugle er skønne, især når der to eller flere :D Hvor det i fornuftige at købe to, en lege kammerat er den bedste gave til en fugl :lol:

Og når ja, TILLYKKE med dem :D  :lol:  :wink:
Der er ikke noget det hedder "det kan jeg ikke finde ud af", men "det har jeg ikke lært endnu." Jeg har selv brugt 15 år på at prøve lære flyve, men jeg har endnu ikke lært det..

darkangel87

Indlæg af darkangel87 » 4. aug 2009 12:46

BittéHamstereN skrev:
2 af slagsen!
Fugle er skønne, især når der to eller flere :D Hvor det i fornuftige at købe to, en lege kammerat er den bedste gave til en fugl :lol:

i alle bøger om kanariefugle står der ellers at medmindre man har et godt stort bur bør de gå alene
Billede
http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet

When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.

BittéHamstereN

Indlæg af BittéHamstereN » 4. aug 2009 13:03

darkangel87 skrev:
BittéHamstereN skrev:
2 af slagsen!

i alle bøger om kanariefugle står der ellers at medmindre man har et godt stort bur bør de gå alene
Hvilke bøger er det? :shock:  Kender nogle der havde fire (2,2) og de gik fint sammen :wink: Selvfølgelig skal de havde et stort bur, men det mere fordi de ikke er tam fugle (og næsten umuligt at få dem, hvis ikke umuligt) og de skal havde flyve plads..

darkangel87

Indlæg af darkangel87 » 4. aug 2009 14:13

BittéHamstereN skrev:
darkangel87 skrev:
BittéHamstereN skrev: Fugle er skønne, især når der to eller flere :D Hvor det i fornuftige at købe to, en lege kammerat er den bedste gave til en fugl :lol:

Hvilke bøger er det? :shock:  Kender nogle der havde fire (2,2) og de gik fint sammen :wink: Selvfølgelig skal de havde et stort bur, men det mere fordi de ikke er tam fugle (og næsten umuligt at få dem, hvis ikke umuligt) og de skal havde flyve plads..
nogle jeg lånte på biblioteket engang der stod at især hanner kan ikke gå sammen med andre hanner.
har også selv 5 gående sammen dog i et voliere på ca 170 cm x120cmx 80cm
Billede
http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet

When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.

BittéHamstereN

Indlæg af BittéHamstereN » 4. aug 2009 14:28

darkangel87 skrev:
BittéHamstereN skrev:
darkangel87 skrev: i alle bøger om kanariefugle står der ellers at medmindre man har et godt stort bur bør de gå alene
nogle jeg lånte på biblioteket engang der stod at især hanner kan ikke gå sammen med andre hanner.
Gik lige på nettet og læste lidt.. To piger eller et par skulle der ikke være problemer med og de kan gå i et nogenlunde skuebur (de helt små undulat bure NEJ, det kan en undulat vist heller ikke optimalt :roll: )

kathrine8D

Indlæg af kathrine8D » 4. aug 2009 19:42

BittéHamstereN skrev:
darkangel87 skrev:
BittéHamstereN skrev: Hvilke bøger er det? :shock:  Kender nogle der havde fire (2,2) og de gik fint sammen :wink: Selvfølgelig skal de havde et stort bur, men det mere fordi de ikke er tam fugle (og næsten umuligt at få dem, hvis ikke umuligt) og de skal havde flyve plads..
Gik lige på nettet og læste lidt.. To piger eller et par skulle der ikke være problemer med og de kan gå i et nogenlunde skuebur (de helt små undulat bure NEJ, det kan en undulat vist heller ikke optimalt :roll: )
mange tak begge to!<3
de får en voliere her inden
så længe såå de skal nok få masser af plads!!:D

kathrine8D

Indlæg af kathrine8D » 4. aug 2009 19:52

NL: er ovre ved min bedstefar og bedstemor
det er rigtig hyggeligt<3 :D

HamsterMiaah

Indlæg af HamsterMiaah » 7. aug 2009 20:33

NL: At komme hjem og vide at alle har det godt :D
Trøffel er kommet hjem efter at være blevet passet hos dyrhandleren :D Han har efterhånden fået laaaangt hår, men har heller aldrig klippet det, for han er meget glad for det :D
Lilje V har godtnok bidt min mor meget hårdt i fingeren.. er lidt bekymret for hende, syntes hun agere meget voldsomt siden hun stoppede med at have unger :(
Luke har det godt, har taget rigtig meget på, hvilke er vildt godt for han var så tynd sidst så jeg var helt bange for han ville dø, men han har forbedret sig så meget :D
Cikke har jeg ikke hørt så meget om, hun er ihvertfald en lille ninja der elsker at springe og hoppe :lol:
Glæder mig til at se de tre sidstenævnte i morgen - har ikke set dem i to uger :shock:

Og der er kommet nye billeder af Zanto! :D :D :D
SÅ SØDE! hvor han putter ved siden af en Katvig-dyne, og slikker sig om munden :P
Skal nok sætte billederne ind + dem af det udstyr vi har købt til ham :D
- HamsterMiaah. :D
ejer af blandet huskat på 2 år og Trøffel-hamsteren på snart 3 år :-)
Billede

burrus

Indlæg af burrus » 7. aug 2009 20:35

NL: I morgen køres første og største flyttelæs  :D  jeg glæder mig altså lidt meget og søde sofie og steph vil godt hjælpe mig med at slæbe ind :D  total lækkert  :D  
så om 9 dage så bor jeg i Aalborg for alvor  :shock:  :D
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

Besvar