Så skal der stemmes på jeres farvorit! til juli billedet!!

Hver måned vil vi afholde en lille fotokonkurrence, hvor alle brugere kan indsende deres bedste hamster billede og selv være med til at kårer vinderen.
liv

Indlæg af liv » 27. jul 2009 10:58

BittéHamstereN skrev:
liv skrev:nu prøver vi sådan her :wink: hvis der så ikke er mange der stemmer laver vi det om  :) men lige at skrive en PB hvor i bare siger fx nummer 7 er altså ikke så slemt...
Så skal du bare holde øje med folk ikke sender en mail og en pb, så har de stemt to gange  :roll:
jaja det gær jeg skam  :lol:  8-) ingen kan snyde mig :P

BittéHamstereN

Indlæg af BittéHamstereN » 27. jul 2009 11:12

liv skrev:
BittéHamstereN skrev:
liv skrev:nu prøver vi sådan her :wink: hvis der så ikke er mange der stemmer laver vi det om  :) men lige at skrive en PB hvor i bare siger fx nummer 7 er altså ikke så slemt...
Så skal du bare holde øje med folk ikke sender en mail og en pb, så har de stemt to gange  :roll:
Godt :lol: Er det d. 31-07 eller d. 1-08 vi for vinderen at vide??
psst psst hvem førrer  :lol:  :lol:  :lol:
Mange hamster hilsner Helene, Malthes Futte og Biil's Silke
Ingen er perfekt, det er min stavning heller ikke
Der er ikke noget det hedder "det kan jeg ikke finde ud af", men "det har jeg ikke lært endnu." Jeg har selv brugt 15 år på at prøve lære flyve, men jeg har endnu ikke lært det..
Ny side: www.bittesworld.skysite.dk

liv

Indlæg af liv » 27. jul 2009 12:16

BittéHamstereN skrev:
liv skrev:
BittéHamstereN skrev: her Så skal du bare holde øje med folk ikke sender en mail og en pb, så har de stemt to gange  :roll:
I får det den 5 august da jeg kommer hjem fra ferie der  :wink: så I må holde lidt ud :P og hvem der fører ja det er et godt spørgsmål ^_^haha

BittéHamstereN

Indlæg af BittéHamstereN » 27. jul 2009 12:42

liv skrev:
BittéHamstereN skrev:
liv skrev: jaja det gær jeg skam  :lol:  8-) ingen kan snyde mig :P
I får det den 5 august da jeg kommer hjem fra ferie der  :wink: så I må holde lidt ud :P og hvem der fører ja det er et godt spørgsmål ^_^haha
Øv 8 dage endnu  :roll: Bliver vinderen sat frem på forsiden af forum eller sådan noget??  :oops:
Der er ikke noget det hedder "det kan jeg ikke finde ud af", men "det har jeg ikke lært endnu." Jeg har selv brugt 15 år på at prøve lære flyve, men jeg har endnu ikke lært det..

liv

Indlæg af liv » 27. jul 2009 13:02

BittéHamstereN skrev:
liv skrev:
BittéHamstereN skrev: Godt :lol: Er det d. 31-07 eller d. 1-08 vi for vinderen at vide??
Øv 8 dage endnu  :roll: Bliver vinderen sat frem på forsiden af forum eller sådan noget??  :oops:
Det er kwo man skal tale med det om  :wink: Jeg ved ikke om det er for besværligt eller noget  :wink:

Siigne

Indlæg af Siigne » 27. jul 2009 18:11

Det er nok begrænset hvor mange der gider snyde i en hamster-billede konkurrence  8-)

Jeg synes din måde er god Liv, ved en afstemning her på fora kan man nemlig stemme på sig selv.
- Signe
Rasmus, Mini, Felix, Naia, Silver, Golden, Black, Raki, Fall Out Girl, Stoffer, Made, Loser, Hasty, Silly og Maniac.

liv

Indlæg af liv » 27. jul 2009 20:11

Siigne skrev:Det er nok begrænset hvor mange der gider snyde i en hamster-billede konkurrence  8-)

Jeg synes din måde er god Liv, ved en afstemning her på fora kan man nemlig stemme på sig selv.
det er jo rigtig  :wink: kan man ikke også stemme flere gange?

Benjamin

Indlæg af Benjamin » 27. jul 2009 20:16

liv skrev:
Siigne skrev:Det er nok begrænset hvor mange der gider snyde i en hamster-billede konkurrence  8-)

det er jo rigtig  :wink: kan man ikke også stemme flere gange?
Nej.
Venlig Hilsen Benjamin...  Hamsters are like popato Chips, you can´t just have one.
:kina: smil det smitter, GMH er ikke en sygdom men en Livsstil :notworthy:  

liv

Indlæg af liv » 30. jul 2009 10:15

SÅ ER DER IKKE LANG TID TILBAGE AT STEMME I!! MEN DU KAN STADIG NÅ DET SÅ SKYND JER!! STEM STEM STEM!! :cheer  :cheer  :cheer  :banan  :banan

kathrine8D

Indlæg af kathrine8D » 4. aug 2009 19:53

er det i dag vi skal have kåret vinderen..? :D
Kærlige hamster hilsner Kathrine.

BittéHamstereN

Indlæg af BittéHamstereN » 6. aug 2009 22:06

Liv var det ikke d. 5 vi fik vinderen at vide, bliver nysgerrig.. Kan jo være Bitté tænder vinder, hvem ved :oops:

kathrine8D

Indlæg af kathrine8D » 7. aug 2009 16:44

BittéHamstereN skrev:Liv var det ikke d. 5 vi fik vinderen at vide, bliver nysgerrig.. Kan jo være Bitté tænder vinder, hvem ved :oops:
det er d.7 idag kan ikke forstå hvor billedet bliver af :?:  :?

BittéHamstereN

Indlæg af BittéHamstereN » 7. aug 2009 16:47

kathrine8D skrev:
BittéHamstereN skrev:Liv var det ikke d. 5 vi fik vinderen at vide, bliver nysgerrig.. Kan jo være Bitté tænder vinder, hvem ved :oops:
Nemlig, det to dage over tid nu :?

kathrine8D

Indlæg af kathrine8D » 7. aug 2009 17:14

BittéHamstereN skrev:
kathrine8D skrev:
ja man kan ikke næsten ikke vente :lol:  :?  såå hun må da snart komme med et billede

BittéHamstereN

Indlæg af BittéHamstereN » 7. aug 2009 17:21

kathrine8D skrev:
BittéHamstereN skrev:
kathrine8D skrev: det er d.7 idag kan ikke forstå hvor billedet bliver af :?:  :?
ja man kan ikke næsten ikke vente :lol:  :?  såå hun må da snart komme med et billede
Hvem har du stemt på... i know it, du siger det nok ikke :wink:

Låst