hejsa folkens
jeg har lige igår fået at vide at jeg må få en kat! men jeg har også hamster så der skal jo tages nogle forholdregler har i nogle ting jeg lige skal være opmærksom på?
på forhånd tak for hjælpen
Millipigen1
hamster og kat?
-
at katten ikke kan åbne buret eller sådan noget

http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet
When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.
Jeg har to hamser og to katte. . . . noget jeg syntes er vigtigt er, at man bruger et plasticbur (kun med tremmer i toppen). Jeg hørte den anden dag at en af drengene fra min ældste søns klasse havde mistet sin hams!
:( Hans kat havde simpelthen fået hevet halvdelen af hamsen igennem tremmerne. . . det har nok ikke været et kønt syn! 

tremmebure er ganske enkelt "forbudt" hvis katten har adgang til samme rum som hamsterne, når du ikke er hjemme! så duna bure eller terrarie/akvaire!
så er der du rimelig sikret
du kan være heldig at få dig en kat, som ligesom mine to, er bange for hamsterne :lol:
min tidligere guldpige Kiks slap ud en af de første aftener og hev noget mavepels af katten - siden har begge katte været bange for hamstere uden for buret :lol:

så er der du rimelig sikret

du kan være heldig at få dig en kat, som ligesom mine to, er bange for hamsterne :lol:
min tidligere guldpige Kiks slap ud en af de første aftener og hev noget mavepels af katten - siden har begge katte været bange for hamstere uden for buret :lol:
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
Min kat er altså fuldkommen ligeglad med hamsterne
Jeg har tremmebure til begge hamstere, og godtnok er katten ikke alene hjemme i samme rum som hamsterne, men det er nu ikke kun pga. dem 

- Signe
Rasmus, Mini, Felix, Naia, Silver, Golden, Black, Raki, Fall Out Girl, Stoffer, Made, Loser, Hasty, Silly og Maniac.
Rasmus, Mini, Felix, Naia, Silver, Golden, Black, Raki, Fall Out Girl, Stoffer, Made, Loser, Hasty, Silly og Maniac.
Da jeg havde hamstere boede de i min bogreol ca. 1,2-1,5 meter oppe. Reolen var fyldt til randen, så der var ikke noget katten kunne hoppe eller klatre op på for at komme op til hamsterne. Her i huset har det været hunden der har ageret hamster-dræber, jeg tror den har 3 eller 4 undslupne hamstere på samvittigheden
Held og lykke med "familieforøgelsen" - hvilken kat vil du have?
Stine

Held og lykke med "familieforøgelsen" - hvilken kat vil du have?
Stine