NY. Now Hating

Alt hvad der falder uden for de øvrige emner hører til her. Det kan være alt fra snik snak, med de øvrige forum brugere, til diskussioner om alt mellem himmel og jord.
BittéHamstereN

Indlæg af BittéHamstereN » 11. aug 2009 20:25

Desiree skrev:Fordi haner slås og de galer.
De begynder at gale kl. 3 om morgenen og slutter kl 7 om aftenen ( har mine naboer gjort mig opmærksom på, selv sover jeg meget tungt ( har 30 hamsterhjul i værelset ved siden af)).
Jeg har prøvet at komme af med 3 haner i et år, og er kommet af med en. Så denne gang ryger de i gryden når de begynder at gale.
Tro mig, deres forholdsvis korte liv er stadig tyve gange bedre end dem du finder i køledisken i føtex.
Bare de har et godt liv indtil da :wink: Kan godt se problemet, især hvis det vækker naboerne :shock: Men du smider dem vel ikke bare ud.. :roll:
Mange hamster hilsner Helene, Malthes Futte og Biil's Silke
Ingen er perfekt, det er min stavning heller ikke
Der er ikke noget det hedder "det kan jeg ikke finde ud af", men "det har jeg ikke lært endnu." Jeg har selv brugt 15 år på at prøve lære flyve, men jeg har endnu ikke lært det..
Ny side: www.bittesworld.skysite.dk

darkangel87

Indlæg af darkangel87 » 11. aug 2009 20:29

jeg vil også gerne have høns og en enkelt hane men det kræver meget arbejde at få bygget hønsegård
Billede
http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet

When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.

Desiree

Indlæg af Desiree » 11. aug 2009 20:31

BittéHamstereN skrev:
De begynder at gale kl. 3 om morgenen og slutter kl 7 om aftenen ( har mine naboer gjort mig opmærksom på, selv sover jeg meget tungt ( har 30 hamsterhjul i værelset ved siden af)).
Jeg har prøvet at komme af med 3 haner i et år, og er kommet af med en. Så denne gang ryger de i gryden når de begynder at gale.
Tro mig, deres forholdsvis korte liv er stadig tyve gange bedre end dem du finder i køledisken i føtex.
Bare de har et godt liv indtil da :wink: Kan godt se problemet, især hvis det vækker naboerne :shock: Men du smider dem vel ikke bare ud.. :roll:
Hvem? Naboerne?  :lol: Nej det gør jeg ikke. Jeg har sagt til min nabo at han kan få et par stykker hvis han slagter dem for mig. Jeg har aldrig slagtet en hane og hader at aflive dyr.
En lille bitte nuttet kylling var syg, og alle sagde jeg skulle aflive den. Jeg gjorde det, hurtigt og smertefrit, men vrælede hele dagen. Så meget bondekone er jeg ikke endnu...
Tro mig, de har det rigtig godt. De suser rundt i hele min have og æder græs, biller og regnorme, super hønseliv.
mvh Desiree

Desiree

Indlæg af Desiree » 11. aug 2009 20:36

darkangel87 skrev:jeg vil også gerne have høns og en enkelt hane men det kræver meget arbejde at få bygget hønsegård
Ja hønsegården kræver arbejde, men efter den er de så lette at passe. Især hvis du har en indhegnet have at have dem i, så skal gården muges meget sjældent. Man får dejlige æg, fine små kyllinger og så er de helt enormt sjove og smukke bare at iagttage. De er altså sjove sådan nogle høns, som de står der på rad og række hver gang jeg åbner køkkenvinduet- for det KUNNE jo være jeg smed lidt havregryn ud til dem  :lol:
Jeg har to voksne haner, men de galer så om kap hele dagen. Hvis de begynder at slås ryger den ene.
mvh Desiree

BittéHamstereN

Indlæg af BittéHamstereN » 11. aug 2009 20:42

Desiree skrev:
BittéHamstereN skrev:
Hvem? Naboerne?  :lol: Nej det gør jeg ikke. Jeg har sagt til min nabo at han kan få et par stykker hvis han slagter dem for mig. Jeg har aldrig slagtet en hane og hader at aflive dyr.
En lille bitte nuttet kylling var syg, og alle sagde jeg skulle aflive den. Jeg gjorde det, hurtigt og smertefrit, men vrælede hele dagen. Så meget bondekone er jeg ikke endnu...
Tro mig, de har det rigtig godt. De suser rundt i hele min have og æder græs, biller og regnorme, super hønseliv.
Lækkert! Hvis jeg skulle være høne ville jeg godt leve der :wink:
Mange hamster hilsner Helene, Malthes Futte og Biil's Silke
Ingen er perfekt, det er min stavning heller ikke
Der er ikke noget det hedder "det kan jeg ikke finde ud af", men "det har jeg ikke lært endnu." Jeg har selv brugt 15 år på at prøve lære flyve, men jeg har endnu ikke lært det..
Ny side: www.bittesworld.skysite.dk

darkangel87

Indlæg af darkangel87 » 11. aug 2009 22:16

Desiree skrev:
darkangel87 skrev:jeg vil også gerne have høns og en enkelt hane men det kræver meget arbejde at få bygget hønsegård
Ja hønsegården kræver arbejde, men efter den er de så lette at passe. Især hvis du har en indhegnet have at have dem i, så skal gården muges meget sjældent. Man får dejlige æg, fine små kyllinger og så er de helt enormt sjove og smukke bare at iagttage. De er altså sjove sådan nogle høns, som de står der på rad og række hver gang jeg åbner køkkenvinduet- for det KUNNE jo være jeg smed lidt havregryn ud til dem  :lol:
Jeg har to voksne haner, men de galer så om kap hele dagen. Hvis de begynder at slås ryger den ene.
netop de grunde til jeg gerne vil have dem. men det kommer til at blive til næste år det projekt bliver taget op
Billede
http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet

When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.

Wampi

Indlæg af Wampi » 12. aug 2009 16:49

NH: panikke over at bilen og kæresten er væk når man kommer hjem... specielt når det viser sig han bare har kørt sig en hyggetur ud i det blå fordi han kedede sig..
Elsker vores søn, Erik, 19-09-11

Siigne

Indlæg af Siigne » 13. aug 2009 10:48

NH: Tandlæge senere i dag. Det har jeg ikke lyst til  8-)
- Signe
Rasmus, Mini, Felix, Naia, Silver, Golden, Black, Raki, Fall Out Girl, Stoffer, Made, Loser, Hasty, Silly og Maniac.

burrus

Indlæg af burrus » 13. aug 2009 12:00

Siigne skrev:NH: Tandlæge senere i dag. Det har jeg ikke lyst til  8-)
det ska nok gå!

NH: jeg er TRÆT!  :shock:  :(  virkelig træt! jeg fatter det bare ikke! jeg sov og sov og sov i nat... 8½ time endda...
var super udhvilet da jeg vågnede, men nu er jeg bare træt...  :(
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

Ringling

Indlæg af Ringling » 13. aug 2009 12:49

Siigne skrev:NH: Tandlæge senere i dag. Det har jeg ikke lyst til  8-)
Du har sikkert ikke noget at være bange for, men det er altid ubehageligt inden. Jeg synes nu at bøjletandlægerne er de værste :D
burrus skrev: NH: jeg er TRÆT!  :shock:  :(  virkelig træt! jeg fatter det bare ikke! jeg sov og sov og sov i nat... 8½ time endda...
var super udhvilet da jeg vågnede, men nu er jeg bare træt...  :(
Puhh det er så irriterende at være træt.  :x

Jeg er også rigtig træt og har haft ondt i halsen 11 dage nu, har fået en penicillinkur, men den har ikke hjulpet. I går var jeg så til lægen som podede min hals for halsbetændelse, men det havde jeg ikke. Så fik jeg taget en blodprøve, for de vil undersøge om jeg har mononukleose (kyssesyge), får svar i morgen :(  Håber jeg virkelig ikke at jeg har!!!
Hilsen Lotte
Billede

Vimse

Indlæg af Vimse » 13. aug 2009 15:24

NH: Min nye søde kanin vil nappe/bide D:!
De første par dage var den bare riiiigtig sød. Men lige pludselig er den begyndt at nappe/bidde mig D:!
KH. Kathrine

liv

Indlæg af liv » 13. aug 2009 17:13

allerrede på første dag går der kuks i lektierne  :roll: har selvfølgelig ikke fået nogen kopiark  :roll: fordi jeg var hurtigt nede i skolegården med bøger og taske da vi ikke skulle være i klassen mere ... så bare fordi man vil have frisk luft får man ikke sine lektier!!  :x øv øv øv!! nu skal jeg sidde imorgen i spisefrikvarteret og lave det  :x

Lullie

Indlæg af Lullie » 13. aug 2009 17:24

NH: Ticks i øjet!!!! :roll:
Hilsen Louise & dværghamsen Simba (;
Hvil i fred Silver, for mig vil du altid være verdens bedste! :heart:

Wampi

Indlæg af Wampi » 14. aug 2009 16:59

Lullie skrev:NH: Ticks i øjet!!!! :roll:
enig der er ikke noget mere frusterende end ticks.. og slet ikke ved øjet.. jeg får det selv hvis jeg har været meget stresset i en længere periode eller spiser noget der er meget surt.. såsom de der "bælter" i rød..
Elsker vores søn, Erik, 19-09-11

Spot

Indlæg af Spot » 15. aug 2009 15:43

NH: Min faster skal sælge ALLE sine heste! Hvem der bare havde 2000 kr om måneden til at opstalde hest for!
Mvh. Katrine
www.cordeo.dk
Billede

Besvar