Vitakraft emotion beauty - Billeder
Vitakraft emotion beauty - Billeder
Så fik jeg taget et par billeder af foderet, og af de rejer som er i
- Vedhæftede filer
-
- billede af posen
- Emotion lille.jpg (68.9 KiB) Vist 6368 gange
-
- Kig ned i posen
- Foder lille.jpg (83.91 KiB) Vist 6368 gange
-
- Billede af foderet
- foderlille.jpg (122.12 KiB) Vist 6368 gange
-
- De tørrede rejer
- tørrede rejer lille.jpg (32.13 KiB) Vist 6368 gange
Hilsen Louise & dværghamsen Simba (;
Hvil i fred Silver, for mig vil du altid være verdens bedste!
-
Jeg syntes også det er super
Det var Anettefrost der spurgte hvilken blanding det var jeg havde med rejer i, så ville lige gtage nogle billeder, da der vist er flere slags vitakraft emotion til hamstere
Det var Anettefrost der spurgte hvilken blanding det var jeg havde med rejer i, så ville lige gtage nogle billeder, da der vist er flere slags vitakraft emotion til hamstere
-
har fundet årsagen til jeg ikke har prøvet den blandning endnu - der er "kanin"piller der i - dem gider mine hamstere ikke at spise.
man er sikker på det er en god blandning.
man er sikker på det er en god blandning.
Hjemmesiden til mit opdræt: http://www.BiilsHamstere.dk
Min Personlige hjemmeside: http://www.AnetteFrost.dk
Min Personlige hjemmeside: http://www.AnetteFrost.dk
Spot: Jeg blev også overrasket da jeg søgte på google, det jeg kan finde på google ligner overhovedet ikke dette.
Derfor ville jeg lige vise billeder af det
Der er ikke rigtig kerner i, det er sådan nogle valsede havre eller hvad slags det nu er
Derfor ville jeg lige vise billeder af det
Der er ikke rigtig kerner i, det er sådan nogle valsede havre eller hvad slags det nu er
-
Det har jeg også haft :) Problemt var bare .. der var aldrig rejer i ? Jeg købte det 3 - 5 gange og kiggede efter rejerne (ville bruge dem som godbider) men jeg kunne ikke finde dem :?
Men rigtig godt ellers
Men rigtig godt ellers
Hilsen Laura
Albert, Blacki, Daysi, Elvis & Flipper
Himmelbjerget:
CHIP du var bare den dejligste lille fyr. Jeg elskede dig højere en op til solen. Du var bare lyset for mig! Altid i mit hjerte<3
Albert, Blacki, Daysi, Elvis & Flipper
Himmelbjerget:
CHIP du var bare den dejligste lille fyr. Jeg elskede dig højere en op til solen. Du var bare lyset for mig! Altid i mit hjerte<3
-
Så fik jeg løbt sådan en pose... Spændende at se, om Idun kan lide det... Men hun er nu ikke så kræsen endda...
Kiggede lidt, da jeg åbnede posen - den er nemlig slet ikke magen til den, som der er billeder af i øverste indlæg.. Posen er - men indholdet er ikke. Der er slet ikke så mange korn med - men mange flere store stykker. Spøjst
Kiggede lidt, da jeg åbnede posen - den er nemlig slet ikke magen til den, som der er billeder af i øverste indlæg.. Posen er - men indholdet er ikke. Der er slet ikke så mange korn med - men mange flere store stykker. Spøjst
Jeg har købt en næsten magen til, men den hedder så ikke beauty men sensitive, ellers er posen magen til. Foderet er anderledes sammensat, med større stykker i, som en anden også nævner...
Der stod "til dværghamster" på beauty-posen og "til hamster" på sensitive-posen, og derfor købte jeg sensitive, da min hamster er en guld.
Og nu finder jeg så dette indlæg, og kan se at rejerne rent faktisk skal være i posen som tørrede rejer...jeg troede at det var pressede piller med rejemos i eller noget i den stil.
Jeg har så lige haft tømt hele posen ud på et papir for at finde de rejer og jeg fandt....3 små kvarte rejestykker! Weeeee...som at vinde i Lotto...helt ærlig, det er da lidt plat...eller hvad?
Der stod "til dværghamster" på beauty-posen og "til hamster" på sensitive-posen, og derfor købte jeg sensitive, da min hamster er en guld.
Og nu finder jeg så dette indlæg, og kan se at rejerne rent faktisk skal være i posen som tørrede rejer...jeg troede at det var pressede piller med rejemos i eller noget i den stil.
Jeg har så lige haft tømt hele posen ud på et papir for at finde de rejer og jeg fandt....3 små kvarte rejestykker! Weeeee...som at vinde i Lotto...helt ærlig, det er da lidt plat...eller hvad?