Vitakraft emotion beauty - Billeder
-
tror mængden af rejer variere meget i de poser, hvis der kun er 800g ? i hver pose. Jeg er ret sikker på at der hvor de blander rejer i ikke kun er til en pose ad gangen med et par 1000 poser, og så vil der være en risiko for at der i nogen poser ingen reje er i, mens der er en pokkers masse i andre poser.
Det er i hvert fald mit bud på årsagen til de manglende rejer.
Hjemmesiden til mit opdræt: http://www.BiilsHamstere.dk
Min Personlige hjemmeside: http://www.AnetteFrost.dk
Min Personlige hjemmeside: http://www.AnetteFrost.dk
Det har du helt sikkert ret iAnetteFrost skrev:tror mængden af rejer variere meget i de poser, hvis der kun er 800g ? i hver pose. Jeg er ret sikker på at der hvor de blander rejer i ikke kun er til en pose ad gangen med et par 1000 poser, og så vil der være en risiko for at der i nogen poser ingen reje er i, mens der er en pokkers masse i andre poser.
Ja indeholdet er ca. 600-800g, kan ikke rigtig huske det.
Hilsen Louise & dværghamsen Simba (;
Hvil i fred Silver, for mig vil du altid være verdens bedste!
Hvil i fred Silver, for mig vil du altid være verdens bedste!
Så har jeg vist fået fat i en minipose, for der er kun 300 gram i
Men ja, det vil selvfølgelig variere lidt i indholdet, men der er på fabrikken nogle sensorer/kontrolapparat...som kan kontrollere at der kommer samme indhold i alle poser. Ellers kan de ikke overholde indholdsfortegnelsen.
Lissom når du køber en pose blandet slik, så skal der også være lidt af hvert, så man ikke kun får f.eks. vingummier i Matadormixen
Men ja, det vil selvfølgelig variere lidt i indholdet, men der er på fabrikken nogle sensorer/kontrolapparat...som kan kontrollere at der kommer samme indhold i alle poser. Ellers kan de ikke overholde indholdsfortegnelsen.
Lissom når du køber en pose blandet slik, så skal der også være lidt af hvert, så man ikke kun får f.eks. vingummier i Matadormixen
Det er fordi at det foder der er lagt billeder ud af er til dværghamstere.Nougat skrev:Min guldhamster får Emotion Beauty, men det ser overhovedet ikke sådan ud. Måske de har kommet det i forkerte poser? :?:
Vil gætte på du har købt blandingen til guldhamstere
Mener der er 3 forskellige blandinger til hamstere. Til dværge, guld og så noget til "long hair"
~ Mvh. Mette og Clean
Jeg har også lige købt Vitakraft Emotion Beauty til dværghamstere, posen er akkurat magen til den på billedet. Men indholder er slet ikke! :shock:
Synes foderet så rigtig godt ud på billedet, men det jeg har fået ligner meget det kedelige Best Friend Festival Gnaverblanding, som den fik de første par dage og ikke gad spise.. Og jeg kan heller ikke finde nogen rejer. :?
Synes foderet så rigtig godt ud på billedet, men det jeg har fået ligner meget det kedelige Best Friend Festival Gnaverblanding, som den fik de første par dage og ikke gad spise.. Og jeg kan heller ikke finde nogen rejer. :?
Jeg har en blanding, jeg har købt af malthesmor. Den er superlækker og alle mulige andre hamstre, vi har præsenteret det for, er vilde med det. Går helt i selvsving og æder sig en pukkel til.Meddie skrev:Tænkte jeg også først, men tror det er pga. at dette er til dværge, så der er flere "småting" i som kornagtige ting osv.Spot skrev:Sjovt.. det så helt anderledes ud det jeg brugte!!
Vil hamsteren gerne spise alle de der kerner?
Det er meget varieret og der er også små korn i. Dem er mine også meget glade for. Det er vel også det, der er deres oprindelige føde - bl.a. i hvert fald.
Men .... MALTHESMOR !!!! HVa' hedder det egt. ??? Og hvor får vi fat i mere ? Skal jeg bare købe hos dig igen ?
Den der med rejerne ??? DEN er da for langt ude, hva' ? SNYD !!!!
Køb en pakke med tørrede melorme, og så giv dem det. Det må da være federe - så er der i det mindste lotto-gevinst hver gang.
God dag
Michèle
Mor til Bumle og Peanut - begge guldhamstre fra Hanne i Silkeborg. (Malthes mor)
Michèle
Mor til Bumle og Peanut - begge guldhamstre fra Hanne i Silkeborg. (Malthes mor)
Hamstrene synes i hvert fald, det er crispy.Nougat skrev:Det hedder "Hamster Crispy", og Hanne vil gerne sælge noget ved jeg Men det kan også købes på lux-shoppen.dk
Mine spiser det også. Når avlerne anbefaler det, kan det da kun være godt
Havde egt. indtryk af, at det var noget af det eneste, Hanne havde, som ikke var fra LUX. :-D
MANNER et fedt sted at købe sine gnaverting. Jeg er virkelig imponeret over deres professionalisme, entusiasme og service.
Det er så dejlig let at lade dem grovsortere i, hva' der er ok eller ikke, og så bare vælge det, man har brug for i blandt deres ting.
FEDT !!!! :lol:
God dag
Michèle
Michèle
-
har faktisk lige købt en sæk hamster crispy fra lux :oops: , var alligevel i ålborg efter Biobase, så kunne ligeså godt købe hos lux :DMichele skrev:Hamstrene synes i hvert fald, det er crispy.Nougat skrev:Det hedder "Hamster Crispy", og Hanne vil gerne sælge noget ved jeg Men det kan også købes på lux-shoppen.dk
Mine spiser det også. Når avlerne anbefaler det, kan det da kun være godt
Havde egt. indtryk af, at det var noget af det eneste, Hanne havde, som ikke var fra LUX. :-D
MANNER et fedt sted at købe sine gnaverting. Jeg er virkelig imponeret over deres professionalisme, entusiasme og service.
Det er så dejlig let at lade dem grovsortere i, hva' der er ok eller ikke, og så bare vælge det, man har brug for i blandt deres ting.
FEDT !!!! :lol:
Hamster crispy er fantastisk, vil ALDRIG bruge andet foder til mine hamster "They just love it" :lol: