Ny. Now Loving

Alt hvad der falder uden for de øvrige emner hører til her. Det kan være alt fra snik snak, med de øvrige forum brugere, til diskussioner om alt mellem himmel og jord.
Lullie

Indlæg af Lullie » 14. aug 2009 19:39

NL: Min lille nye hollænderhan har jeg haft i snart en uge. Han har bare smeltet mig hjerte  :D Han slikker mine hænder hele tiden! Han er så kontaktsøgende og tillidsfuld og spiser også gerne af hånden. Han nyder at komme ud i selen, og hopper gerne over små spring. Jeg glæder mig simpelthen så meget til han er gammel nok til at deltage i stævner sammen med mig :D
Og til han og kæresten er gamle nok til at holde "kanindate" 8-)  :lol:
Hilsen Louise & dværghamsen Simba (;
Hvil i fred Silver, for mig vil du altid være verdens bedste! :heart:

Desiree

Indlæg af Desiree » 14. aug 2009 20:02

Ringling skrev:
Mange tak!  :P

Kender godt den der følelse med at alt skal ordnes, så det må da være super skønt for dig, at det hele er ordnet!! Smider du ikke billeder ind af killingerne?? :love:

Jeg vil også have et akvarie, og så vil jeg have svampebob firkant figurer stående på bunden  :lol:  8-)
Vi har skam blækvards hus stående i scalar akvariet, og svampebobs ananas i siris guppy akvarie  :lol:  Svampebob styrer  :wink:

Så er der killingebilleder under 'andre dyr.' Nuttedhedsadvarsel, jeg synes i hvert fald selv de er dejlige  :oops:
mvh Desiree

burrus

Indlæg af burrus » 14. aug 2009 20:42

NL: Kold Cola, god film og internet  :D  

har spist pizza med Sofie og Steph i aften og nu ligger kattene og putter sammen med mig i sengen - total hygge  :D  
glæder mig næsten til at sove  :lol:
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

FrkHoumann

Indlæg af FrkHoumann » 14. aug 2009 22:55

NL:
Ska ud og se på lejlighed imorn! :D
Tjek min nye hjemmeside:
http://www.mel-bollen.weebly.com

burrus

Indlæg af burrus » 15. aug 2009 22:46

NL:
Nu mangler jeg bare skabe og gnaverne - så er jeg faktisk flyttet rigtigt ind  :D  har fået sat lamper, hylder osv. op i dag til den store guldmedalje :D  
tøjet er lagt på plads i kommode og på bøjlestang i garderoben osv osv :D  

kattene er også ved at falde til nu  :D  

så nu mangler jeg kun "konto / gnaverrum / fotorummet" som forhåbentligt blir færdig her i løbet af denne uge  :D  Skabe kommer i morgen, de fleste dyr mandag og så ska der lige gøres orden og sættes et par rullegardiner op  8-)  

og så ska skolen bare starte  :D  8-)
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

kathrine8D

Indlæg af kathrine8D » 16. aug 2009 10:03

NL: har lige fået et mere hamster den hedder Charlie eller speddy for den er total hyperaktiv!!!!<3 :D
Kærlige hamster hilsner Kathrine.

AnetteFrost

Indlæg af AnetteFrost » 17. aug 2009 09:50

NL: Mine roboer Mille og Mulle er igen blevet sat sammen efter lang tid hvir de har gået sammen far, søn og mor, datter

og det går egentlig godt, Mille skal dog bare lige have sat Mulle helt på plads.
Hjemmesiden til mit opdræt: http://www.BiilsHamstere.dk

Min Personlige hjemmeside: http://www.AnetteFrost.dk

darkangel87

Indlæg af darkangel87 » 17. aug 2009 12:17

NL: kæresten kom lige hjem med roser til mig fordi vi har månedsdag selvom vi ikke længere gør noget særligt ud af månedsdage fordi vi har været sammen så længe (vi har 6 års dag i næste måned)
Billede
http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet

When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.

liv

Indlæg af liv » 17. aug 2009 13:10

NL: Feta har taget på igen  :D hun vejede kun 30g og plejer at veje 50g.. men nu er hun oppe på 40g så det går fremad! og hun ser også bedre ud  :D

Siigne

Indlæg af Siigne » 17. aug 2009 17:33

'Kun' 30 dage til kaninunger  :wink:
- Signe
Rasmus, Mini, Felix, Naia, Silver, Golden, Black, Raki, Fall Out Girl, Stoffer, Made, Loser, Hasty, Silly og Maniac.

Ringling

Indlæg af Ringling » 17. aug 2009 17:49

Desiree skrev:
Ringling skrev:
Mange tak!  :P

Kender godt den der følelse med at alt skal ordnes, så det må da være super skønt for dig, at det hele er ordnet!! Smider du ikke billeder ind af killingerne?? :love:

Jeg vil også have et akvarie, og så vil jeg have svampebob firkant figurer stående på bunden  :lol:  8-)
Vi har skam blækvards hus stående i scalar akvariet, og svampebobs ananas i siris guppy akvarie  :lol:  Svampebob styrer  :wink:

Så er der killingebilleder under 'andre dyr.' Nuttedhedsadvarsel, jeg synes i hvert fald selv de er dejlige  :oops:
Årh hvor godt  :lol:  8-)
Ja jeg er også bare vild med det, men havde kun set figurerne, ikke husene, så det bliver jo bedre og bedre  :lol:
Hilsen Lotte
Billede

HamsterMiaah

Indlæg af HamsterMiaah » 17. aug 2009 17:50

liv skrev:NL: Feta har taget på igen  :D hun vejede kun 30g og plejer at veje 50g.. men nu er hun oppe på 40g så det går fremad! og hun ser også bedre ud  :D
Er hun gravid? :D
- HamsterMiaah. :D
ejer af blandet huskat på 2 år og Trøffel-hamsteren på snart 3 år :-)
Billede

Spot

Indlæg af Spot » 17. aug 2009 18:53

HamsterMiaah skrev:
liv skrev:NL: Feta har taget på igen  :D hun vejede kun 30g og plejer at veje 50g.. men nu er hun oppe på 40g så det går fremad! og hun ser også bedre ud  :D
Svarer lige! Nej.. tror bare liv's hamstere (ligesom mine) har svært ved at holde vægten!!
Mvh. Katrine
www.cordeo.dk
Billede

Siigne

Indlæg af Siigne » 17. aug 2009 20:21

Spot skrev:
HamsterMiaah skrev:
Svarer lige! Nej.. tror bare liv's hamstere (ligesom mine) har svært ved at holde vægten!!
Bare min Rottweiler havde lidt af det problem, det føles som om, at han bliver tyk af bare at se på mad  :roll:  :wink:
- Signe
Rasmus, Mini, Felix, Naia, Silver, Golden, Black, Raki, Fall Out Girl, Stoffer, Made, Loser, Hasty, Silly og Maniac.

liv

Indlæg af liv » 17. aug 2009 20:46

Siigne skrev:
Spot skrev:
HamsterMiaah skrev: Er hun gravid? :D
Bare min Rottweiler havde lidt af det problem, det føles som om, at han bliver tyk af bare at se på mad  :roll:  :wink:
nej hun er ikke gravid  :wink: men hun har bare tabt sig og været meget tynd på det sidste... og hun er jo 1 år og hun har kræft... så er bare så glad for hun tager på igen som tegn på lidt bedring  :D

hihi ja Feta har aldrig været for tyk... hun plejer at holde vægten så fin men efter sommerferien var det bare gået helt ned... ved ikke om hun ikke kunne lide maden men kan  næsten ikke forestille mig det  :wink: så nu har hun været på fede kur og hun spiser slet ikke så meget som hun plejer så det har været lidt svært...  :? men det skal nok lykkeds at få han lidt frisk igen  :D

.. men ja gid hun kunne blive gravid igen  :oops:

Besvar