Alt hvad der falder uden for de øvrige emner hører til her. Det kan være alt fra snik snak, med de øvrige forum brugere, til diskussioner om alt mellem himmel og jord.
-
Jeanne
[quote="BittéHamstereN"
Nu er de i behandling .. igen .. og hvis ikke det virker inden 14 dage for de endnu en behandling og hvis det så ikke virker inden 14 dage (28 dage nu) såååå.. ja det har dyrelægen ikke oplevet endnu

[/quote]
Husk at når de er bahandlet 1. gang, skal de behandles igen 12 dage efter - ellers har det igen effekt.
Mange hilsner fra Jeanne.
-
BittéHamstereN
Jeanne skrev:[quote="BittéHamstereN"
Nu er de i behandling .. igen .. og hvis ikke det virker inden 14 dage for de endnu en behandling og hvis det så ikke virker inden 14 dage (28 dage nu) såååå.. ja det har dyrelægen ikke oplevet endnu
Husk at når de er bahandlet 1. gang, skal de behandles igen 12 dage efter - ellers har det igen effekt.[/quote]
dyrelægen sagde 14 dage..

:oops:
Mange hamster hilsner Helene, Malthes Futte og Biil's Silke
Ingen er perfekt, det er min stavning heller ikke
Der er ikke noget det hedder "det kan jeg ikke finde ud af", men "det har jeg ikke lært endnu." Jeg har selv brugt 15 år på at prøve lære flyve, men jeg har endnu ikke lært det..
Ny side:
www.bittesworld.skysite.dk
-
Jeanne
14 dage er også fint - det der er vigtigt, er at de ikke kun behandles én gang - for så vil ny-udklækkede mider overleve.
Mange hilsner fra Jeanne.
-
BittéHamstereN
Jeanne skrev:14 dage er også fint - det der er vigtigt, er at de ikke kun behandles én gang - for så vil ny-udklækkede mider overleve.
godt godt, men nu har de fået en gang for 4 uger siden, 16 dage efter og så i går..
NH: Rasmus måtte havde bundkurv på ved dyrelægen

Der er ikke noget det hedder "det kan jeg ikke finde ud af", men "det har jeg ikke lært endnu." Jeg har selv brugt 15 år på at prøve lære flyve, men jeg har endnu ikke lært det..
Ny side:
-
Loan
NH: Har fået Helvedsild, dette er så smertefuldt jeg end ikke ønsker min væreste fjende at skulle få det!
Hilsen
Loan Vejby
-
AnetteFrost
Rubin skrev:NH: Har fået Helvedsild, dette er så smertefuldt jeg end ikke ønsker min væreste fjende at skulle få det!
Av for den... Havde du ik skoldkopper som lille?
-
liv
NH: stil for idag til imorgen.. har bare mange lektier for!!
NH2: Føler jeg er ved at blive syg..

-
Loan
AnetteFrost skrev:Rubin skrev:NH: Har fået Helvedsild, dette er så smertefuldt jeg end ikke ønsker min væreste fjende at skulle få det!
Jo, det lige præcis derfor jeg har fået det, det satte sig som en virus i nerven i ryggen på mig dengang, som nu er blevet 'aktiveret' igen under navnet Helvedsild. 2 uger med ustoppelig smerte, som ikke kan dumles. Bare man dog havde gået til læge to dage før jeg gjorde, så kunne jeg have fået antibiotika som kunne have forkortet forløbet med en uge.
Hilsen
Loan Vejby
-
liv
NH: er blevet syg nu...med feber

øv øv øv !!! jeg må bare prøve at sove det væk.. men det er godt nok ikke sjovt.. også fordi jeg har voldsom vokseværk samtidig!!

-
contraria
NH: at være total snot forvirret på sig selv.
de venligste hilsner amanda
-
Majlund
liv skrev:NH: er blevet syg nu...med feber

øv øv øv !!! jeg må bare prøve at sove det væk.. men det er godt nok ikke sjovt.. også fordi jeg har voldsom vokseværk samtidig!!

Nåååårh. . .God bedring til dig!

Føler med dig. . . imens jeg sidder her med feber og ildrød næse

Den ældste søn (14) lagde sig med det samme i onsdags, så kom den yngste søn (9) til lørdag aften. . . og sørme om ikke jeg lagde mig idag!

Stakkels min mand

. . . . nu må han lufte hund og høre på tre der hoster og snotter som vilde

-
liv
Majlund skrev:liv skrev:NH: er blevet syg nu...med feber

Nåååårh. . .God bedring til dig!

Føler med dig. . . imens jeg sidder her med feber og ildrød næse

Den ældste søn (14) lagde sig med det samme i onsdags, så kom den yngste søn (9) til lørdag aften. . . og sørme om ikke jeg lagde mig idag!

Stakkels min mand

. . . . nu må han lufte hund og høre på tre der hoster og snotter som vilde

tak! og god bedring til jer!!

-
BittéHamstereN
Rubin skrev:AnetteFrost skrev:Rubin skrev:NH: Har fået Helvedsild, dette er så smertefuldt jeg end ikke ønsker min væreste fjende at skulle få det!
Jo, det lige præcis derfor jeg har fået det, det satte sig som en virus i nerven i ryggen på mig dengang, som nu er blevet 'aktiveret' igen under navnet Helvedsild. 2 uger med ustoppelig smerte, som ikke kan dumles. Bare man dog havde gået til læge to dage før jeg gjorde, så kunne jeg have fået antibiotika som kunne have forkortet forløbet med en uge.
Stakkels dig
Lige et dumt spøgsmål, hedder det helved-sild eller helveds-ild?

Ny side:
-
darkangel87
BittéHamstereN skrev:Rubin skrev:AnetteFrost skrev: Av for den... Havde du ik skoldkopper som lille?
Stakkels dig
Lige et dumt spøgsmål, hedder det helved-sild eller helveds-ild?

helveds-ild det andet skulle da være en form for fisk
-
burrus
NH: jeg sveeeeder oven på den cykel tur :? AD!
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter:
www.orkenrotte.dk