Hej Hamster elskere
Jeg købte mig en 2 måneder gammel sibirisk dværghamster for 1 lille måden siden. Han har fået navnet "Bamse" fordi han ser lidt buttet ud

Jeg har desværre ikke haft ham rigtigt oppe i min hånd endnu pga jeg er blevet bange for at han bider mig i hånden eller fingrene

Jeg havde et dværghamster dengang jeg var 11 år og der fra ved jeg at de små dyr kan bide utroligt hårdt!

Jeg har sat ved buret og snakket til min sibiriske dværghamster hver aften og jeg har stukket min finger hen til burets tremmer så den har slikket lidt på min finger med sin tunge

Jeg har kun haft den oppe i min hånd når jeg skulle flytte den fra dens bur og over i et andet bur imens jeg skulle gøres den bur rent. Men der har jeg haft en strømpe på handen pga jeg er bange for den skal bide mig

Det egentlig pisse pinligt men også enormt træls at have den frygt for vil jo så gerne sidde med det bette dyr i min hånd
Nu hvor jeg ikke har haft den oppe i min hånd i 1 måned så frygter jeg også at den vil blive enormt bange for at komme ud i min hånd da den ikke har været det før og da den måske er blevet "menneske sky" eftersom den ikke har været i en hånd i den 1 måned jeg indtil nu har haft den
Er der nogle som har nogle gode råd til hvordan man skal gebærde sig når man skal have sit sibiriske dværghamster op af buret og hvordan man skal gebærde sig når hamsteren så er i ens hænder?

Er der nogle som har nogle råd som kan hjælpe mig til at få taget Bamse op af sit bur, for vil jo så gerne snakke med ham