Jeg har købt:
Et slag rør den kan gå igennenm.:
Et hus..:
En jogging boldt:
Hemp:
et græsker hus
En slags plys seng
En mad skål
en legeplads
Og noget mad og nogen godbidder og meget mere
Nu manger jeg så kun buret og den lille dværg hammi '
De hjul plejer ellers at larmelaura12 skrev:Jo da det høre med til buret jeg skal have ..BittéHamstereN skrev:Heldig hams du for:wave2:
Skal den ikke havde et hjul?
Husk toilet/køkken ruller, tror næsten alle hamstere elsker dem og de jo gratise
Okay så må jeg se om jeg kan købe et andet hjulBittéHamstereN skrev:De hjul plejer ellers at larmelaura12 skrev:Jo da det høre med til buret jeg skal have ..BittéHamstereN skrev:Heldig hams du for:wave2:
Husk toilet/køkken ruller, tror næsten alle hamstere elsker dem og de jo gratise![]()
![]()
Skal buret stå hvor du sover, så vil de sandart hjul med garanti holde dig vågen (lå lågen 5 timer en nat, så hjulet blev skiftet ud dagen efter)
Hvis ikke du sover meeeeeget tungt så jalaura12 skrev:Okay så må jeg se om jeg kan købe et andet hjulBittéHamstereN skrev:De hjul plejer ellers at larmelaura12 skrev: Jo da det høre med til buret jeg skal have ..![]()
![]()
Skal buret stå hvor du sover, så vil de sandart hjul med garanti holde dig vågen (lå lågen 5 timer en nat, så hjulet blev skiftet ud dagen efter)
Ja skal nok tage billder af tingene .. de kommer måske ind i aften hvis jeg har tidBittéHamstereN skrev:Hvis ikke du sover meeeeeget tungt så jalaura12 skrev:Okay så må jeg se om jeg kan købe et andet hjulBittéHamstereN skrev: De hjul plejer ellers at larme![]()
![]()
![]()
Billeder af tingene(jeg er sååå nysgerrig
)
mine hjul larmer også rigtig meget!!BittéHamstereN skrev:De hjul plejer ellers at larmelaura12 skrev:Jo da det høre med til buret jeg skal have ..BittéHamstereN skrev:Heldig hams du for:wave2:
Husk toilet/køkken ruller, tror næsten alle hamstere elsker dem og de jo gratise![]()
![]()
Jeg har ikke plads nogen andre steder til 8 burekathrine8D skrev:mine hjul larmer også rigtig meget!!BittéHamstereN skrev:De hjul plejer ellers at larmelaura12 skrev: Jo da det høre med til buret jeg skal have ..![]()
![]()
men jeg sætter dem bare ud i vores brygers (altså buret du ved) også er den klaret fiks og færdig!<3 lige et lille tips
Tillykke! :Dlaura12 skrev:Ja som over skriften siger har jeg været ude og købe en masse ting til mit kommene dværghamster![]()
Jeg har købt:
Et slag rør den kan gå igennenm.:
Et hus..:
En jogging boldt:
Hemp:
et græsker hus
En slags plys seng
En mad skål
en legeplads
Og noget mad og nogen godbidder og meget mere
Nu manger jeg så kun buret og den lille dværg hammi '
nej okay har selv "kun" to bureBittéHamstereN skrev:Jeg har ikke plads nogen andre steder til 8 burekathrine8D skrev:mine hjul larmer også rigtig meget!!BittéHamstereN skrev: De hjul plejer ellers at larme![]()
![]()
men jeg sætter dem bare ud i vores brygers (altså buret du ved) også er den klaret fiks og færdig!<3 lige et lille tips