NY. Now Hating
Hvad er der sket med hende?? o:Desiree Skrevet: Ons sep 02, 2009 4:51 pm Emne:
--------------------------------------------------------------------------------
NH: Min mor er blevet ba-bu ba-bu indlagt på Herlev sygehus![]()
Mvh Mette og guldhammien Naya (o: Sov sødt mine to drenge, Malthe og Mikkel <3.
Hun har tabt sig 25 kg på 2 mdr. Gik ENDELIG til lægen i dag og blev kørt akut på hospitalet til dialyse. Ved det kun fra min far som ikke altid har styr på så meget, men det lader til at nyrerne er stået af. Var lidt bange for at hun havde kræft, så er nyrerne trods alt bedre, tror jeg nok..
NH 2: Fandt min lille gråstribede killing død i dag
NH 3: Kan ikke bruge pege og langefinger på venstre hånd. *kom til' at banke dem ret hårdt ind i en væg, og nu virker de ikke, mærkeligt
Altså bare en rigtig rådden dag øv, øv

NH 3: Kan ikke bruge pege og langefinger på venstre hånd. *kom til' at banke dem ret hårdt ind i en væg, og nu virker de ikke, mærkeligt

mvh Desiree
Åh hvor lyder det bare hårdt :( :(Desiree skrev:Hun har tabt sig 25 kg på 2 mdr. Gik ENDELIG til lægen i dag og blev kørt akut på hospitalet til dialyse. Ved det kun fra min far som ikke altid har styr på så meget, men det lader til at nyrerne er stået af. Var lidt bange for at hun havde kræft, så er nyrerne trods alt bedre, tror jeg nok..
NH 3: Kan ikke bruge pege og langefinger på venstre hånd. *kom til' at banke dem ret hårdt ind i en væg, og nu virker de ikke, mærkeligt![]()

Håber din mor bliver frisk igen! Hvad kan der være sket med lille Louis (var det ikke det han hed?) :(
Jeg aner ikke hvad der er sket med Louis :( Jeg tror det er fordi han har fået en infektion af en art, men det er gået meget stærkt, for dagen før havde han det fint.
Mor mis er meget tynd, så for en sikkerheds skyld er der en masse tillægsfoder til hende, og modermælkserstatning til de små. De ser nu ud til at have det fint, de to hvide.
Min mor fik tappet to liter væske fra nyrerne, og bliver flyttet op på nyreafd. i dag. De aner ikke hvad der er galt med hende endnu.
Mine fingre er forstuvet, hvilket er dejligt når man står og vender retten ud på tøj og lyner lynlåse hele dagen :lol: Overvejer at tage en sygedag i morgen, men i dag gik det ok, så...
Mor mis er meget tynd, så for en sikkerheds skyld er der en masse tillægsfoder til hende, og modermælkserstatning til de små. De ser nu ud til at have det fint, de to hvide.
Min mor fik tappet to liter væske fra nyrerne, og bliver flyttet op på nyreafd. i dag. De aner ikke hvad der er galt med hende endnu.
Mine fingre er forstuvet, hvilket er dejligt når man står og vender retten ud på tøj og lyner lynlåse hele dagen :lol: Overvejer at tage en sygedag i morgen, men i dag gik det ok, så...
mvh Desiree
-
Din mor skal virkelig også "arbejde" og jage dem hvis hun vil vide detDesiree skrev:Jeg aner ikke hvad der er sket med Louis :( Jeg tror det er fordi han har fået en infektion af en art, men det er gået meget stærkt, for dagen før havde han det fint.

Håber din mor og dine fingre snart for det bedre

Mange hamster hilsner Helene, Malthes Futte og Biil's Silke
Ingen er perfekt, det er min stavning heller ikke
Der er ikke noget det hedder "det kan jeg ikke finde ud af", men "det har jeg ikke lært endnu." Jeg har selv brugt 15 år på at prøve lære flyve, men jeg har endnu ikke lært det..
Ny side: www.bittesworld.skysite.dk
Ingen er perfekt, det er min stavning heller ikke
Der er ikke noget det hedder "det kan jeg ikke finde ud af", men "det har jeg ikke lært endnu." Jeg har selv brugt 15 år på at prøve lære flyve, men jeg har endnu ikke lært det..
Ny side: www.bittesworld.skysite.dk
-
læger og sygehuse er langsomme min lillebror er kronisk syg, fra han viste de første tegn på sygdommen til de fandt ud af hvad det var gik der over 1 år, hvis de havde været hurtigere havde det nok reddet ham fra at være så syg som han er nuBittéHamstereN skrev:Din mor skal virkelig også "arbejde" og jage dem hvis hun vil vide detDesiree skrev:Jeg aner ikke hvad der er sket med Louis :( Jeg tror det er fordi han har fået en infektion af en art, men det er gået meget stærkt, for dagen før havde han det fint.
Mine fingre er forstuvet, hvilket er dejligt når man står og vender retten ud på tøj og lyner lynlåse hele dagen :lol: Overvejer at tage en sygedag i morgen, men i dag gik det ok, så...Det tog min mor omkring 1 år inden de fandt ud af vi skulle af med alle fuglene ellers ville hun dø inden 5 år
Og hun måtte jage med dem, ringe ringe og atter ringe
![]()
Håber din mor og dine fingre snart for det bedre

http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet
When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.
-
NH: alle mine tanker fulde af bekymringer

-
godt nok noget jeg fik at vide for omkring en uge siden menhar først tænkt yderligere over det igår og idag
NH: den sidste udtalelse fra lægen angående mit ben, som var at det ikke er sikkert det var varigt, men chancen for at det bliver bedre er meget spinkelt, og at det eneste arbejde der umiddelbart vil kunne komme på tale for mig ifølge ham var et stille siddende arbejde med skåne hensyn. Lidt skod at få at vide som 22-årig at man nok aldrig kommer til at komme mig yderligere efter min ulykke der her den 21 september skete for præcis 2 år siden
NH: den sidste udtalelse fra lægen angående mit ben, som var at det ikke er sikkert det var varigt, men chancen for at det bliver bedre er meget spinkelt, og at det eneste arbejde der umiddelbart vil kunne komme på tale for mig ifølge ham var et stille siddende arbejde med skåne hensyn. Lidt skod at få at vide som 22-årig at man nok aldrig kommer til at komme mig yderligere efter min ulykke der her den 21 september skete for præcis 2 år siden

NH: at min svigerfar på "kun" snart 55 ser ud til at være blevet så nedkørt af hans job at han bliver nødt til at stoppe.. igår fredag ringede og spurgte om vi ville hente ham fra skadestuen da han var besvimet på jobbet.. de sendte ham bare til lægevagten der sendte ham hjem.. her lørdag ringer han om eftermiddagen og havde det ikke sådan vildt godt men virkede sådan ok.. Lørdag aften ved 20-tiden ringer han igen og kan ikke huske at have snakket med os tidligere, ej heller at han havde ringet efter vagtlægen for det var faktisk lægen der vækkede ham ved at stå og banke på døren..
Lige nu sidder vi med overvejelsen om vi skal køre op til ham og så bare håbe på at alligevel at kunne sove på gulvet der eller om vi skal blive hjemme og så bare blive der så længe vi kan imorgen efter tøjvask.. og igen hvad så derefter? hans syn svigtede ham også på det ene øje fredag.. og her lørdag aften kunne han overhovedet ikke læse..
er rigtig ked af det lige nu og håber bare at vi finder en løsning så han bliver ok igen.. tror helt klart han skal sige op fra sit job for det bliver garanteret kun værre herfra pga stressen der...
Lige nu sidder vi med overvejelsen om vi skal køre op til ham og så bare håbe på at alligevel at kunne sove på gulvet der eller om vi skal blive hjemme og så bare blive der så længe vi kan imorgen efter tøjvask.. og igen hvad så derefter? hans syn svigtede ham også på det ene øje fredag.. og her lørdag aften kunne han overhovedet ikke læse..
er rigtig ked af det lige nu og håber bare at vi finder en løsning så han bliver ok igen.. tror helt klart han skal sige op fra sit job for det bliver garanteret kun værre herfra pga stressen der...
Elsker vores søn, Erik, 19-09-11
Hans læge havde lukket efter han havde været på skadestuen/lægevagten..Mahonia skrev:Jeg synes, det lyder lidt som en lille blodprop, han kan have haft. Hvis han var min far/svigerfar, ville jeg råde ham til straks, at gå til sin læge og blive nærmere undersøgt. Hellere en gang for meget end en gang for lidt.
han ringer til sin læge imorgen ligeså snart denne har tlf-tid.. lægevagten der var forbi 3 gange i løbet af igår lørdag, havde også allerede skrevet en meddelse til hans læge og sygehuset om at han skal ind og scannes.. de mener det måske er en hjerneblødning.. hvis det er må han ikke køre bil de næste 3 mdr.. dvs han får en fyreseddel fra jobbet.. han risikerer det allerede nu da firmaets egen sygeplejerske sygemeldte ham for 1 uge frem...
Elsker vores søn, Erik, 19-09-11
-
NH: Lopperne er her stadig
:(
De fik en behandling for ca. 3 uger siden, men alle døde ikke, så nu er de blevet behandlet igen idag, og så skal de til at have det fast, for ellers slipper vi sikkert ikke af med dem

De fik en behandling for ca. 3 uger siden, men alle døde ikke, så nu er de blevet behandlet igen idag, og så skal de til at have det fast, for ellers slipper vi sikkert ikke af med dem

Hilsen Louise & dværghamsen Simba (;
Hvil i fred Silver, for mig vil du altid være verdens bedste!
Hvil i fred Silver, for mig vil du altid være verdens bedste!