Ny. Now Loving

Alt hvad der falder uden for de øvrige emner hører til her. Det kan være alt fra snik snak, med de øvrige forum brugere, til diskussioner om alt mellem himmel og jord.
Bella

Indlæg af Bella » 12. sep 2009 11:37

AnetteFrost skrev:NL: skal til randers efter nyt blod til min cd-avl - Han kommer helt fra Kiel :D  :D  :D
Spændende !!
Vi vil se billeder !!! :)
Hamsterlige hilsner fra Bella og guldhamsterne Gurli, Georg, Gloria samt alle ungerne :-)

kwo

Indlæg af kwo » 12. sep 2009 15:46

AnetteFrost skrev:NL: skal til randers efter nyt blod til min cd-avl - Han kommer helt fra Kiel :D  :D  :D
Er det Timo (Hamsterhuette) du har købt den fra?  ;)
Kenneth Worm

burrus

Indlæg af burrus » 12. sep 2009 16:26

Så fik jeg robo-unger  8-)  :D  hos Sukkermus og Dippedit  :D
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

darkangel87

Indlæg af darkangel87 » 12. sep 2009 16:32

burrus skrev:Så fik jeg robo-unger  8-)  :D  hos Sukkermus og Dippedit  :D
tillykke
Billede
http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet

When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.

burrus

Indlæg af burrus » 12. sep 2009 22:09

NL: Den kage Hanne efterlod her i eftermiddags er bare MEEEEGA GOD!  :D  :D  :D  :D  
NØJ den smager godt!

TAK!  :D
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

FrkHoumann

Indlæg af FrkHoumann » 12. sep 2009 23:24

NL BIG TIME:
Iiiiihh!! Kan slet ikke beskrive med ord hvor glad jeg er lige nu!! :shock:  :oops:  :mrgreen:

Jeg er såååå sikker på den er ved at være hjemme!! :oops:
HAN er lige gået i seng, så skriver ikk med ham mere, men har skrevet med ham NON STOP siden kl. 21.30 eller såen noget! :oops:
Om alt muligt, og han blev bare ved med at skrive!
For det første har hans kæreste slået op - hende som han har kommet sammen med i en uge :?
- Tænker så igen over om hun nogensinde har været der, eller om det var noget han sagde for at se min reaktion.

Han skriver søde i hver eneste besked! :oops:

Han spurgte os om jeg egentlig har en kæreste - dette svarede jeg jo selvfølgelig nej til! :mrgreen:

Inden han skrev han gik i seng skrev han også at jeg bare kunne skrive til ham imorgen når jeg havde lyst :oops:

Ihh altså, er bare så vildt og vanvittigt glad! Tror ikk jeg har været så glad i flere år :oops:
Det så vildt. Og er altså bare liidt for vild med ham!
Håber så meget det bliver til noget mere! - Kryds fingre for mig! :oops:
Tjek min nye hjemmeside:
http://www.mel-bollen.weebly.com

malthesmor

Indlæg af malthesmor » 12. sep 2009 23:33

burrus skrev:NL: Den kage Hanne efterlod her i eftermiddags er bare MEEEEGA GOD!  :D  :D  :D  :D  
NØJ den smager godt!

TAK!  :D
Velbekomme Pia  :D

Link til opskriften: http://www.dk-kogebogen.dk/opskrift2/vi ... p?id=29441

Brugte alm.sukker, kom ik rosiner og solsikkekerner i, lavede opskriften gange 2, så passede det til den bradepande.

Lod resten blive til anette,Dennis og ungerne, så har de lidt til hygge imorgen  :D

kwo

Indlæg af kwo » 13. sep 2009 07:24

FrkHoumann skrev: Håber så meget det bliver til noget mere! - Kryds fingre for mig! :oops:
Krydser på livet løs.  :)
Kenneth Worm

AnetteFrost

Indlæg af AnetteFrost » 13. sep 2009 09:28

kwo skrev:
Er det Timo (Hamsterhuette) du har købt den fra?  ;)
jep det er og en rigtig fin han jeg har fået selvom han blev et år igår.
Hjemmesiden til mit opdræt: http://www.BiilsHamstere.dk

Min Personlige hjemmeside: http://www.AnetteFrost.dk

burrus

Indlæg af burrus » 13. sep 2009 10:45

NL: Torsdag d. 24. i uge 39 kommer dejlige Ulf Findus Fix hjem  :D   der er en som skal fra kbh til århus området - og i uge 39 ska jeg til Århus hver eneste dag i klinisk undervisning :D  det er så perfekt det næsten er for meget  :lol:  :oops:
Pia B

FrkHoumann

Indlæg af FrkHoumann » 13. sep 2009 15:47

kwo skrev:
FrkHoumann skrev: Håber så meget det bliver til noget mere! - Kryds fingre for mig! :oops:
Krydser på livet løs.  :)
Tusind taak! :D
Tjek min nye hjemmeside:

BittéHamstereN

Indlæg af BittéHamstereN » 13. sep 2009 20:11

MEGA NOW LOVING:

Efter jeg fik Chanti da jeg skulle havde Saphir (min mor kunne ikke stå for hende, så jeg fik også hende med) for cirka 2 eller 3 uger siden - min tids hukommelse forsvandt lige - har Chanti bidt og løbet bange rundt i buret når jeg ville tage hende.

Da vi kom hjem, kom hun bare i et ekstra bur vi havde - lidt mindre end et mini duna - men nu har hun så fået et mini duna sidste fredag. Hun har fået lidt ro i sit bur indtil i dag. Jeg troede selvfølgelig hun ville bide mig, som hun altid gjorde. Hun løb hen til min hånd (det så rimelig aggresivt ud) snuste lidt og slikkede på den. Så fik hun en "drops" som hun faktisk tog lidt forsigtigt. Så prøvede jeg langsomt at røre ved hende, hun slap bare dropsen og slikkede bare min ene finger igen :scratch: Så tog jeg chancen og tog om hende, hun bed ikke, så hun kom op af buret. Hun fik en ny drops, som hun kunne bide i hvis hun nu fik løst. Jeg satte mig på min seng med hende på skåden - godt nok med en hånd over hende endnu - hun blev sidende så slap hende lidt. Hun blev sidende på mit skød i 5 minutters tid, hvor jeg kunne nusse hende og pusle med hende. Hun løb heller ikke skramt væk da jeg satte hende tilbage igen, men det bedste af det hele; HUN BED IKKE :oops:

(Det kan godt være det ikke lyder som noget helt vildt, men er bare så glaaaaaaaad)
Mange hamster hilsner Helene, Malthes Futte og Biil's Silke
Ingen er perfekt, det er min stavning heller ikke
Der er ikke noget det hedder "det kan jeg ikke finde ud af", men "det har jeg ikke lært endnu." Jeg har selv brugt 15 år på at prøve lære flyve, men jeg har endnu ikke lært det..
Ny side: www.bittesworld.skysite.dk

AnetteFrost

Indlæg af AnetteFrost » 13. sep 2009 21:19

BittéHamstereN skrev:MEGA NOW LOVING:

Efter jeg fik Chanti da jeg skulle havde Saphir (min mor kunne ikke stå for hende, så jeg fik også hende med) for cirka 2 eller 3 uger siden - min tids hukommelse forsvandt lige - har Chanti bidt og løbet bange rundt i buret når jeg ville tage hende.

Da vi kom hjem, kom hun bare i et ekstra bur vi havde - lidt mindre end et mini duna - men nu har hun så fået et mini duna sidste fredag. Hun har fået lidt ro i sit bur indtil i dag. Jeg troede selvfølgelig hun ville bide mig, som hun altid gjorde. Hun løb hen til min hånd (det så rimelig aggresivt ud) snuste lidt og slikkede på den. Så fik hun en "drops" som hun faktisk tog lidt forsigtigt. Så prøvede jeg langsomt at røre ved hende, hun slap bare dropsen og slikkede bare min ene finger igen :scratch: Så tog jeg chancen og tog om hende, hun bed ikke, så hun kom op af buret. Hun fik en ny drops, som hun kunne bide i hvis hun nu fik løst. Jeg satte mig på min seng med hende på skåden - godt nok med en hånd over hende endnu - hun blev sidende så slap hende lidt. Hun blev sidende på mit skød i 5 minutters tid, hvor jeg kunne nusse hende og pusle med hende. Hun løb heller ikke skramt væk da jeg satte hende tilbage igen, men det bedste af det hele; HUN BED IKKE :oops:

(Det kan godt være det ikke lyder som noget helt vildt, men er bare så glaaaaaaaad)
hehe hvor er det dejligt at hører at det går godt med chanti.  er det så stadig din mors eller har du kabret hende 8-)
Hjemmesiden til mit opdræt: http://www.BiilsHamstere.dk

Min Personlige hjemmeside: http://www.AnetteFrost.dk

FrkHoumann

Indlæg af FrkHoumann » 13. sep 2009 22:13

NL: Det bliver jo bedre og bedre! :oops:
- OG .. Han kommer her imorgen kl. 7.30 og henter mig! :oops:
Tjek min nye hjemmeside:

BittéHamstereN

Indlæg af BittéHamstereN » 14. sep 2009 13:50

AnetteFrost skrev:
BittéHamstereN skrev:MEGA NOW LOVING:

hehe hvor er det dejligt at hører at det går godt med chanti.  er det så stadig din mors eller har du kabret hende 8-)
Jeg tror jeg har kabret hende :wink:
Mange hamster hilsner Helene, Malthes Futte og Biil's Silke
Ingen er perfekt, det er min stavning heller ikke
Der er ikke noget det hedder "det kan jeg ikke finde ud af", men "det har jeg ikke lært endnu." Jeg har selv brugt 15 år på at prøve lære flyve, men jeg har endnu ikke lært det..
Ny side: www.bittesworld.skysite.dk

Besvar