"100% sikker løbegård" ...

Har du lyst til at vise din hamster, dit bur, noget tilbehør eller andet hamster relateret frem, så er dette stedet.
BittéHamstereN

Indlæg af BittéHamstereN » 31. jul 2009 17:46

Majlund skrev:
BittéHamstereN skrev: Kan marsvinene ikke kravle ned af trapper  :roll:
Tja. . . jeg tror faktisk mere de ville falde ned ad dem end gå ned ad dem! :? Mine går aldrig derhen. . . kun Mille jeg opdagede var godt på vej derhen en gang. . . og hende sørger jeg netop for ikke kan stikke af derhen - eller andre uheldige steder! :lol: (men nu er jeg jo ved mine når de er løs inde. . . kun når de er i deres bure eller løbegårde i haven de er uden konstant opsyn :wink:).
Gad vide hvorfor vi altid kommer til at snakke om marsvin i stedet for hamstre :lol:  :wink:  :oops:  :roll:
Mange hamster hilsner Helene, Malthes Futte og Biil's Silke
Ingen er perfekt, det er min stavning heller ikke
Der er ikke noget det hedder "det kan jeg ikke finde ud af", men "det har jeg ikke lært endnu." Jeg har selv brugt 15 år på at prøve lære flyve, men jeg har endnu ikke lært det..
Ny side: www.bittesworld.skysite.dk

Majlund

Indlæg af Majlund » 31. jul 2009 18:13

BittéHamstereN skrev: Gad vide hvorfor vi altid kommer til at snakke om marsvin i stedet for hamstre :lol:  :wink:  :oops:  :roll:
Hæ hæ. . . :oops:  :lol: Ja det er vi vist gode til! :cheers:  :wink:

BittéHamstereN

Indlæg af BittéHamstereN » 31. jul 2009 20:00

Majlund skrev:
BittéHamstereN skrev: Gad vide hvorfor vi altid kommer til at snakke om marsvin i stedet for hamstre :lol:  :wink:  :oops:  :roll:
Hæ hæ. . . :oops:  :lol: Ja det er vi vist gode til! :cheers:  :wink:
Meget gode endda.. Fra et emne om hamster løbegård til et emne om marsvin  :lol:  8-)
Mange hamster hilsner Helene, Malthes Futte og Biil's Silke
Ingen er perfekt, det er min stavning heller ikke
Der er ikke noget det hedder "det kan jeg ikke finde ud af", men "det har jeg ikke lært endnu." Jeg har selv brugt 15 år på at prøve lære flyve, men jeg har endnu ikke lært det..
Ny side: www.bittesworld.skysite.dk

AnnaT

Indlæg af AnnaT » 12. sep 2009 18:41

Smider lige et spørgsmål her - håber det er ok :)

I skriver, at det var ment som en joke at sætte dit hamster i en løbegård?!
Jeg har aldrig selv haft et hamster, og ville lige høre om det altså ikke er normalt at sætte sit hamster i sådan én?

Håber I kan hjælpe uvidende mig :D

Lykke

Indlæg af Lykke » 12. sep 2009 20:47

AnnaT skrev:Smider lige et spørgsmål her - håber det er ok :)

I skriver, at det var ment som en joke at sætte dit hamster i en løbegård?!
Jeg har aldrig selv haft et hamster, og ville lige høre om det altså ikke er normalt at sætte sit hamster i sådan én?

Håber I kan hjælpe uvidende mig :D
jeg kan ikke lige se at der står noget om en joke?

Men i hvert fald er de der tremme-løbegårde ikke noget værd til guldhamstere - de kravler nemlig over et halvt sekund efter...

Ideen med en løbegård er fin, men den virker ikke uden overdækning i hvert fald - og så er den jo knap så handy mere.
Så kan man lige så godt have et bur nr. 2 eller et stort bur - eller et lednings- og flugtsikret rum den kan løbe i.

Det er en god ide at have noget, hvor hamsteren har mulighed for at løbe rundt (jo mindre bur, jo vigtigere) eller få en anden slags adspredelse end i buret. Mange af os har en hamsterbold (igen bør den være mindst 20cm i diameter), eller lader hamsteren løbe frit på sengen/ sofaen/gulvet. Det kommer an på  hvad man selv synes (man skal også kunne fange hamsteren igen...) og hvordan man bor (og om man har hund, kat osv.).
Jeg lavede på et tidspunkt en labyrint af to kasser familiepizza, hvor jeg klistrede små kasser ind i. Det er dog stadig vigtigt at holde hamsteren under opsyn.

AnnaT

Indlæg af AnnaT » 12. sep 2009 22:33

BittéHamstereN

Alder: 15
Indmeldt: 04. mar 2009
Geografisk sted: Nær Aalborg
Skrevet: Tors jul 30, 2009 12:35 pm    Emne:    

--------------------------------------------------------------------------------

Ymmi skrev:
Altså jeg bruger min, til mine marsvin! Der har jeg så købt to og sat sammen!

Samme her, den fungere meget bedre til svinene  Hvor mange marsvin har du siden du sætter to sammen?  

Alt det der med Bitté i løbegården skulle forståes som en joke      
Mange hamster hilsner Guldhamsterne: Bitté, (Malthes) Futte og (Biils Silver Babz) Lucky, Saphir, kinesisk dværg hamster: Tjalfe, Roborovskie dværg hamstere: (Malthes) Odin & (Malthes) Thor, Hybrider: Trixie og den heldige ejer!

www.bittesverden.skysite.dk

Tilbage til toppen      

Lykke

Indlæg af Lykke » 13. sep 2009 07:50

Nåh, mon ikke hun mener en sjov historie  :)

Men billederne viser præcis hvad der sker når man sætter en guldhamster i sådan en løbegård!

Låst