Yndigheder
Yndigheder
Så kan de da næsten ikke blive mere bedårende :hearts2 :love:
Jeg er ret skudt i Amoreja
Amoreja
Amoreja igen
Amerylis
Arckimedes
Amulet
Jeg er ret skudt i Amoreja
Amoreja
Amoreja igen
Amerylis
Arckimedes
Amulet
-
hvor er de skønne
http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet
When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.
Abyssineren, er nok den mest kælne, mest legesyge, mest glade, mest spindene, mest alting kat man kan have, du kan ikke eje en abyssiner, for den ejer dig
Den bliver ganske automatisk husets prinsesse, eller prins, fordi det forventer de som en selfølge, og de opfører sig som en sådan, de elsker at ligge i arm, på skødet , at ligge på skuldrene af folk, lege at de er et levende halstørklæde og springer ned på skuldrene af folk, og skræmmer livet af folk, der ikke kender dem
alt, i alt en rigtig charme trold, og nok den sødeste ven man kan købe for penge en rigtig lille engel
Samtidig er det en ret lille elegant mis, killingernes mor Nigritella (som her i huset lyder navnet Prinsessen) hun vejer kun 2,2kg.
Den bliver ganske automatisk husets prinsesse, eller prins, fordi det forventer de som en selfølge, og de opfører sig som en sådan, de elsker at ligge i arm, på skødet , at ligge på skuldrene af folk, lege at de er et levende halstørklæde og springer ned på skuldrene af folk, og skræmmer livet af folk, der ikke kender dem
alt, i alt en rigtig charme trold, og nok den sødeste ven man kan købe for penge en rigtig lille engel
Samtidig er det en ret lille elegant mis, killingernes mor Nigritella (som her i huset lyder navnet Prinsessen) hun vejer kun 2,2kg.
-
cory skrev:Abyssineren, er nok den mest kælne, mest legesyge, mest glade, mest spindene, mest alting kat man kan have, du kan ikke eje en abyssiner, for den ejer dig
LA LA LA LA LA- høre SLET ikke hvad du siger. Så tarveligt- og så de billeder.....
Meget heldigt at jeg har en hund der IKKE kan lide katte, ellers var det nok sket ...
Hamsterlige hilsner fra Bella og guldhamsterne Gurli, Georg, Gloria samt alle ungerne
-
AAAAAAAAAALT FOR SMUKKE, lige til at spise
Mange hamster hilsner Helene, Malthes Futte og Biil's Silke
Ingen er perfekt, det er min stavning heller ikke
Der er ikke noget det hedder "det kan jeg ikke finde ud af", men "det har jeg ikke lært endnu." Jeg har selv brugt 15 år på at prøve lære flyve, men jeg har endnu ikke lært det..
Ny side: www.bittesworld.skysite.dk
Ingen er perfekt, det er min stavning heller ikke
Der er ikke noget det hedder "det kan jeg ikke finde ud af", men "det har jeg ikke lært endnu." Jeg har selv brugt 15 år på at prøve lære flyve, men jeg har endnu ikke lært det..
Ny side: www.bittesworld.skysite.dk
-