Ny. Now Loving
-
-
NL: mig og min lillesøs har fået lov til at få et mere marsvin, den skal hedde Bimmer
Kitty går jo alene og det er jo synd og så skal vi have købt et (helst) to etagers kanin/marsvin bur så de kan stå ude i sommer halvåret eller et med løbegård;) er der forresten nogen herinde der har sådan et til salg..? vil i så ikke være søde at skrive via PB
Kitty går jo alene og det er jo synd og så skal vi have købt et (helst) to etagers kanin/marsvin bur så de kan stå ude i sommer halvåret eller et med løbegård;) er der forresten nogen herinde der har sådan et til salg..? vil i så ikke være søde at skrive via PB
Kærlige hamster hilsner Kathrine.
NL:
cyklede ind i en på vej hjem fra skole - hvilket jo vel ikke er så meget NL, men fik et telefon nummer og msn ud af :whistle
og hvor tit cykler man lige ind i en hot-looking sergent? :whistle
:lol:
cyklede ind i en på vej hjem fra skole - hvilket jo vel ikke er så meget NL, men fik et telefon nummer og msn ud af :whistle
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
-
jamen nu var han jo lige så flink - så ku jo ikke bare være sur og køre hurtigt væk - vel?malthesmor skrev:Du fører dig da rigtigt frem Pia :lol:burrus skrev:NL:
Pia B
-
Nej det jo det, det bliver godtnok spændende for dig he he :Dburrus skrev:jamen nu var han jo lige så flink - så ku jo ikke bare være sur og køre hurtigt væk - vel?malthesmor skrev:Du fører dig da rigtigt frem Pia :lol:burrus skrev:NL:
Hvordan bar du dig ad med at cykle ind i ham ? , ja nu er jeg nysgerrig
Så sagde han måske " ja godtnok er du cyklet ind i mig,men du får da lige mit nummer og msn" :lol: :lol: :lol:
-
hun gjorde det da med vilje for at skabe kontakt hehe :lol:malthesmor skrev:Nej det jo det, det bliver godtnok spændende for dig he he :Dburrus skrev:jamen nu var han jo lige så flink - så ku jo ikke bare være sur og køre hurtigt væk - vel?malthesmor skrev: Du fører dig da rigtigt frem Pia :lol:
Hvordan bar du dig ad med at cykle ind i ham ? , ja nu er jeg nysgerrig
Så sagde han måske " ja godtnok er du cyklet ind i mig,men du får da lige mit nummer og msn" :lol: :lol: :lol:
http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet
When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.
nej jeg kom cyklende ned mod lyskrydset hvor han også holdt på cykel...
kigger så på hans taske (ja jeg har noget med militær tasker sku lige se hvad det var for en)
og inden jeg fik set mig om cyklede jeg op i ham
jeg fik hans nummer og omvendt i tilfælde af der sku blive noget med forsikring - for hans cykel tog lidt skade :oops: :lol:
men det mente han godt han selv ku fikse...
fik så hans msn over sms :P :lol:
kigger så på hans taske (ja jeg har noget med militær tasker sku lige se hvad det var for en)
jeg fik hans nummer og omvendt i tilfælde af der sku blive noget med forsikring - for hans cykel tog lidt skade :oops: :lol:
Pia B
:lol: :lol: :lol:burrus skrev:nej jeg kom cyklende ned mod lyskrydset hvor han også holdt på cykel...
Kan lige se det for mig
Hamsterlige hilsner fra Bella og guldhamsterne Gurli, Georg, Gloria samt alle ungerne
-