Alt hvad der falder uden for de øvrige emner hører til her. Det kan være alt fra snik snak, med de øvrige forum brugere, til diskussioner om alt mellem himmel og jord.
-
darkangel87
AnetteFrost skrev:burrus skrev:NH: Nu kan jeg så bruge resten af dagen på at rydde op og gøre rent inden min mor kommer... :? og når hun så kommer så går der jo også flere timer med det
jeg sku have brugt dagen på at læse i stedet! Jeg har SÅ MEGA MEGET anatomi jeg skal ha læst op på inden eksamen om 23 dage - jeg har ikke tid til at rive en hel dag ud af skemaet!
typisk! :?
og så skal jeg høre på den første omgang :
Hva skal du egentlig med alle de dyr
har du tid til det?
Har du råd til det?
ihhh
jeg magter det ikke! :?
sådan skal mødre være, sådan kan min mor også være, bortset fra at min mor altid finde noget at sætte sin finger på i forbindelse med min rengøring eller ungerne påklædning, bare fordi de sekv har ville bestemme hvilket tøj de ville have på den pågældende dag. Men sådan er det og sådan skal de være, uden at overskride grænser, nå vi er flyttet hjemmefra, er vi somregel voksne mennesker, vi skal selv skabe vores egne erfaringer og uden forældrens indblanden. Vi skal lære at vores egne fejl og ik deres!
dejligt at høre det ikke kun er mine forældre der er sådan
min mor plejer at synes mit køkken ikke er rent nok så skal hun da nok lige gøre det rent
min far mener generelt jeg gør for dårligt rent i hans øjne skal alt nemlig bare være tip top hver evig eneste dag. og så er der hans hvad vil du med alle de dyr.
-
burrus
tja i mine forældres øjne burde jeg jo slet ikke have dyr :roll:
de er dyre, larmer, er beskidte, tar tid og er besværlige...
de er helt klart skyld i enhver "ulykke" i min tilværelse...
og at man skal leve en klinisk ren tilværelse..
så det skal nok blive spændende at få min mor på besøg i eftermiddag :?
jeg aner ikke en gang om hun blir til aftensmad eller noget som helst...
det ku være rart at vide :?
men jeg kan håbe at jeg kan få hende overbevist om at jeg har travlt og hun derfor skal hurtigt hjem! :?
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter:
www.orkenrotte.dk
-
AnetteFrost
burrus skrev:tja i mine forældres øjne burde jeg jo slet ikke have dyr :roll:
men jeg kan håbe at jeg kan få hende overbevist om at jeg har travlt og hun derfor skal hurtigt hjem! :?
Havde de ik selv hund? og så belærer de dig?
morale er godt dobbeltmorale dobbelt så godt

-
burrus
AnetteFrost skrev:burrus skrev:tja i mine forældres øjne burde jeg jo slet ikke have dyr :roll:
Havde de ik selv hund? og så belærer de dig?
morale er godt dobbeltmorale dobbelt så godt

præcis

det er min fars motto! :?
HAN må godt alt muligt - men fordi at jeg en gang f*ckede op i kbh, så kan jeg jo naturligvis ikke have taget ved lære, og jeg kan i hvert fald ikke finde ud af at styre mit liv

det må han hellere gøre for mig...
samtidig med at han belærer mig om at jeg burde tage ansvar og gøre tingene selv

Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter:
www.orkenrotte.dk
-
Spot
Rapporter :evil:
-
BittéHamstereN
NH: Lige fået verden bedste cheese burger og ice tea og så blot 2-3 min efter jeg har spist får jeg sådan en "kast op" fornemmelse i halsen.. Altså jeg skal ikke kaste op, men det smager sådan, og det smager AD

:lol:
Mange hamster hilsner Helene, Malthes Futte og Biil's Silke
Ingen er perfekt, det er min stavning heller ikke
Der er ikke noget det hedder "det kan jeg ikke finde ud af", men "det har jeg ikke lært endnu." Jeg har selv brugt 15 år på at prøve lære flyve, men jeg har endnu ikke lært det..
Ny side:
www.bittesworld.skysite.dk
-
HamsterMiaah
Billedanalyser

Har ikke lavet sådan én siden 8. klasse og syntes det er vildt mærkeligt og forstår ikke hvordan man kan lægge så meget i at beskrive en masse malerklatter på et papir (meget negativ tankegang jeg har, i know)

- HamsterMiaah.
ejer af blandet huskat på 2 år og Trøffel-hamsteren på snart 3 år

-
FrkHoumann
NH: Life sucks. Tænk at det kan vende så hurtigt!
Jeg vil sove det næste år, så har jeg forhåbentlig glemt hvad der skete - eller nærmere hvad der ikke skete.

-
burrus
den vogn hopper jeg med på...
glad for det er lørdag i morgen og jeg ingenting SKAL nå...
Pia B
www.orkenrotte.dk
-
liv
NH: syg træt og ked af det..

-
Meddie
liv skrev:NH: syg træt og ked af det..

Hvad er du ked af liv?
God bedring

~ Mvh. Mette og Clean
-
kwo
FrkHoumann skrev:NH: Life sucks. Tænk at det kan vende så hurtigt!
Jeg vil sove det næste år, så har jeg forhåbentlig glemt hvad der skete - eller nærmere hvad der ikke skete.

Øv øv, hvor surt. Heldigvis er ikke alle sådan. Der skal nok dukke en anden (og bedre) op en dag.
Trøstekram.
Kenneth Worm
-
liv
Meddie skrev:liv skrev:NH: syg træt og ked af det..

Hvad er du ked af liv?
God bedring

min mor fik en meget slem hjernerystelse her for to år siden. den varede 1 år og 9 måneder hun lå i mørke og kunne ingen ting i 6 måneder.. bla. over juleaften. det var en rigtig hård tid for mig og mine brødre. hun kunne ikke engang se lyset på sin mobiltelefon. hun fik hjernerystelsen fordi hun pludeslig besvimede hjemme i vores lejlighed hvor det kun var hende og mine brødre hvilket jo også har været hårdt at se sin mor helt bevidst løs i to min. hvor vi har ringet til ambulance og alt.. min ældste bror var kun lig blevet 14 der og jeg 11
Her for 3 uger siden kom hun til at banke sit hoved en i et butiksvindue :roll: det viser sig at da hun besvimede har hun forstuet nakken og nu hvor hun stødte hovedet ind i vinduet har hun ramt samme sted på nakken.. så hun må ligge i mørke igen det har hun gjort de sidste 3 uger nu og vores efterårsferie er fuldstændig aflyst.. for hende vi skal måske til fødselsdage alene men det er bare ikke det samme når man ved ens mor ligger der hjemme på hendes værelse i mørke :(
så det er bare noget være møg! alle følserne kom bare igen ligepludselig,,
-
Meddie
liv skrev:Meddie skrev:liv skrev:NH: syg træt og ked af det..

Hvad er du ked af liv?
God bedring

min mor fik en meget slem hjernerystelse her for to år siden. den varede 1 år og 9 måneder hun lå i mørke og kunne ingen ting i 6 måneder.. bla. over juleaften. det var en rigtig hård tid for mig og mine brødre. hun kunne ikke engang se lyset på sin mobiltelefon. hun fik hjernerystelsen fordi hun pludeslig besvimede hjemme i vores lejlighed hvor det kun var hende og mine brødre hvilket jo også har været hårdt at se sin mor helt bevidst løs i to min. hvor vi har ringet til ambulance og alt.. min ældste bror var kun lig blevet 14 der og jeg 11
Her for 3 uger siden kom hun til at banke sit hoved en i et butiksvindue :roll: det viser sig at da hun besvimede har hun forstuet nakken og nu hvor hun stødte hovedet ind i vinduet har hun ramt samme sted på nakken.. så hun må ligge i mørke igen det har hun gjort de sidste 3 uger nu og vores efterårsferie er fuldstændig aflyst.. for hende vi skal måske til fødselsdage alene men det er bare ikke det samme når man ved ens mor ligger der hjemme på hendes værelse i mørke :(
så det er bare noget være møg! alle følserne kom bare igen ligepludselig,,
Hold da op.. Lyder som en hård omgang for jer og ikke mindst din mor
Og så lige op til ferien.. Det er jo typisk :/
Kan du ikke invitere nogle venner/veninder over, eller omvendt? Det er jo ihvertfald altid hyggeligt og kan mange gange få en på andre, eller ihvertfald bedre tanker!

~ Mvh. Mette og Clean