Ideer til løbegården søges

Beskrivelse mangler
Låst
asn

Ideer til løbegården søges

Indlæg af asn » 13. okt 2009 15:13

Jeg er lidt utryg ved at lade Viggo løbe frit på gulvet selvom det er det han helst vil. Men jeg har både hund og kat og der er mange steder han kan blive væk så jeg har fundet marsvinenes hamsterløbegård frem.
Jeg mangler bare gode ideer til aktivering som er spændende for hamstere til løbegården.
Kan I give mig nogle ideer?
Billede
Billede
"Find Viggo" ! :lol:
Hilsen Annemette
Billede

BittéHamstereN

Indlæg af BittéHamstereN » 13. okt 2009 16:02

Det ser enorm flot ud :D  :D  :D

Du kan lave en labyrent eller hvad med hans hjul? :D
Mange hamster hilsner Helene, Malthes Futte og Biil's Silke
Ingen er perfekt, det er min stavning heller ikke
Der er ikke noget det hedder "det kan jeg ikke finde ud af", men "det har jeg ikke lært endnu." Jeg har selv brugt 15 år på at prøve lære flyve, men jeg har endnu ikke lært det..
Ny side: www.bittesworld.skysite.dk

AnnaT

Indlæg af AnnaT » 13. okt 2009 17:07

Hvor har du købt den løbegård henne ? :D

asn

Indlæg af asn » 13. okt 2009 18:57

Det er 2 stk hamsterløbegårde sat sammen. (jeg kan lave den større/ har ikke udnyttet alle sektioner) Jeg har købt den i Avifauna på nettet, men jeg har også set dem i Bonnie Dyrehandel. Ca. 169 kr. pr. stk.
Men jeg mangler lidt inspiration, da der er god plads til ting derinde. Mange af de "legeplads"ting som kan købes ser for små ud til en langhåret guldhamster.
Hilsen Annemette
Billede

kathrine8D

Indlæg af kathrine8D » 14. okt 2009 12:30

jeg syntes ikke der mangler noget? :)
men måske en labyrant eller noget klatre halløjsa :wink:
Kærlige hamster hilsner Kathrine.

Majlund

Indlæg af Majlund » 14. okt 2009 15:25

Det ser godt ud Anne Mette! :D Jeg syntes man kan bruge mange ting til sin hamsterløbegård. . .  en forhindringsbane bygget af lego syntes dreng og dværghams er yderst spændende her. . . et håndklæde der er krøllet sammen - og dermed har spændende gange - og er en udfordring at bestige er ogå et hit. . . har du et løbehjul der er anderledes end det normale, er det også spændende. Jeg har også store stykker bark  med ret ruflet overflade, hvor jeg godt kan finde på at gemme en godbid i en af "hulningerne" ovenpå + den er sjov at møve sig under..... bare det at de kan "løbe en anden rute" end den i buret syntes mine er spændende.

Amanda

Indlæg af Amanda » 15. okt 2009 16:51

Jeg slipper Feline løs på badeværelset  :D  Det er ret stort og hun er til at se alle steder  (Det er hvidt, og hun er jo sort...) Hun elsker at klatre i håndklædet (Jeg ligger også en masse håndklæder nedenunder, så hun ikke kan slå sig, og hænger det på en lav knage så hun ikke kan komme for højt op) og så er hun helt vild med at kravle hen i brusekabinen og lege labyrent med shampooerne og vælte dem. Man kan også lave en vippe af et håndklæde og et rør, eller lave en bro der går højt op og ned igen, så de kan klatre op på toppen, gennem lidt stjle rør og nyde udsigten :shock:  Ellers er gamle sutsko rigtig gode at klatre på og gemme sig i  :P
Hilsen Amanda Og Feline ;-D

R.I.P. Felix <3

asn

Indlæg af asn » 15. okt 2009 19:08

Tak skal I have! :D  Jeg prøver det hele... men labyrinten må jeg lige spekulere lidt over! :scratch:  :huh:
Hilsen Annemette
Billede

kathrine8D

Indlæg af kathrine8D » 16. okt 2009 08:23

asn skrev:Tak skal I have! :D  Jeg prøver det hele... men labyrinten må jeg lige spekulere lidt over! :scratch:  :huh:
ja:)... men jeg syntes også det er sjovt at lave labyranten
man kunne fx. lave en ud af en stor papkasse :wink: , så lave nogle gange og vægge :)
Kærlige hamster hilsner Kathrine.

Låst