fugle foder
fugle foder
hej alle
jeg har kigget lidt rundt på nette og fandt en hjemme side hvor der stod at de gav deres hamster vildfugle blandning... den med kort i og solsikkefrø... og suplede med katte mad...
kan det være rigtig at det er nok og give dem det???
håber i kan hjælpe... på forhånd tak...
jeg har kigget lidt rundt på nette og fandt en hjemme side hvor der stod at de gav deres hamster vildfugle blandning... den med kort i og solsikkefrø... og suplede med katte mad...
nej det er ikke nok
en ordentligt hamsterblanding + kattefoder er det optimale
en ordentligt hamsterblanding + kattefoder er det optimale
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
-
Er helt enig med Pia
Personligt syntes jeg ikke at man skal give sin hamster fugle foder, som ordet siger er det fremstillet til fugle, og indeholder de næringsstoffer som fugle har brug for :D
Jeg giver mine hamster en blanding som hedder "Hamster Chrisp" heri blander jeg katte tørfoder, så er jeg sikker på at de løbende får et ekstra tilskud af animalsk protein som en hamster har brug for.
Personligt syntes jeg ikke at man skal give sin hamster fugle foder, som ordet siger er det fremstillet til fugle, og indeholder de næringsstoffer som fugle har brug for :D
Jeg giver mine hamster en blanding som hedder "Hamster Chrisp" heri blander jeg katte tørfoder, så er jeg sikker på at de løbende får et ekstra tilskud af animalsk protein som en hamster har brug for.
Re: fugle foder
Dyrenes beskyttelse skriver fuglefoder til insektspisende fugle??krisogmarianne skrev:hej alle
-
det er stadig langt fra optimaltlinsen skrev:Dyrenes beskyttelse skriver fuglefoder til insektspisende fugle??krisogmarianne skrev:hej alle
http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet
When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.
Ja jeg ville nok også kun bruge det som supplement(altså det med insekter)...indeholder almindelig vildfugleblanding ikke også noget fedt af en art...fugle har jo godt af det om vinteren til at holde varmen...måske ikke godt for hamstere...darkangel87 skrev:det er stadig langt fra optimaltlinsen skrev:Dyrenes beskyttelse skriver fuglefoder til insektspisende fugle??krisogmarianne skrev:hej alle
-
solsikkefrø er meget fedende og hamstere har ikke godt af alt for mange af demlinsen skrev:Ja jeg ville nok også kun bruge det som supplement(altså det med insekter)...indeholder almindelig vildfugleblanding ikke også noget fedt af en art...fugle har jo godt af det om vinteren til at holde varmen...måske ikke godt for hamstere...darkangel87 skrev:det er stadig langt fra optimaltlinsen skrev: Dyrenes beskyttelse skriver fuglefoder til insektspisende fugle??
http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet
When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.