NY. Now Hating

Alt hvad der falder uden for de øvrige emner hører til her. Det kan være alt fra snik snak, med de øvrige forum brugere, til diskussioner om alt mellem himmel og jord.
liv

Indlæg af liv » 16. nov 2009 14:37

NH! ingen unger  :cry: og det er 19,5 dage siden hun var sammen med ham og var i brunst.  :( Så nu skal jeg nok vente til efter jul!! ØV ØV ØV

kathrine8D

Indlæg af kathrine8D » 16. nov 2009 14:53

liv skrev:NH! ingen unger  :cry: og det er 19,5 dage siden hun var sammen med ham og var i brunst.  :( Så nu skal jeg nok vente til efter jul!! ØV ØV ØV
:kram: -glæd dig til næste gang istedet.
Kærlige hamster hilsner Kathrine.

Siigne

Indlæg af Siigne » 16. nov 2009 19:42

liv skrev:NH! ingen unger  :cry: og det er 19,5 dage siden hun var sammen med ham og var i brunst.  :( Så nu skal jeg nok vente til efter jul!! ØV ØV ØV
Den hopper jeg med på, min kanin var heller ikke drægtig.
- Signe
Rasmus, Mini, Felix, Naia, Silver, Golden, Black, Raki, Fall Out Girl, Stoffer, Made, Loser, Hasty, Silly og Maniac.

liv

Indlæg af liv » 16. nov 2009 20:40

Siigne skrev:
øv!! men jeg har dog været heldig :lol: har misforstået og vinterhvide er åbenbart drægtig i 21 dage... så faktisk er det ikke helt forbi endnu haha :lol:

BittéHamstereN

Indlæg af BittéHamstereN » 16. nov 2009 21:56

liv skrev:
Siigne skrev:
øv!! men jeg har dog været heldig :lol: har misforstået og vinterhvide er åbenbart drægtig i 21 dage... så faktisk er det ikke helt forbi endnu haha :lol:
Krydser fingre :wink: 1 ½ igen så  :lol:
Mange hamster hilsner Helene, Malthes Futte og Biil's Silke
Ingen er perfekt, det er min stavning heller ikke
Der er ikke noget det hedder "det kan jeg ikke finde ud af", men "det har jeg ikke lært endnu." Jeg har selv brugt 15 år på at prøve lære flyve, men jeg har endnu ikke lært det..
Ny side: www.bittesworld.skysite.dk

Wampi

Indlæg af Wampi » 16. nov 2009 22:00

NH: dårlig mad udefra..  sur salat, og et stykke pizza der smagte af sæbe.. min stakkels mave.. puha..
Elsker vores søn, Erik, 19-09-11

liv

Indlæg af liv » 16. nov 2009 22:09

BittéHamstereN skrev:
liv skrev:
Siigne skrev: Den hopper jeg med på, min kanin var heller ikke drægtig.
Krydser fingre :wink: 1 ½ igen så  :lol:
haha ja.. troede først det var 16 dage så 18 og nu 21 og du klar over hvordan mit humør har svinget op og ned op og ned  :lol: er vågnet klokken 12 om natten for at finde ud af om hun har født (vil være sikker på dato) i rimelig mange aftener nu  :lol: er begyndt at vågne af mig selv 10 min før vækkeuret  :roll:

men i fortsætter bare krydsningen! hun burde føde i nat eller imorgen eller imorgen nat.. og måske en til dag efter er meget forvirret efterhånden så ville ikke undre mig hun fødte om 2 måneder  :roll:  :oops:  :lol:

BittéHamstereN

Indlæg af BittéHamstereN » 16. nov 2009 22:16

Den hamster har ikke stor respekt for din skole, når hun holder dig vågen om natten :lol:

Fød nu lille dværg, så Liv kan få din skønheds søvn  :lol:  :lol:  :lol:
Der er ikke noget det hedder "det kan jeg ikke finde ud af", men "det har jeg ikke lært endnu." Jeg har selv brugt 15 år på at prøve lære flyve, men jeg har endnu ikke lært det..

liv

Indlæg af liv » 16. nov 2009 22:19

:lol:  :lol: jeg overlever nok.. er trodsalt kun vågen 10 min vågen fra 11:50  12:00 så sover jeg igen! men nu går jeg i seng. .. skal jo op klokken 12  :shock:  :lol:

BittéHamstereN

Indlæg af BittéHamstereN » 16. nov 2009 22:22

liv skrev::lol:  :lol: jeg overlever nok.. er trodsalt kun vågen 10 min vågen fra 11:50  12:00 så sover jeg igen! men nu går jeg i seng. .. skal jo op klokken 12  :shock:  :lol:
Du mener vel 23:50 - 24:00 :lol:  :wink:

liv

Indlæg af liv » 16. nov 2009 22:23

BittéHamstereN skrev:
liv skrev::lol:  :lol: jeg overlever nok.. er trodsalt kun vågen 10 min vågen fra 11:50  12:00 så sover jeg igen! men nu går jeg i seng. .. skal jo op klokken 12  :shock:  :lol:
Du mener vel 23:50 - 24:00 :lol:  :wink:

jaaa.. orkede bare ikke lige bruge hjernen  :roll:

Ringling

Indlæg af Ringling » 18. nov 2009 12:39

NH: Ingen udsigter til en lille kineser til mig  :(
Vil gerne have en ny hamster til at udfylde det tomme bur efter Pinje, men vil have en pause fra guldhamstere, så det skal være en dværg, og jeg kunne også godt tænke mig noget helt nyt, som en kineser ville være for mig.
Hilsen Lotte
Billede

kwo

Indlæg af kwo » 18. nov 2009 14:25

Ringling skrev:NH: Ingen udsigter til en lille kineser til mig  :(
Vil gerne have en ny hamster til at udfylde det tomme bur efter Pinje, men vil have en pause fra guldhamstere, så det skal være en dværg, og jeg kunne også godt tænke mig noget helt nyt, som en kineser ville være for mig.
Jeg har masser af kinesere, både agouti og dominant spot. ;)
Kenneth Worm

Ringling

Indlæg af Ringling » 18. nov 2009 15:19

kwo skrev:
Ringling skrev:NH: Ingen udsigter til en lille kineser til mig  :(
Jeg har masser af kinesere, både agouti og dominant spot. ;)
Nej nej nej Kenneth det siger du ikke til mig  :D  :D  :D
Hvorfor tænkte jeg ikke straks på dig??
Har du nogle helt nye unger? (vil jo have den fra start helst  :D )
Sender lige en pb tror jeg.
Hilsen Lotte
Billede

ZenZen

Indlæg af ZenZen » 18. nov 2009 19:14

NH: Så er det vist helt slut mellem mine forældre og mig.... Min mor forsøgte at ringe mig op 4 gange igår aftes kl 21:45 - selvom jeg (flere gange) HAR sagt jeg ikk vil tage tlf'en fordi de ikk kan snakke pænt til mig.

Da jeg lagde på flere gange, fik jeg langt om længe en sms hvor der stod:

grundet min opførsel overfor familien (hvilken familie? tænker jeg bare)
vil hun ikk længere modtage gaver til min lillesøster og det er det sidste
jeg vil høre fra hende.

Kan ikk se hvilken opførsel jeg har udvist eftersom jeg ikk har set dem (eller andre i familien) i gu ved ikk hvor lang tid....Billede

Har ikk svaret....Billede

Besvar