De tre damer i lejligheden

Har du lyst til at vise din hamster, dit bur, noget tilbehør eller andet hamster relateret frem, så er dette stedet.
kathrine8D

Indlæg af kathrine8D » 18. nov 2009 15:02

Rubin skrev:
kathrine8D skrev:
Rubin skrev:Thitte: Ja jeg er os mildest talt pisse træt af jeg intet kuld kan nå og få på hende!! Men der er desværre intet at stille op hulk.

Kathrine8D: Ja han er simpelthen er dejlig dreng, og en stoooor puttetrold hehe. Når han kommer ud placerer han sig lige så pænt i hånden og putter, ikke noget med at styrte rundt, der skal bare lugtes lidt til hånden og så er der ellers ro over ham hehe.

(Han lånes os ud til parringer, igen efter feb ;) )
Så ville jeg da ønske, ønske, ønske at jeg kunne få en lille guldpige og låne din lille smuksak, til et kuld :hsmile:.
Det eneste der står i vejen er forældrene. jeg ved at jeg godt må få et kuld hamsterbebser, da hun selv snakker om det engang i mellem.
men jeg skal jo bruge en mere hams så og det må man ikke, endnu ihvertfald.
Okay ;) Jamen der er jo ikke andet for end at du må overtale dine forældre til at få en lille dame, som til Feb kan komme på besøg hos Onyx, så slipper du jo for at have to hjemme, og får en drægtig dame hjem igen ;)
ja, der er ikke andet for men så har jeg heldigvis lang tid til at overtale dem :wink:  :D.
Kærlige hamster hilsner Kathrine.

Låst