Neeeeeeeeiiiiiiiij hvor var det bare sødt tænkt af Bjørn, sad helt og tænkte "gad alle børn var sådan.."Majlund skrev:Tak skal du have. . . Jeg håber også vi får det noget mere på afstand alle sammen. Bjørn tjekker buret hele tiden og kan næsten ikke falde i søvn over det
. Dagen efter det skete brugte han alle hans madpakkepenge henne på skolen (der skulle have været til dagens varme ret) på at købe gulerødder og en pose havrefras til hamsen. . . der jo slet, slet ikke kunne spise mere end en tyvendedel af alle herlighederne
![]()
Vedrørende gitterlåget i toppen kan hamserne ikke komme derop. Der er jo plasticsider som de ikke kan klatre på, og deres ting i buret er ikke høje nok til at de kan nå i nærheden af toppen af buret
.
Kan lige se det for mig :love:Majlund skrev:Jamen han er generelt yderst betænksom overfor dyrene her
Sidste år indkøbte han et "julekort" (der i virkeligheden er et fødselsdagsgratulationskort med Pluto) for at sende til vores gamle hund
. Indeni skrev han (jeg citerer) "Så er det hjul er det ikke skunt mæd våde hunde snude kærli hilsen Bjørn." Den ligger sammen med julepyntet, så jeg har jo næsten lige genfundet den
. Bjørn er simpelthen dyrenes ven her . . . jeg ved han også har forklaret Vaks alt om det sære ritual med dansen om juletræet. . .hvilket godt kan få en mor til at få sine anelser om han planlægger at have hamsen med omkring juletræet i år
Troede det var nok at han absolut skal have den med når vi - om morgenen på hinandens fødselsdage - vækker fødselaren med morgensang. . . så her i huset er det første man ser på sin fødselsdag. . . en velfornøjet lille, tyk dværghams, der bliver sat ned på ens dyne
:lol: De er altså så søde sammen de to
Han lyder bare aaaaaaaalt for sød og dyreglad. Han ligner vist sin mor???Majlund skrev:Jamen han er generelt yderst betænksom overfor dyrene her
Sidste år indkøbte han et "julekort" (der i virkeligheden er et fødselsdagsgratulationskort med Pluto) for at sende til vores gamle hund
. Indeni skrev han (jeg citerer) "Så er det hjul er det ikke skunt mæd våde hunde snude kærli hilsen Bjørn." Den ligger sammen med julepyntet, så jeg har jo næsten lige genfundet den
. Bjørn er simpelthen dyrenes ven her . . . jeg ved han også har forklaret Vaks alt om det sære ritual med dansen om juletræet. . .hvilket godt kan få en mor til at få sine anelser om han planlægger at have hamsen med omkring juletræet i år
Troede det var nok at han absolut skal have den med når vi - om morgenen på hinandens fødselsdage - vækker fødselaren med morgensang. . . så her i huset er det første man ser på sin fødselsdag. . . en velfornøjet lille, tyk dværghams, der bliver sat ned på ens dyne
:lol: De er altså så søde sammen de to
Hvor sødtMajlund skrev:Tak skal I have. . . og jo. . . han har nok (som sin bror) "taget lidt skade" af sine forældres dyreglæde
Bjørn har faktisk ADHD (tidligere kaldet Damp). . . så det er ikke spændende indfald og krudt han mangler
![]()
Men han har altid været rolig, kærlig og hensynsfuld sammen med dyrene. Noget af det bedste hunden (vores 9 årige lab fået fra voksen ved dyreinternat) ved, er når Bjørn og kammeraterne gider have ham med i en leg. Det var hylende morsomt dengang de altid legede Harry Potter
Hunden var basilisken. . . ikke at han fattede det
. . . men han syntes det var dybt genialt, når de alle sammen fræsende rundt udenfor med ham i hælene (mens de skreg "basilisken kommer"
:lol: )
sjovt nokMajlund skrev:Tak skal I have. . . og jo. . . han har nok (som sin bror) "taget lidt skade" af sine forældres dyreglæde
Bjørn har faktisk ADHD (tidligere kaldet Damp). . . så det er ikke spændende indfald og krudt han mangler
![]()
Men han har altid været rolig, kærlig og hensynsfuld sammen med dyrene. Noget af det bedste hunden (vores 9 årige lab fået fra voksen ved dyreinternat) ved, er når Bjørn og kammeraterne gider have ham med i en leg. Det var hylende morsomt dengang de altid legede Harry Potter
Hunden var basilisken. . . ikke at han fattede det
. . . men han syntes det var dybt genialt, når de alle sammen fræsende rundt udenfor med ham i hælene (mens de skreg "basilisken kommer"
:lol: )