NY. Now Hating
jeg er så forbandet træt af hybrider og rene arter!! åhh gid der var flere der avlede! orker bare næsten ikke mere at lede efter mulige unger og hunner til parring jeg vil bare gerne have en lille hams :x :? jeg må indrømme nogen gange forstår jeg godt sverige valgte at være ligeglade med arterne det er lige ved at jeg får hovedpine af det! :lol:
åhh kære gud eller julemand mit største ønske: lad alle hybrider blive rene !! og aldrig mere skal der være hybrider!!
åhh kære gud eller julemand mit største ønske: lad alle hybrider blive rene !! og aldrig mere skal der være hybrider!!
-
-
Ihh ha
Er det virkelig så skrækkeligt at jeg ikke spiser hjemme på min fars fødselsdag (ja, han bliver 59 idag), han holder jo ikke engang noget
Da vi skulle spise morgenmad flippede de fuldstændig ud på mig og kom med alverdens spydige kommentarer.
- Hvorfor jeg pludselig er så pisse ligeglad med dem og alting? Og min far sagde rigtig ondskabsfuldt: "Men MANGE tak! Det skal jeg nok huske!"
Og så var det pludselig også et problem at kæresten sover her hver nat: "Det har han vist aldrig fået lov til!"
Og sådan fortsatte det bare under hele morgenmaden. De kom simpelthen med SÅ mange spydige og bebredejdene kommentarer.
Hvis det virkelig er så galt hvorfor kan vi så ikke snakke ordentlig om det?
Det er da ikke som om jeg ikke er hjemme juleaften
- Men wuhu .. Det skal nok blive en go jul!
Er det virkelig så skrækkeligt at jeg ikke spiser hjemme på min fars fødselsdag (ja, han bliver 59 idag), han holder jo ikke engang noget
Da vi skulle spise morgenmad flippede de fuldstændig ud på mig og kom med alverdens spydige kommentarer.
- Hvorfor jeg pludselig er så pisse ligeglad med dem og alting? Og min far sagde rigtig ondskabsfuldt: "Men MANGE tak! Det skal jeg nok huske!"
Og så var det pludselig også et problem at kæresten sover her hver nat: "Det har han vist aldrig fået lov til!"
Og sådan fortsatte det bare under hele morgenmaden. De kom simpelthen med SÅ mange spydige og bebredejdene kommentarer.
Tjek min nye hjemmeside:
http://www.mel-bollen.weebly.com
-
Der er bare nogen der ikke kan være glade på deres børns vegne. Du er da voksen og ikke længere en på 10.FrkHoumann skrev:Ihh ha
Hjemmesiden til mit opdræt: http://www.BiilsHamstere.dk
Min Personlige hjemmeside: http://www.AnetteFrost.dk
Min Personlige hjemmeside: http://www.AnetteFrost.dk
-
Tusind tak for støtten, de varmer, for man sidder og bliver lidt bange for at det er mig der er noget galt med ...AnetteFrost skrev: Der er bare nogen der ikke kan være glade på deres børns vegne. Du er da voksen og ikke længere en på 10.
Ja, jeg skulle da også mene jeg er voksen, men åbenbart ikke i deres øjne
Tjek min nye hjemmeside:
-
der er ikke dig der er noget galt med, nogle forældre kan bare ikke klare når børnene vokser op og i deres øjne når man bor hjemme er man stadig et barn og skal være med i alt der har med familien at gøre. lyder til dine forældre er sådan nogleFrkHoumann skrev:Tusind tak for støtten, de varmer, for man sidder og bliver lidt bange for at det er mig der er noget galt med ...AnetteFrost skrev: Der er bare nogen der ikke kan være glade på deres børns vegne. Du er da voksen og ikke længere en på 10.
Ja, jeg skulle da også mene jeg er voksen, men åbenbart ikke i deres øjne
http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet
When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.
-
Det er jeg glad for at høre. Det hjælper mig til at se det ikke er min fejl :/darkangel87 skrev:der er ikke dig der er noget galt med, nogle forældre kan bare ikke klare når børnene vokser op og i deres øjne når man bor hjemme er man stadig et barn og skal være med i alt der har med familien at gøre. lyder til dine forældre er sådan nogle
Men ja det har du nok ret i .. Sådan tror jeg bestemt også de er, for de var også sådan engang imellem, da jeg havde min ekskæreste.
Mange mange tak for støtten i hvert fald
Tjek min nye hjemmeside:
Vil bare lige sige at det nok desværre ikke ændrer sig selvom du flytter hjemme fra.FrkHoumann skrev:Det er jeg glad for at høre. Det hjælper mig til at se det ikke er min fejl :/darkangel87 skrev:der er ikke dig der er noget galt med, nogle forældre kan bare ikke klare når børnene vokser op og i deres øjne når man bor hjemme er man stadig et barn og skal være med i alt der har med familien at gøre. lyder til dine forældre er sådan nogle
Men ja det har du nok ret i .. Sådan tror jeg bestemt også de er, for de var også sådan engang imellem, da jeg havde min ekskæreste.
Mange mange tak for støtten i hvert fald
Det har det ikke i mit lilfælde i hvert fald....
NH:
Åååårh ha! En lille pige (ved ikke HVOR gammel hun er, men gætter på at hun er 8 ud fra hendes opførsel, men det kan jo ikke passe ) sætter en annonce på guloggratis med nogle marsvin til salg.
Og der er billeder! Buret er DÆKKET i bæ og skidt, skålen er tom, intet hø at skimte og der er tilsyneladende heller ikke vand.
Dyrene ser syge ud og ydermere står de UDENFOR i et tremmebur
Og jeg kan så ikke dy mig for lige at nævne at buret ser temmelig ulækkert ud osv.
Hun forklarer så at de skiftede bur EFTER billederne var taget. Yeah right
Nå, men jeg spørger så om de er kønsmodne OG om de er opdelt i hanner og hunner.
(billederne er på dette tidspunkt forsvundet fra annoncen, men kommer igen nogle dage senere - med ny bund og foder osv)
Svar:
De er kønsmodne.
Spørger atter om de så går sammen hunner OG hanner.
Svar:
Jada.
Skriver så at det ikke er smart da de helst ikke skal blive så tidligt gravide.
Nu er hun så ved at være godt træt af mig og ber mig om at holde min kæft. Og om jeg vil købe eller ej og hvis ikke, så sku jeg bare la hende være!
Ved nu ikke om jeg vil følge det. Det er SÅ trist at forældre ikke ser hvad deres børn foretager sig.
Tøsen sælger andre dyr citat "fordi hun ikk har tid", men søger nu alligevel flere dyr via andre annoncer :evil:
Åååårh ha! En lille pige (ved ikke HVOR gammel hun er, men gætter på at hun er 8 ud fra hendes opførsel, men det kan jo ikke passe ) sætter en annonce på guloggratis med nogle marsvin til salg.
Og der er billeder! Buret er DÆKKET i bæ og skidt, skålen er tom, intet hø at skimte og der er tilsyneladende heller ikke vand.
Og jeg kan så ikke dy mig for lige at nævne at buret ser temmelig ulækkert ud osv.
Nå, men jeg spørger så om de er kønsmodne OG om de er opdelt i hanner og hunner.
(billederne er på dette tidspunkt forsvundet fra annoncen, men kommer igen nogle dage senere - med ny bund og foder osv)
Svar:
De er kønsmodne.
Svar:
Jada.
Nu er hun så ved at være godt træt af mig og ber mig om at holde min kæft. Og om jeg vil købe eller ej og hvis ikke, så sku jeg bare la hende være!
Ved nu ikke om jeg vil følge det. Det er SÅ trist at forældre ikke ser hvad deres børn foretager sig.
Tøsen sælger andre dyr citat "fordi hun ikk har tid", men søger nu alligevel flere dyr via andre annoncer :evil:
Så er man squ ikke for klog!ZannDra skrev:NH:
Svar:
De er kønsmodne.
Svar:
Jada.
sådan en dum forkælet prinsesseunge :O :!: - en ting at gøre..... brænd annoncerne op!ZannDra skrev:NH:
Svar:
De er kønsmodne.
Svar:
Jada.
NH: at møde op for første dag for at være der i 15 min og så blive smidt hjem igen pga:
1. varmen ikke virker
2. de har haft indbrud og derfor ingen comper havde..
ALLE der kommer derhen havde noget med kommunen at gøre så hvorfor hulen er der ingen der har kontaktet os og sagt det ???
havde det dårligt i forvejen med det... alt for mange nye mennesker og nyt sted..
1. varmen ikke virker
2. de har haft indbrud og derfor ingen comper havde..
ALLE der kommer derhen havde noget med kommunen at gøre så hvorfor hulen er der ingen der har kontaktet os og sagt det ???
havde det dårligt i forvejen med det... alt for mange nye mennesker og nyt sted..
Elsker vores søn, Erik, 19-09-11
NH:
Jeg vidste jeg skulle skifte uddannelse - og på skolens hjemmeside stod der, at der var ledige pladser...
jeg ringede ind i december... jeg kunne ikke ansøge der, for så mistede jeg retten til SU i januar på min nuværende uddannelse
nu ringer jeg så i dag - INGEN pladser
så nu har jeg sendt en ansøgning ind og må så bede til at der er nogle der springer fra inden for de tre første uger (ya right! når man starter på feb. holdet springer man næppe fra igen! :? )
mine chancer er minimale
men jeg kan ikke droppe radiografholdet - jeg kan ikke undvære min SU
nogle der har et fuldtidsarbejde jeg kan få?
jeg vil ikke være radiograf og føler jeg spilder mig tid...
men jeg kan ikke undvære min SU - så ryger jeg ud af lejligheden (har ikke råd til den på understøttelse )
Og der er reelt ikke andre hold jeg kunne tænke mig at starte på, end ergoterapeut...
nå - jeg har en mundtlig patologi eksamen og en skriftlig reeksamen i anatomi og fysiologi jeg skal forberede mig til.. 3½ til at forberede ½ års stof... jeg dumper totalt :(
Jeg vidste jeg skulle skifte uddannelse - og på skolens hjemmeside stod der, at der var ledige pladser...
jeg ringede ind i december... jeg kunne ikke ansøge der, for så mistede jeg retten til SU i januar på min nuværende uddannelse
nu ringer jeg så i dag - INGEN pladser
så nu har jeg sendt en ansøgning ind og må så bede til at der er nogle der springer fra inden for de tre første uger (ya right! når man starter på feb. holdet springer man næppe fra igen! :? )
mine chancer er minimale
men jeg kan ikke droppe radiografholdet - jeg kan ikke undvære min SU
nogle der har et fuldtidsarbejde jeg kan få?
jeg vil ikke være radiograf og føler jeg spilder mig tid...
men jeg kan ikke undvære min SU - så ryger jeg ud af lejligheden (har ikke råd til den på understøttelse )
Og der er reelt ikke andre hold jeg kunne tænke mig at starte på, end ergoterapeut...
nå - jeg har en mundtlig patologi eksamen og en skriftlig reeksamen i anatomi og fysiologi jeg skal forberede mig til.. 3½ til at forberede ½ års stof... jeg dumper totalt :(
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk