Dejlige Infiniti
Dejlige Infiniti
Lovede Loan at få taget billeder af hendes pige - Infiniti - som hun får hjem her, når hendes karantæne er overstået...
infiniti er en dejlig pige! Dog vil hun ikke samles op i buret af menneskehænder, så der bruger jeg en lille kop, men når først hun kommer ud fra buret, er der ingen problemer overhovedet :D så er hun den mest menneskeglade dværg nogensinde præcis sådan opførte far Ike sig også i den alder :lol:
infiniti er en dejlig pige! Dog vil hun ikke samles op i buret af menneskehænder, så der bruger jeg en lille kop, men når først hun kommer ud fra buret, er der ingen problemer overhovedet :D så er hun den mest menneskeglade dværg nogensinde præcis sådan opførte far Ike sig også i den alder :lol:
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
-
Hvor er den sød
Mange hamster hilsner Helene, Malthes Futte og Biil's Silke
Ingen er perfekt, det er min stavning heller ikke
Der er ikke noget det hedder "det kan jeg ikke finde ud af", men "det har jeg ikke lært endnu." Jeg har selv brugt 15 år på at prøve lære flyve, men jeg har endnu ikke lært det..
Ny side: www.bittesworld.skysite.dk
Ingen er perfekt, det er min stavning heller ikke
Der er ikke noget det hedder "det kan jeg ikke finde ud af", men "det har jeg ikke lært endnu." Jeg har selv brugt 15 år på at prøve lære flyve, men jeg har endnu ikke lært det..
Ny side: www.bittesworld.skysite.dk
-
hvor er hun fin
http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet
When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.
-
Det er næsten farligt at se på . Hvor er den sød !
Senest rettet af kathrine8D 9. jan 2010 17:17, rettet i alt 1 gang.
Kærlige hamster hilsner Kathrine.
Jaaarh Hun er bare super nuttet den lille skat.. Stod det til mig skulle den pokkers karantæne være oversluttet for længst det da ikke til at holde bare at vente når der ingen tegn er på sygdommen, det betyder dog at jeg har sluppet !Mahonia skrev:Kan godt forstå, du glæder dig Loan. Hun er bare nuttet.
Hilsen
Loan Vejby
Loan Vejby