Alt hvad der falder uden for de øvrige emner hører til her. Det kan være alt fra snik snak, med de øvrige forum brugere, til diskussioner om alt mellem himmel og jord.
-
ZenZen
Lillejyde skrev:ZannDra skrev:NH:
Åååårh ha! En lille pige (ved ikke HVOR gammel hun er, men gætter på at hun er 8 ud fra hendes opførsel, men det kan jo ikke passe
) sætter en annonce på guloggratis med nogle marsvin til salg.
Og der er billeder! Buret er DÆKKET i bæ og skidt, skålen er tom, intet hø at skimte og der er tilsyneladende heller ikke vand.
Dyrene ser syge ud og ydermere står de UDENFOR i et tremmebur
Og jeg kan så ikke dy mig for lige at nævne at buret ser temmelig ulækkert ud osv.
Hun forklarer så at de skiftede bur EFTER billederne var taget. Yeah right
Nå, men jeg spørger så om de er kønsmodne OG om de er opdelt i hanner og hunner.
(billederne er på dette tidspunkt forsvundet fra annoncen, men kommer igen nogle dage senere - med ny bund og foder osv)
Svar:
De er kønsmodne.
Spørger atter om de så går sammen hunner OG hanner.
Svar:
Jada.
Skriver så at det ikke er smart da de helst ikke skal blive så tidligt gravide.
Nu er hun så ved at være godt træt af mig og ber mig om at holde min kæft. Og om jeg vil købe eller ej og hvis ikke, så sku jeg bare la hende være!
Ved nu ikke om jeg vil følge det. Det er SÅ trist at forældre ikke ser hvad deres børn foretager sig.
Tøsen sælger andre dyr citat "fordi hun ikk har tid", men søger nu alligevel flere dyr via andre annoncer
:evil:
sådan en dum forkælet prinsesseunge
:O :!: - en ting at gøre..... brænd annoncerne op!
Annoncen blev slettet på GoG men hun har selvfølgelig oprettet en ny
Men ja - en lille møgtøs er hun i hvert fald!
-
Lillejyde
ZannDra skrev:Lillejyde skrev:ZannDra skrev:NH:
Åååårh ha! En lille pige (ved ikke HVOR gammel hun er, men gætter på at hun er 8 ud fra hendes opførsel, men det kan jo ikke passe
) sætter en annonce på guloggratis med nogle marsvin til salg.
Og der er billeder! Buret er DÆKKET i bæ og skidt, skålen er tom, intet hø at skimte og der er tilsyneladende heller ikke vand.
Dyrene ser syge ud og ydermere står de UDENFOR i et tremmebur
Og jeg kan så ikke dy mig for lige at nævne at buret ser temmelig ulækkert ud osv.
Hun forklarer så at de skiftede bur EFTER billederne var taget. Yeah right
Nå, men jeg spørger så om de er kønsmodne OG om de er opdelt i hanner og hunner.
(billederne er på dette tidspunkt forsvundet fra annoncen, men kommer igen nogle dage senere - med ny bund og foder osv)
Svar:
De er kønsmodne.
Spørger atter om de så går sammen hunner OG hanner.
Svar:
Jada.
Skriver så at det ikke er smart da de helst ikke skal blive så tidligt gravide.
Nu er hun så ved at være godt træt af mig og ber mig om at holde min kæft. Og om jeg vil købe eller ej og hvis ikke, så sku jeg bare la hende være!
Ved nu ikke om jeg vil følge det. Det er SÅ trist at forældre ikke ser hvad deres børn foretager sig.
Tøsen sælger andre dyr citat "fordi hun ikk har tid", men søger nu alligevel flere dyr via andre annoncer
:evil:
sådan en dum forkælet prinsesseunge
:O :!: - en ting at gøre..... brænd annoncerne op!
Annoncen blev slettet på GoG men hun har selvfølgelig oprettet en ny
Men ja - en lille møgtøs er hun i hvert fald!
hmmm kender du en hacker??
-
darkangel87
hvis man sælger sine dyr pga. af manglende tid men samtidig søger nye dyr må man godt nok have en meget forkert måde at tænke på.
-
kathrine8D
liv skrev:at være alene hjemme og bange fordi man hører lyde .. og at være bange selvom man har tjekket lejligheden igennem .. og at ens far ikke svarer på SMS man sender.. ved ikke hvornår han kommer hjem
Kender det godt! Vores køleskab larmer engang imellem og gulvet knirker, selv hvis man ikke går på det. Det kan man altså godt blive liidt bange af
!
Kærlige hamster hilsner Kathrine.
-
burrus
NH: Ingen at lege sneboldskamp med :(
jeg vil lege i sne...
men hvis jeg går ud og leger sneboldskamp med mig selv kl 1 om natten blir jeg vist spærret inde på den lukkede :lol:
nogen der er frisk på en sneboldskamp i Aalborg? :lol:
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter:
www.orkenrotte.dk
-
darkangel87
NH: hvad sker der lige for at jeg var ved at uploade billeder af kaninungerne og så slår skærmen om i at vise at min windows security skulle have opdaget min computer er inficeret med en hel masse, og så kan man ikke gøre andet end enten lukke siden eller installere et program med virus i jo tak, jeg tjekker jævnligt min computer for virus og spyware osv. så tvivler sku på det var andet end et forsøg på at få plantet en viru på min computer, især når det hele foregår i internet vinduet på en enkelt side.
yes sir det kører jo bare.
-
AnetteFrost
burrus skrev:NH: Ingen at lege sneboldskamp med :(
jeg vil lege i sne...
men hvis jeg går ud og leger sneboldskamp med mig selv kl 1 om natten blir jeg vist spærret inde på den lukkede :lol:
Du kommer bare over til os
-
burrus
AnetteFrost skrev:burrus skrev:NH: Ingen at lege sneboldskamp med :(
jeg vil lege i sne...
Du kommer bare over til os
nej for jeg kan ikke få bilen ud og der kører ikke busser..
de fraråder AL udkørsel i Aalborg i dag...
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter:
www.orkenrotte.dk
-
PlayEasy
NH: Når tandlægen skal fjerne misfarvning bag på tænderne, pga. Te, og så hun køre ned i tandkødet!
-
liv
NH: at skulle lave biologi powerpoint alene fordi ens veninde havde planlagt noget andet og det er til imorgen... :( hun havde godt nok planlagt det længe men nu sidder jeg med skidtet .. fedt!! :x
-
darkangel87
sidder og bliver sur på mig selv
sidder og ser på et par billeder fra dengang jeg gik i 1.g og så et af hvordan jeg ser ud nu.....
og jeg ser ud som jeg havde lovet mig selv aldrig at ende.
så nu skal der arbejdes hårdt på den slankekur, for kan ikke holde ud at tænke på hvis jeg ikke kan komme tilbage og se nogenlunde ud som dengang, selvfølgelig bortset fra alderen
for dem der har set mig mens jeg har været medlem herinde er det nok svært at forestille sig at jeg for 5-6 år siden så sådan her ud.
og ja det gik galt da jeg kørte galt. men er stadig sur på mig selv.
selvom min fys sagde idag at det er hvad der kan ske hvis man ikke kan bevæge sig ordenligt og samtidig har psykiske problemer
-
Ringling
liv skrev:NH: at skulle lave biologi powerpoint alene fordi ens veninde havde planlagt noget andet og det er til imorgen... :( hun havde godt nok planlagt det længe men nu sidder jeg med skidtet .. fedt!! :x
Strengt! Men så afleverer du vel kun i dit eget navn? Eller det er måske noget gruppe arb.?
Heidi. Jeg kunne simpelthen ikke genkende dig på det billede, synes næsten det er på grænsen til at være for tynd, så der håber jeg da ikke at du ender igen! Men lad være med at være for hård imod dig selv. Man opnår oftest de ting man vil, hvis man vil være god imod sig selv, og tit spænder man bare ben for sig selv, hvis man "straffer" sig selv, for så får man det bare endnu dårligere.
Men kan godt forstå at det er meget frustrerende for dig, fordi du har haft den skade
Hilsen Lotte
-
darkangel87
Ringling skrev:liv skrev:NH: at skulle lave biologi powerpoint alene fordi ens veninde havde planlagt noget andet og det er til imorgen... :( hun havde godt nok planlagt det længe men nu sidder jeg med skidtet .. fedt!! :x
Strengt! Men så afleverer du vel kun i dit eget navn? Eller det er måske noget gruppe arb.?
Heidi. Jeg kunne simpelthen ikke genkende dig på det billede, synes næsten det er på grænsen til at være for tynd, så der håber jeg da ikke at du ender igen! Men lad være med at være for hård imod dig selv. Man opnår oftest de ting man vil, hvis man vil være god imod sig selv, og tit spænder man bare ben for sig selv, hvis man "straffer" sig selv, for så får man det bare endnu dårligere.
Men kan godt forstå at det er meget frustrerende for dig, fordi du har haft den skade
faktisk vejer jeg 75 kg på det billede der kun 2 kg under min idealvægt så ved ikke hvorfor jeg ser så tynd ud på det billede.
men da jeg så sådan ud var der så nogen der mente jeg alligevel var tyk hmm.
straffer heller ikke mig selv arbejder bare hårdt for at opnå det jeg gerne vil, men indtil videre bliver der ikke lavet det store om i kosten, for ved jeg kan tabe mig uden
-
liv
Ringling skrev:liv skrev:NH: at skulle lave biologi powerpoint alene fordi ens veninde havde planlagt noget andet og det er til imorgen... :( hun havde godt nok planlagt det længe men nu sidder jeg med skidtet .. fedt!! :x
nej jeg afleverer det i begge navne for denne gang.. har sagt jeg ikke gider arbejdesammen en anden gang hvis jeg skal lave det hele..