NY. Now Hating

Alt hvad der falder uden for de øvrige emner hører til her. Det kan være alt fra snik snak, med de øvrige forum brugere, til diskussioner om alt mellem himmel og jord.
burrus

Indlæg af burrus » 19. jan 2010 10:40

ja jeg må lige se hvordan jeg bliver hen af dagen - håber virkelig at det kan soves væk...
lige nu ligger jeg og sover ½ time af gangen, og så vågen lidt, sove ½ time osv...
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

Chagos Mutti

Indlæg af Chagos Mutti » 19. jan 2010 10:48

Det er også en faretruende høj feber du har dig. Mon det er forsinket influenza :?
Det værste er, at du faktisk gik glip af noget vigtigt, håber det er noget du nemt kan læse op  :)

burrus

Indlæg af burrus » 19. jan 2010 10:50

det kan desværre ikke læses op :(  
det var en forelæsning med en læge nede fra Århus omkring nogle sygdomme :(
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

Chagos Mutti

Indlæg af Chagos Mutti » 19. jan 2010 10:53

:? Ej øv, og det lyder tilmed til at være en spændende forelæsning.

FrkHoumann

Indlæg af FrkHoumann » 20. jan 2010 08:12

Skrækkelig nat! :(

Pixie har miavet og miavet og miavet med sådan en 10-15 minutters mellemrum.
Michael kunne ikke sove for hende, han blev vækket hele tiden, og så kunne han heller ikke falde i søvn igen pga. hamsterne :?

Det endte med at han kl. lidt i 4 imorges sagde at hvis hun gjorde det igen i nat, så synes han ikke hun skulle være her :(  :(  :(

Synes jeg godt nok ikke han kunne være bekendt. Og jeg gav mig os til at græde ..
Så siger han: "Jamen det var da ikke for at gøre dig ked af det."
- Øhhm .. Hvad havde han lige regnet med? :(
"Jeg vil da også gerne ha kat" siger han så .. Øhm, det er jo løgn. Han er absolut ikke interesseret i at have nogen former for dyr - han acceptere de er der, men gider ikke passe dem.

Men synes bare han burde give hende en chance, hun er da trods alt lige flyttet et nyt sted hen! :(
Tjek min nye hjemmeside:
http://www.mel-bollen.weebly.com

Chagos Mutti

Indlæg af Chagos Mutti » 20. jan 2010 17:21

NH: Jeg tabte en juice... På mit ludbehandlet trægulv! Og jeg vaskede altså gulvet i går! Nu kan jeg begynde forfra! Øv jeg er sur på mig selv... :cry:

Chagos Mutti

Indlæg af Chagos Mutti » 20. jan 2010 17:24

FrkHoumann skrev:Skrækkelig nat! :(

Pixie har miavet og miavet og miavet med sådan en 10-15 minutters mellemrum.
Michael kunne ikke sove for hende, han blev vækket hele tiden, og så kunne han heller ikke falde i søvn igen pga. hamsterne :?

Det endte med at han kl. lidt i 4 imorges sagde at hvis hun gjorde det igen i nat, så synes han ikke hun skulle være her :(  :(  :(

Synes jeg godt nok ikke han kunne være bekendt. Og jeg gav mig os til at græde ..
Så siger han: "Jamen det var da ikke for at gøre dig ked af det."
- Øhhm .. Hvad havde han lige regnet med? :(
"Jeg vil da også gerne ha kat" siger han så .. Øhm, det er jo løgn. Han er absolut ikke interesseret i at have nogen former for dyr - han acceptere de er der, men gider ikke passe dem.

Men synes bare han burde give hende en chance, hun er da trods alt lige flyttet et nyt sted hen! :(
:? Din kæreste er godt nok ikke ret forstående eller tålmodig, hvad angår din kat. Det mindede mig helt om, hvorfor jeg droppede min eks  
 :P

Wampi

Indlæg af Wampi » 21. jan 2010 17:08

NH: prøven var negativ.. æv æv..
Elsker vores søn, Erik, 19-09-11

Chagos Mutti

Indlæg af Chagos Mutti » 21. jan 2010 18:51

Wampi skrev:NH: prøven var negativ.. æv æv..

Undskyld, bliver helt nysgerrig nu. Hvilken prøve? :)

Wampi

Indlæg af Wampi » 22. jan 2010 14:43

Chagos Mutti skrev:

graviditetsprøven hos lægen..
Elsker vores søn, Erik, 19-09-11

Chagos Mutti

Indlæg af Chagos Mutti » 22. jan 2010 14:53

Wampi skrev:
Chagos Mutti skrev:

graviditetsprøven hos lægen..
Ej øv da... Har I forsøgt længe eller?

Suk, gad godt jeg også skulle have en smuk mave indenfor overskuelig fremtid  :oops:

Chagos Mutti

Indlæg af Chagos Mutti » 23. jan 2010 19:29

NH:
Jeg hader virkelig fyre.
Der er den her fyr, som egentlig er en bekendt, han ville gerne besøge mig igen, da det er længe siden vi sidst har brugt tid sammen...
Og jo det var mega hyggeligt, men han blev ked, da jeg sendte ham hjem, fordi mine humørskift og overskud var for slemt til sidst?!
Jeg hader, at han forsøger at give mig dårlig samvittighed fordi jeg er lidt svingende psykisk for tiden... Og det hjælper jo ikke ligefrem på mit humør eller overskud, at han sidder nærmest og græder når jeg beder ham gå...
Jeg fortalte tilmed flere dage i forvejen, hvordan jeg har det for tiden!

Og efter han igen skrev, at han ville ses snart og alt muligt lort... Ja... Så blev hans nr slettet og han blev blokket på msn! :evil:  :evil:
Med Venlig Hilsen

Den stolte ejer af vidunder hybriderne Chago, den evigt magelige han, og Balder, det lille hidsige hun spøgelse.

burrus

Indlæg af burrus » 23. jan 2010 22:42

Æv hvor irriterende...
jeg har også lige mistet noget af "lysten" til at snakke med en, som ellers har været en god ven siden vi startede på htx sammen i '04....
Vi har altid pjattet meget  - som teenagere jo gør - men har begge været i faste forhold, og derfor har det kun været pjat, venner i mellem  :)
Men så da vi begge blev singler, lagde han slet ikke skjul på hvad hans tidligere havde været - tidsfordriv til jeg blev single  :shock:  "hun er da meget sød, men...."
det rystede mig lidt, at han ku være sådan  :?  
men efterfølgende ligger han så op til mer og mer - fair nok, ok - gir ham en chance... men men - han kan bare IKKE tåle mine dyr! han er ganske enkelt hyperallergisk!
jeg vil aldrig gå af med mine katte, for et forhold som måske ikke holder i længden alligevel, fordi vi er for meget på "vennestadiet" og altid har været det...
mine gnavere vil jeg heller ikke gå af med, så det ville jo aldrig blive til noget alligevel - altså sådan ud over "gå ud og spise, overnatte hos ham"-en-gang-i-mellem forhold...  :?  

og det lader han så til slet ikke at forstå, at jeg synes er spild af tid og p*sse synd for hans ex, da jeg er ret gode venner med hende!
Han ligger ikke skjul på hans "motivationer" - selv ikke når hun er med i byen (de er udemærkede venner stadig)

det pisser mig lidt af, at  fyre kan være sådan...
tror jeg tar en pause fra hankønsvæsner et år eller to!  :?
Pia B

Chagos Mutti

Indlæg af Chagos Mutti » 24. jan 2010 08:24

:? Hankøn er underlige.
Jeg forstår slet ikke det der med, at de kan være sammen med deres kæreste og virke rigtig glade for hende og når de så slår op SKAL de pludselig lægge an på deres bedste pige ven  :shock:
Det gør ham her også. Han havde været sammen med to siden vi sidst sås og begyndte med jamen-de-betød-intet-snakken... Jeg kunne have givet ham en lussing  :evil:

Ej jeg ville heller aldrig skille mig af med min hamster eller andre dyr, hvis jeg havde nogen, fordi en fyr som måske er interessant har super slem allergi. Jeg kunne måske overbevises om ikke at købe flere i en periode, men ej... Kan ikke forestille mig et liv uden min hamster  :oops:

Min ven nåede lige at sige, at han gerne ville passe Chago, hvis jeg slet ikke havde overskud til det mere i en kort periode... Sødt... Men stoler mere på mine forældre kan passe Chago og dens bofælle, især da han har verdens ondeste kat og min hamster er for fanden i et tremmebur! Jeg aner ikke hvad han tænkte på  :x

Tror bare jeg holder mig helt fra hankøn  :evil:
Med Venlig Hilsen

Den stolte ejer af vidunder hybriderne Chago, den evigt magelige han, og Balder, det lille hidsige hun spøgelse.

darkangel87

Indlæg af darkangel87 » 24. jan 2010 08:38

lyder til jeg har været heldig når det gælder mine venner som er drenge
Billede
http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet

When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.

Besvar